SCN1110129 * EXECUTIE LUCRARI IN CADRUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII -DEZVOLTARE LOCALA IN COMUNITATI MARGINALIZATE, COMPONENTA 1- COLONIA NUCI *

Valoare estimata
10 264 753,42 RON
Publicat
04-07-2022 15:48:31
Termen de ofertare
02-08-2022 15:00:00
Atribuit:
SCNA1077060 / 06-10-2022 10:03:13

Transmis 04-07-2022 15:48:30  Legea nr. 98/23.05.2016  Anunt de participare simplificat  Procedura simplificata  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: * EXECUTIE LUCRARI IN CADRUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII -DEZVOLTARE LOCALA IN COMUNITATI MARGINALIZATE, COMPONENTA 1- COLONIA NUCI *
Numar de referinta: 2540813/2022/SMIS1279701/1L
Tipul contractului: Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Descrierea pe scurt a contractului:

’’ Dezvoltarea locala in comunitati marginalizate , componenta 1 -Colonia Nuci’’, este cuprins in Programul Operaţional Regional 2014- 2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiții 4.3, Operațiunea ÎMBUNATATIREA REGENERARII FIZICE, ECONOMICE SI SOCIALE A COMUNITATILOR MARGINALIZATE ÎN MUNICIPIILE RESEDINTA DE JUDET DIN ROMÂNIA-COD SMIS 127970 , pentru care in data de 28.04.2020 s-a semnat Contractul de Finantare .nr.536 in conformitate cu proiectul tehnic elaborat de catre Hentza Business SRL, atasat la prezenta documentatie .
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 9 zile.

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 45211350-7 Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
’’ Dezvoltarea locala in comunitati marginalizate , componenta 1 -Colonia Nuci’’, este cuprins in Programul Operaţional Regional 2014- 2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiții 4.3, Operațiunea ÎMBUNATATIREA REGENERARII FIZICE, ECONOMICE SI SOCIALE A COMUNITATILOR MARGINALIZATE ÎN MUNICIPIILE RESEDINTA DE JUDET DIN ROMÂNIA-COD SMIS 127970 , pentru care in data de 28.04.2020 s-a semnat Contractul de Finantare .nr.536 in conformitate cu proiectul tehnic elaborat de catre Hentza Business SRL, atasat la prezenta documentatie . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 9 zile.
Finantare: Program / Proiect

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai scazut
1.) Pentru contractele de achizitie de lucrari: executarea de lucrari de tipul specificat
Se vor prezenta informații aferente principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani din care să reiasă că au fost executate si duse la bun sfarsit lucrări similare sau superioare cu cele ce fac obiectul contractului care se atribuie prin prezenta procedură .Prin lucrări similare autoritatea contractantă întelege: lucrări de construcții clădiri civile noi și/sau reabilitări și/sau consolidări de clădiri civile și/sau lucrări de consolidare şi/sau construcţii noi şi/sau modernizare şi/sau reabilitare clădiri încadrate cel putin la categoria de importanta normala (C), cat si lucrări de construire și/sau modernizare și/sau extindere, a sistemelor de iluminat public stradal si/sau pietonal si/sau arhitectural similare/superioare din punct de vedere al complexitatii cu cea care face obiectul achizitiei.
Prin sintagma lucrari realizate se întelege: a) lucrări recepționate pe obiecte, care sunt însotite de proces - verbal de receptie întocmit în conformitate cu prevederile legale si tehnice din domeniul din care face parte obiectul contractului; sau b) lucrari recepționate însotite de proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau c) lucrari recepționate însotite de proces - verbal de receptie finala.

