SCN1110103 ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR LOCALE DE BAZĂ PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE ÎN COMUNA STRUGARI, JUDEȚUL BACĂU

Valoare estimata
503 051,18 RON
Publicat
04-07-2022 09:53:45
Termen de ofertare
19-07-2022 15:00:00
Atribuit:
a / 20-04-2024 02:01:56

Transmis 04-07-2022 09:53:45  Legea nr. 98/23.05.2016  Anunt de participare simplificat  Procedura simplificata  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR LOCALE DE BAZĂ PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE ÎN COMUNA STRUGARI, JUDEȚUL BACĂU
Numar de referinta: 1/2022
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:

ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR LOCALE DE BAZĂ PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE ÎN COMUNA STRUGARI, JUDEȚUL BACĂU
In cadrul acestui contract de achizitie publica de furnizare se vor achizitiona urmatoarele echipamente/utilaje:
1. TRACTOR - 1 buc
2. LAMA ZAPADA - 1 buc
3. SĂRĂRIȚĂ - 1 buc
4. REMORCĂ TANDEM - 1 buc
5. TOCĂTOR CU BRAT - 1 buc
Valoarea estimata a contractului este de 503.051,18 lei si este eligibila
Termen de livrare 1 luna
Operatorii economici vor transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor iar raspunsul autoritattii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in conformitate cu prevederile art.160 si 161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.

Loturi:

1) Tractor
Cod CPV: 34138000-3 Tractoare rutiere (Rev.2)
Valoare estimata: 290 053,32 RON
TRACTOR 1 BUC
Finantare: Program / Proiect
2) TOCATOR RESTURI VEGETALE CU BRAT
Cod CPV: 16600000-1 Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
Valoare estimata: 77 659,12 RON
TOCATOR RESTURI VEGETALE CU BRAT - 1 BUC
Finantare: Program / Proiect
3) REMORCA TANDEM
Cod CPV: 34223300-9 Remorci (Rev.2)
Valoare estimata: 74 601,83 RON
REMORCA TANDEM - 1 BUC
Finantare: Program / Proiect
4) LAMA DE ZAPADA
Cod CPV: 34223300-9 Remorci (Rev.2)
Valoare estimata: 17 525,88 RON
LAMA DE ZAPADA - 1 BUC
Finantare: Program / Proiect
5) SARARITA - UTILAJ DE IMPRASTIAT MATERIAL ANTIDERAPANT
Cod CPV: 34143000-1 Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
Valoare estimata: 43 211,03 RON
SARARITA - UTILAJ DE IMPRASTIAT MATERIAL ANTIDERAPANT - 1 BUC
Finantare: Program / Proiect

Criterii de atribuire:

