ADV1420689 Schimb anvelope  

Valoare estimata
2 410,00 lei
Publicat
16-04-2024 13:48:26
Termen de ofertare
19-04-2024 09:00:00
Timp ramas


Atribuit! 2233,55 lei
Atribuit cel mai probabil in data de 24-Apr-2024 13:19:31 catre: S.C. NEXXON S.R.L. Covasna DA35600947
Valoare estimata: 2 410,00 lei

ISU Covasna intenționează să achiziționeze prin cumpărare directă servicii de schimb anvelope pentru autospeciale, cu specificațiile regăsite în fișierul atașat.

Conditii referitoare la contract:

Oferta va fi exprimată în lei fără TVA si va include toate cheltuielile ce determină prețul final. Unitatea service autorizată unde se va efectua schimbul de anvelope trebuie să fie din localitatea Sfântu Gheorghe, sau pe o rază de cel mult 35 km față de aceasta! Procedura se va finaliza prin încheierea unei comenzi în funcție de bugetul aprobat. Receptia se va realiza la sediul autorității contractante. Plata se va efectua PE BAZA DE FACTURĂ FISCALĂ cu ordin de plată în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii sau în maximum 30 de zile calendaristice de la data recepției serviciului, dacă data primirii facturii este anterioară recepției acestora. ÎN ACEST SENS SE VA INDICA CONTUL IBAN DE TREZORERIE. Ofertarea se va face prin e-mail: (protejata) până la data și ora limită. TERMEN VALABILITATE OFERTĂ: 30 de zile calendaristice.

Criterii de atribuire:

PREȚUL CEL MAI SCĂZUT PE PACHET. Prețul va fi exprimat în lei, fără TVA, cu maximum 2 zecimale. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerințele tehnice minime impuse de autoritatea contractantă.

Conditii de participare:

Toți operatorii economici interesați vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: (protejata) până la data de 19.04.2024, ora 09:00. Ofertele depuse după termenul și ora limită se consideră întârziate și vor fi respinse. Oferta va fi întocmită respectând specificațiile tehnice regăsite în descrierea contractului. Pentru ofertele care nu conțin informații clare destinate să dovedească îndeplinirea fiecărei cerințe a specificațiilor tehnice, autoritatea contractantă va solicita clarificări. În cazul în care răspunsul operatorilor economici nu va fi în măsură să clarifice aspectele solicitate, ofertele vor fi respinse. Toate ofertele transmise prin e-mail vor fi luate în considerare. Se va contacta doar operatorul economic cu oferta câștigătoare, conform criteriului de atribuire. În cazul în care ofertantul declarat câștigător nu va îndeplini condițiile de participare sau refuză finalizarea achiziției, va fi selectat / contactat operatorul economic situat pe următorul loc, în baza criteriului de adjudecare.

Termen depunere oferte:

19-04-2024 09:00:00

Alte informatii:

Prezenta nu constituie un angajament de cumparare din partea ISU CV. Achiziția se va realiza în baza unei comenzi ferme ulterior declarării ofertei câștigătoare în funcție de fondurile bugetare aprobate. Informații suplimentare: persoană de contact: maistru militar Ilie Daniel – Serviciul Logistic / plutonier Mechiș Marian – compartimentul Achiziții Publice, la numărul de telefon: 0267/315350, 315351.

50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)