Ultimii 5 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzatoare a Instructiunii ANAP nr.2/2017 (art. 13). - Ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator va completa DUAE - "Criteriile de selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala". La nivelul DUAE trebuie precizate de catre ofertanti informatii cum ar fi: numarul si data contractului/contractelor invocat/invocate drept experienta similara, beneficiarul/beneficiarii acestora si datele lor de contact, data si numarul documentelor de receptie, ale documentelor constatatoare, ale certificarilor de buna executie, precum si ponderea si/sau activitatile pentru care a fost responsabil, impreuna cu valoarea acestora, fara TVA. Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire va prezenta, anterior atribuirii contractului, la solicitarea Autoritatii Contractante : documente/ recomandari emise de beneficiarul lucrarilor si/sau PV de receptie pe obiect si/sau PV de receptie la terminarea lucrarilor si/sau PV de receptie finala si/sau Documente constatatoare emise de autoritatile contractante si/sau Certificari de buna executie, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de capacitate tehnica. Aceste documente vor fi prezentate si de catre Ofertantul asociat, in situatia in care resursele acestuia au fost luate in considerare pentru indeplinirea cerintei.
Precizare nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
De asemenea, impreuna cu DUAE si cu oferta, se va incarca in SEAP Acordul de Asociere in conformitate cu Formularul nr. 3. semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii
Precizare nr.2: In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul poate beneficia de sustinerea unui/ unor tert/ terti. In acest sens vor fi respectate prevederile art. 182 din Legea nr. 98/2016 si ale art. 48 din HG nr. 395/2016.
Precizare nr.3: In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, tertul sustinator va completa DUAE
Precizare nr.4: In cazul in care beneficiaza de sustinere din partea unui tert, ofertantul va prezenta:
a) Angajamentul ferm privind sustinerea capacitatii tehnice acordata de tertul sustinator, in conformitate cu Formularul nr.5 Angajamentul ferm va fi incarcat in SEAP impreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
b) documentele transmise ofertantului de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul/tertii sustinator/sustinatori va/vor asigura indeplinirea propriului angajament de sustinere, care se constituie in anexe la angajamentul ferm. Tertul sustinator va dovedi prin documentele prezentate ca detine toate resursele invocate ca element de sustinere a ofertantului. Aceste documente vor fi incarcate in SEAP impreuna cu Angajamentul ferm, cu DUAE si cu oferta, si vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
c) documente/ recomandari emise de beneficiarul lucrarilor si/sau PV de receptie pe obiect si/sau PV de receptie la terminarea lucrarilor si/sau PV de receptie finala si/sau Documente constatatoare emise de AC si/sau Certificari de buna executie, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de capacitate tehnica. Documentele mentionate la pct c) vor fi prezentate de Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului, la solicitarea Autoritatii Contractante, cu respectarea cerintelor privind semnarea electronica a documentelor
2.) Proportia de subcontractare
Se vor preciza părții/părților din contract pe care operatorul economic intenționează să o/le subcontracteze, dacă este cazul. Contractul nu poate fi subcontractat integral. - Ofertantul are obligația de a preciza partea/părțile din contract pe care urmează să le subcontracteze și datele de recunoaștere ale subcontractanților propuși, dacă aceștia sunt cunoscuți la momentul depunerii ofertei. DUAE completat de ofertant în care va include și informații privind partea din contract care urmează a fi subcontractată și va avea anexat acordul de subcontractare . Subcontractanții pe a căror capacități se bazează ofertantul vor completa la rândul lor un DUAE separat, incluzând informațiile referitoare la situațiile de excludere astfel cum acestea sunt menționate la art. 59-60, 164, 165 și 167 din Legea nr.98/2016 precum și cele care prezintă relevanță din perspectiva capacităților pe care se bazează ofertantul. Dacă prin subcontractant nu se îndeplinește o cerință de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrării neîncadrării în motivele de excludere. Operatorul economic clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada îndeplinirii cerințelor de calificare prin subcontractanți prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea AC. Autoritatea contractantă poate respinge subcontractantul propus dacă acesta nu îndeplinește cerințele de calificare privind capacitatea sau se încadrează printre motivele de excludere și solicită candidatului/ ofertantului o singură dată – înlocuirea acestuia și prezentarea unui alt subcontractant.

Conditii de participare:

Completare DUAE din documentatia de atribuire de catre operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator, dupa caz) care confirma ca acesta nu se afla în niciuna din situatiile de excludere mentionate la art. 59-60, 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Conform art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator, dupa caz) clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, pâna la data încheierii raportului procedurii de atribuire, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, documentele justificative actualizate, prin care sa demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare si selectie în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE, respectiv:
- cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv,
- certificate constatatoare privind lipsa datoriilor la bugetul local si bugetul de stat, cu privire la plata impozitelor, taxelor (pentru sediul central si declaratie pe proprie raspundere pentru toate punctele de lucru la care exista obligatii de plata) si a contributiilor la bugetul general consolidat. Certificatele vor atesta „lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora”.
- Dupa caz, se vor depune documente care demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166, alin. 2, art. 167, alin.2 si art.171 din Legea nr. 98/2016 – privind achizitiile publice.
- Alte documente edificatoare, dupa caz.
Declaratia privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) se va prezenta in SEAP odata cu DUAE de catre toti participantii (inclusiv asociat, tert sustinator, subcontractant- dupa caz).
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:

1. Mircia Gutau –PRIMAR
2. Amza Valeru – consilier local
3. Argeşanu Irina-Maria -consilier local
4. Bobeanu Maria – consilier local
5. Bulacu Cezar-Florin – consilier local
6. Crăciunescu Grigore – consilier local
7. Dobrete Florentina – Adina – consilier local
8. Gheorghiu Andrei-Florin – Viceprimar
9. Grigorescu Remus – consilier local
10. Leţu Fănel – consilier local
11. Manda Petrișor-Alin – consilier local
12. Mihăilescu Gheorghe – consilier local
13. Nuică Ionuţ-Eduard- consilier local
14. Pavelescu Dumitru-Lucian – consilier local
15. Pîrvulescu Virgil – Viceprimar
16. Popa Constantin Bogdan - consilier local
17. Popa Valentin – Adrian – consilier local
18. Popescu Iuliana-Maria – consilier local
19. Proteasa Radu-Eduard – consilier local
20. Rădulescu Andreea-Maria – consilier local
21. Savu Adrian-Nicuşor– consilier local
22. Simoiu Cristian – consilier local
23. Stan Narcisa-Mihaela – consilier local
24. Strîmbei Ionela-Nicoleta – consilier local
25. Veţeleanu Ninel – Eusebiu – Administrator Public
26. Didoiu Ion-Secretar General
27. Elena Narcisa Colţoş– director executiv (Responsabil financiar in UIP)
28. Petre Cazan – director executiv
29. Georgiana Vilau -Responsabil achizitii UIP
30. Maria Irina Feroiu – Consilier Serv. Managementul Proiectelor (Responsabil tehnic in UIP)
31.. Sacatureanu Nicoleta - Directia Economico-Financiara (CFP)
32. Popescu Maria Ilinca - Directia Economico-Financiara (CFP).
33. Mihaela Teodora Ciontea-responsabil juridic UIP
34. Cristina Ghinea - responsabil tehnic UIP
Conform art. 172 , 173, 174 din Legea 98/2016 operatorii economici care depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, respectiv, sa detina documente din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitate de îndeplinire: Completare DUAE din documentatia de atribuire de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Conform art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau, in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta insotite de traducerea autorizata, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, pâna la data încheierii raportului procedurii de atribuire.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii.
Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE, atat ale ofertantului/candidatului, cat si ale subcontractantului/tertului sustinator, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire.

Informatii aditionale:

1. In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare inaintatata ofertantului, reofertarea se realizeaza prin intermediul SEAP (procedura on-line). 2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici să detină/instaleze pe statia de lucru, aplicatia care permite verificarea semnăturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnătură electronică); 3.Pentru îndeplinirea obligației referitoare la modul de transmitere a DUAE de către operatorii economici participanți la procedurile de atribuire, aceștia vor completa direct în SEAP, în secțiunea dedicată a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractantă. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat și analizat de către autoritățile contractante în secțiunea dedicată acestuia.DUAE va fi configurat de către autoritatea contractantă direct în SEAP la definirea documentației de atribuire. SEAP va genera automat fișierul în format .xml aferent și îl va atașa fără ca utilizatorii să aibă posibilitatea să-l modifice direct sau-l să șteargă.Vă informăm că răspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care participă la procedură vor fi completate în SEAP în mod direct, după autentificare, de către fiecare participant.Pentru cazurile în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau pentru cazurile în care ofertantul are subcontractanți sau terți susținători, fiecare operator economic se va autentifica în sistem și va accesa procedura de atribuire de interes în vederea completării DUAE în calitatea în care a fost inclus în respectiva procedură (asociat, subcontractant, terț susținător).Este necesar ca toți cei care trebuie să răspundă la DUAE să fie înregistrați ca utilizatori ai sistemului. 4. Operatorul economic interesat de procedura de achiziție solicită clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire aferentă acesteia, va transmite solicitarea prin intermediul SEAP, prin accesarea secțiunii dedicate ”Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire/lotului aflate în desfășurare. Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic postat prin intermediul SEAP. In conformitate cu prevederile art.160 alin (2) coroborat cu 161 , alin (2) din Legea 98/2016 raspunsul autotitatii contractante va fi transmis o singura data la toate solicitarile de clarificari . Riscurile neaccesarii clarificarilor cad în sarcina operatorului economic. 5.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”. 6.Garantia de participare se va prezenta în SEAP în format electronic (scanat) semnata cu semnatura electronica extinsa, pana cel mai târziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor precizata in anuntul de participare. Eventualele neconcordante cu privire la îndeplinirea conditiilor de forma ale garantiei de participare, inclusiv cele privind cuantumul si valabilitatea, se vor clarifica de catre comisia de evaluare cu ofertantii în maximum 1 zi lucratoare de la data-limita de depunere a ofertelor, conf. art 132, alin.

Termen depunere oferte:

02-08-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

FisaDate_DF1151921.pdf
Modele de formulare.doc.p7s
Draft contract.pdf.p7s
Proiect actualiz.part10.rar.p7s
Proiect actualiz.part07.rar.p7s
Declaratie proiectant- Colonia Nuci.pdf.p7s
Proiect actualiz.part06.rar.p7s
Proiect actualiz.part02.rar.p7s
Proiect actualiz.part01.rar.p7s
Proiect actualiz.part03.rar.p7s
Proiect actualiz.part04.rar.p7s
Proiect actualiz.part05.rar.p7s
Proiect actualiz.part09.rar.p7s
Proiect actualiz.part08.rar.p7s
DUAE_CERERE_178497.xml

CLARIFICARI:
Raspuns consolidat clarificari
2022-07-26 15:41:11  raspuns consolidat.rar.p7s

Autoritate contractanta MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA Ramnicu Valcea

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.