1.) Loturile: 1,2,3,4,5
Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat
Ofertantul trebuie sa fi furnizat produse similare în ultimii 3 ani în valoare cumulata de:
LOT1 TRACTOR cel putin 290.053,32 lei valoare care se poate demonstra prin însumarea valorilor de produse livrate la nivelul a maximum 2 contracte.
LOT2 TOCATOR RESTURI VEGETALE CU BRAT cel putin 77.659,12 lei valoare care se poate demonstra prin însumarea valorilor de produse livrate la nivelul a maximum 2 contracte.
LOT3 REMORCA TANDEM cel putin 74.601,83 lei valoare care se poate demonstra prin însumarea valorilor de produse livrate la nivelul a maximum 2 contracte.
LOT4 LAMA DE ZAPADA cel putin 17.525,88 lei valoare care se poate demonstra prin însumarea valorilor de produse livrate la nivelul a maximum 2 contracte.
LOT5 SARARITA-UTILAJ DE IMPRASTIAT MATERIAL ANTIDERAPANT cel putin 43.211,03 lei valoare care se poate demonstra prin însumarea valorilor de produse livrate la nivelul a maximum 2 contracte.
Nota: Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR; se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti laprocedura de atribuire cu informatiile ce descriu nivelul lor de experienta, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzator cerintelor autoritatii contractante.
Urmatoarele documente justificative care probeaza îndeplinirea cerintei vor fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul Intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor:
- procesul-verbal de receptie finala/procesul-verbal de receptie la furnizarea produselor/proces verbal pe obiect întocmite în conditiile actelor normative care reglementeaza receptia produselor, care sa ateste faptul ca produsele au fost furnizate în conformitate cu normele legale în domeniu si/sau alte documente din care sa reiasa urmatoarele informatii: beneficiarul, cantitatea (indicatori tehnici ce caracterizeaza obiectul lucrarii), perioada (inclusiv data încheierii contractului) si locul furnizarii produselor; În cazul depunerii unei oferte comune, DUAE va fi completat de catre fiecare operator economic în parte . Se va solicita tuturor
ofertantilor, sa prezinte acordul de asociere data cu oferta si DUAE pana la data limita a depunerii ofertelor. Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordul de asociere vor fi solicitate doar ofertantului clasat pe primul locdupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016. - Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile ce descriu nivelul lor de experienta, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzator cerintelor autoritatii contractante.
Urmatoarele documente justificative care probeaza îndeplinirea cerintei vor fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor:
- procesul-verbal de receptie finala/procesul-verbal de receptie la furnizarea produselor/proces verbal pe obiect întocmite în conditiile actelor normative care reglementeaza receptia produselor, care sa ateste faptul ca produsele au fost furnizate în conformitate cu normele legale în domeniu si/sau alte documente din care sa reiasa urmatoarele informatii: beneficiarul, cantitatea (indicatori tehnici ce caracterizeaza obiectul lucrarii), perioada (inclusiv data încheierii contractului) si locul furnizarii produselor;
În cazul depunerii unei oferte comune, DUAE va fi completat de catre fiecare operator economic în parte .
Se va solicita tuturor ofertantilor, sa prezinte acordul de asociere odata cu oferta si DUAE pana la data limita a depunerii ofertelor.
Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordul de asociere vor fi solicitate doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016. Modalitate de îndeplinire: în DUAE completat de ofertant se vor include si informatiile cu privire la existenta unei sustineri de terta parte, precum si celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE.
Capacitatea tehnică și/sau profesională a operatorului economic susținută în conformitate cu art. 182 din Legea nr. 98/2016. DUAE completat de ofertant în care va include și informațiile cu privire la existența unei susțineri de terță parte, precum și celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE.
Terțul/terții susținători vor completa DUAE cu informații privind nivelul lor de experiență, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzător susținerii acordate.
Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terțului susținător (model orientativ Formularul nr.2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terț/terții susținători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia/acestora.
Prin angajamentul ferm, terțul/terții confirmă, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activități pentru care a acordat susținerea, fie prin identificarea resurselor tehnice și profesionale pe care le va pune la dispoziție ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru).
Totodată, prin angajamentul ferm, terțul/terții se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achiziţie publică. Răspunderea solidară a terțului/terților susținător/susținători se va angaja sub condiția neîndeplinirii de către acesta/aceștia a obligațiilor de susținere asumate prin angajament.
După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terțului susținator (impreună cu documente anexe la angajament, transmise acestora de către terț/terții susținători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia/acestora) și acordul de asociere.
Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul/ candidatul se bazează pentru demonstrarea îndeplinirii anumitor criterii de calificare şi selecţie sunt consideraţi şi terţi susţinători, caz în care acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm.
2.) Loturile: 1,2,3,4,5
Proportia de subcontractare
Se vor preciza părții/părților din contract pe care operatorul economic intenționează să o/le subcontracteze, dacă este cazul. - Ofertantul are obligația de a preciza partea/părțile din contract pe care urmează să le subcontracteze și datele de recunoaștere ale subcontractanților propuși, dacă aceștia sunt cunoscuți la momentul depunerii ofertei.
DUAE completat de ofertant în care va include și informații privind partea din contract care urmează a fi subcontractată și va avea anexat acordul de subcontractare. Subcontractanții pe a căror capacități se bazează ofertantul vor completa la rândul lor un DUAE separat, incluzând informațiile referitoare la situațiile de excludere astfel cum acestea sunt menționate la art.164, 165 și 167 din Legea nr.98/2016 precum și cele care prezintă relevanță din perspectiva capacităților pe care se bazează ofertantul.
Dacă prin subcontractant nu se îndeplinește o cerință de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrării neîncadrării în motivele de excludere.
Operatorul economic clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada îndeplinirii cerințelor de calificare prin subcontractanți prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea AC.
Autoritatea contractantă poate respinge subcontractantul propus dacă acesta nu îndeplinește cerințele de calificare privind capacitatea sau se încadrează printre motivele de excludere și solicită candidatului/ ofertantului o singură dată – înlocuirea acestuia și prezentarea unui alt subcontractant.

Conditii de participare:

1. Ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art.164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
Modalitatea de îndeplinire:
Se va completa DUAE în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității/entității contractante doar ofertantului clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor sunt:
-certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării;
-cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
-după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
-alte documente edificatoare, după caz.
În cazul în care în țara de origine sau țara în care este stabilit ofertantul/terțul susținător/subcontractantul nu se emit documente de natura celor prevăzute mai sus sau respectivele documente nu vizează toate situațiile prevăzute la art.164, 165 și 167, autoritatea contractantă are obligația de a accepta o declarație pe proprie răspundere sau, dacă în țara respectivă nu există prevederi legale referitoare la declarația pe propria răspundere, o declarație autentică dată în fața unui notar, a unei autorități administrative sau judiciare sau a unei asociații profesionale care are competențe în acest sens.
2. Ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 59-61 din Legea nr.98/2016.
Modalitatea prin care poate fi demonstrate îndeplinirea cerinței: se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire (ofertanți, terți susținători, subcontractanți) cu informațiile aferente situației lor si se va prezenta Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute în art.59- 61 Legea nr. 98/2016.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Vasile ROTARIU - Primar
TROFIN PAVEL - Viceprimar
Teofil Valeriu LAIU - Secretar
Enuta NEDELCU - Contabil
Iulia HUTU - Responsabil achizitii
Ioana UNGUREANU- furnizor de servicii auxiliare achizitiilor
CRISTIA VASILE - EXPERT TEHNIC COOPTAT
Operatorii economici care depun ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului de achiziție publică/sectorială. Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți și/sau terți susținători care completează informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct.
Modalitatea de îndeplinire:
Se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică/sectorială cu informațiile solicitate de către autoritatea contractantă – informații referitoare la îndeplinirea cerințelor privind capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Documentul justificativ care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificatul constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanților persoane juridice/fizice străine, documentele echivalente emise în țara de rezidență, traduse în limba română, urmează să fie prezentate, la solicitarea Autorității/entității contractante, doar de către ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor.
In situația în care vor fi executate părți din contract de către subcontractanți, dovada înregistrării și corespondența activităților principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziției se va prezenta obligatoriu și de către subcontractanți, pentru partea din contract pe care o vor realiza.

Informatii aditionale:

Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli: Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP, operatorii economici trebuie sa aibă un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnătura electronică). Reguli de comunicare și transmitere a datelor: solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentație de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secțiunea ”Întrebări” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Secțiunea ”Documentație, clarificări și decizii” din cadrul anunțului de participare simplificat. Pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.elicitatie. ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 și vor transmite solicitările având în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016 precum și cele de la art. 103 (2) din HG 395/2016. Pentru comunicările ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitările de clarificare în legătură cu oferta prin utilizarea facilităților tehnice disponibile în SEAP (Secțiunea “Întrebări”). Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achiziției. Comisia de evaluare va analiza și verifica fiecare ofertă din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică. Operatorii economici vor transmite răspunsurile la clarificări și eventualele documente solicitate pe parcursul evaluării ofertelor prin intermediul SEAP (Secțiunea “Întrebări”), în format electronic, semnate cu semnătura electronică, conform Legii nr. 455/2001. Operatorii economici vor respecta modelul de contract de furnizare. Autoritatea contractantă informează fiecare ofertant cu privire la deciziile luate în ceea ce privește rezultatul procedurii, respectiv atribuirea/încheierea contractului de achiziție publică, inclusiv cu privire la motivele care stau la baza oricărei decizii de a nu atribui contractul, ori de a relua procedura de atribuire, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la emiterea deciziilor respective. În cazul în care există mai multe oferte cu prețuri egale clasate pe primul loc se procedează astfel: • departajarea se va face exclusiv în funcție de preț și nu prin cuantificarea altor elemente de natură tehnică sau alte avantaje care rezultă din modul de îndeplinire a contractului de către operatorii economici • În vederea departajării ofertelor autoritatea contractantă va solicita depunerea în SEAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfășurată integral prin mijloace electronice)

Termen depunere oferte:

19-07-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

3. Formulare pentru ofertanti REV 14.06.2022.doc
4. CAIET DE SARCINI.pdf
FisaDate_DF1152433.pdf
DUAE_CERERE_181390.xml

CLARIFICARI:
Raspuns solicitare de clarificari 1
2022-07-12 10:33:42  raspuns SOLICITARE CLARIFICARI semnat.pdf

Autoritate contractanta COMUNA STRUGARI (CONSILIUL lOCAL) Strugari

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.