SCN1109943 Proiectare și execuție lucrări în cadrul Proiectului: “OPTIMIZAREA CONSUMULUI DE APA SI CRESTEREA CAPACITATII APEI EXTRASE PENTRU SISTEMUL DE ALIMENTARE CU APA AL COMUNEI BALACITA, JUDETUL MEHEDINTI“

Valoare estimata
3 119 375,55 RON
Publicat
30-06-2022 17:47:20
Termen de ofertare
15-07-2022 15:00:00
Atribuit:
SCNA1073739 / 29-07-2022 10:08:12

Transmis 30-06-2022 17:47:20  Legea nr. 98/23.05.2016  Anunt de participare simplificat  Procedura simplificata  Mod atribuire: online
Coduri CPV suplimentare
71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79933000-3 Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
Obiectul achizitiei: Proiectare și execuție lucrări în cadrul Proiectului: “OPTIMIZAREA CONSUMULUI DE APA SI CRESTEREA CAPACITATII APEI EXTRASE PENTRU SISTEMUL DE ALIMENTARE CU APA AL COMUNEI BALACITA, JUDETUL MEHEDINTI“
Numar de referinta: 6304246/2022/1
Tipul contractului: Lucrari / Proiectare si executare
Descrierea pe scurt a contractului:

Se va proiecta tehnic si se vor executa lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: “OPTIMIZAREA CONSUMULUI DE APA SI CRESTEREA CAPACITATII APEI EXTRASE PENTRU SISTEMUL DE ALIMENTARE CU APA AL COMUNEI BALACITA, JUDETUL MEHEDINTI“

I. Servicii de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului 82.112,55 lei compusă din:
I.1 Proiect tehnic, detalii de execuție și caiete de sarcini – 36.741,70 lei
I.2 Documentația pentru obținerea avize acorduri, autorizații – 0,00 lei
I.3 Verificarea tehnică a proiectării – 2.000,00 lei
I.4 Asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor – 43.370,85 lei

II. Lucrări de execuție: 3.037.263,00 lei compusa din:
II.1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului – 30.000,00 lei
II.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiție – 77.960,00 lei
II.3 Investiția de bază (construcții și intalații) – 2.891.390,00 lei
I.4 Organizarea de șantier – 28.913,00 lei
II.3 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste – 9.000,00 lei

DESCRIEREA PRINCIPALELOR LUCRĂRI DE EXECUȚIE:
- Executia a inca 2 foraje de mare adancime pentru localitatea Gvardinita.
- Realizarea unei noi gospodarii de apa complet echipate cu rezervor de inmagazinare apa V=231,50mc, statie de clorinare (tratare), statie de pompare in localitatea Gvardinita care sa foloseasca apa din cele 2 foraje.
- Realizarea legaturii intre gospodaria de apa propusa cu reteaua de distributie apa existenta a localitatii Gvardinita degrevand gospodaria de apa existenta din localitatea Balacita;
- Realizarea celor 1100 buc bransamente pe domeniul public al comunei necesare la consumatorii de apa.

Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului, respectiv de : 74.677,92 lei fara TVA. Aceasta va putea fi accesata, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Se va proiecta tehnic si se vor executa lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: “OPTIMIZAREA CONSUMULUI DE APA SI CRESTEREA CAPACITATII APEI EXTRASE PENTRU SISTEMUL DE ALIMENTARE CU APA AL COMUNEI BALACITA, JUDETUL MEHEDINTI“ I. Servicii de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului 82.112,55 lei compusă din: I.1 Proiect tehnic, detalii de execuție și caiete de sarcini – 36.741,70 lei I.2 Documentația pentru obținerea avize acorduri, autorizații – 0,00 lei I.3 Verificarea tehnică a proiectării – 2.000,00 lei I.4 Asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor – 43.370,85 lei II. Lucrări de execuție: 3.037.263,00 lei compusa din: II.1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului – 30.000,00 lei II.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiție – 77.960,00 lei II.3 Investiția de bază (construcții și intalații) – 2.891.390,00 lei I.4 Organizarea de șantier – 28.913,00 lei II.3 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste – 9.000,00 lei DESCRIEREA PRINCIPALELOR LUCRĂRI DE EXECUȚIE: - Executia a inca 2 foraje de mare adancime pentru localitatea Gvardinita. - Realizarea unei noi gospodarii de apa complet echipate cu rezervor de inmagazinare apa V=231,50mc, statie de clorinare (tratare), statie de pompare in localitatea Gvardinita care sa foloseasca apa din cele 2 foraje. - Realizarea legaturii intre gospodaria de apa propusa cu reteaua de distributie apa existenta a localitatii Gvardinita degrevand gospodaria de apa existenta din localitatea Balacita; - Realizarea celor 1100 buc bransamente pe domeniul public al comunei necesare la consumatorii de apa. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului, respectiv de : 74.677,92 lei fara TVA. Aceasta va putea fi accesata, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Finantare: Fonduri bugetare

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai scazut
1.) Pentru contractele de achizitie de lucrari: executarea de lucrari de tipul specificat
Ofertantul trebuie să fi executat lucrări similare în ultimii 5 ani în valoare cumulate de cel puțin 3.037.263,00 lei fără TVA., în cadrul unui singur sau cel mult trei contracte.
Prin lucrări similare, se înțelege:
- lucrări de construire /reabilitare/modernizare/extindere rețele de apă/canalizare și/sau aducțiuni de apă și/sau rețele de fluide / lucrări de rețele tehnice edilitare supraterane/subterane.

*) Ultimii 5 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor.
Nota: Modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventuale decalari ale termenului limita prevazut în anuntul de participare publicat initial.
Se accepta si experienta similara (in ultimii cinci ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor) demonstrata printr-un contract in cadrul caruia s-au prestat servicii similare si s-au executat lucrari similare (build - design) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.119.375,55 lei. - Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Documentele aferente demonstrarii experientei similare vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (contract/proces verbal de receptie/ recomandari/ alte documente pe care operatorul economic le considera edificatoare). Modalitate de îndeplinire: în DUAE completat de operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile ce descriu nivelul de experienta prin raportare la contractele de lucrari corespunzator cerintelor autoritatii contractante. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 182 din Legea 98/2016. Modalitate de indeplire in DUAE, completat de ofertant se vor include si informatiile cu privire la existenta unei sustieneri de terta parte, precum si celelalte aspecte solicitate prin formularul standard al DUAE. Ofertantul va prezenta angajamentul de sustinere al terului/tertilor odata cu incarcarea si depunerea formularului DUAE. Tertul/tertii sustinatori vor completa DUAE cu informatii privind nivelul de experienta prin raportare la contractele de lucrari corespunzator sustinerii acordate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau prefesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 164 din Legea 98/2016 art. 165 din Legea nr. 98/2016 si art. 167 din Legea nr. 98/2016. Prin angajamentul ferm, tertul/tertii confirmă, prezentând documente justificative, după caz, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligatiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităti pentru care a acordat sustinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice si profesionale pe care le va pune la dispozitie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru). Totodată, conform prevederilor art.184 din Legea nr.98/2016, prin angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achizitie publică. Răspunderea solidară a tertului/tertilor sustinător/sustinători se va angaja sub conditia neîndeplinirii de către acesta/acestia a obligatiilor de sustinere asumate prin angajament. Se va solicita tuturor ofertantilor, ca odata cu depunerea DUAE, sa prezinte angajamentul tertului sustinator (impreuna cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de catre tert/terti sustiatori, din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestui/acestora), acordul de asociere si acordul de subcontractare. Documentele justificative care probeaza cele asumate in angajamente/acorduri vor fi solicitate doar ofertantului declarat castigator la solicitarea autoritatii contractante.
2.) Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat
Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor a prestat servicii similare, ale căror valori cumulate să fie de minim 82.112,55 lei, in cadrul a unul sau cel mult trei contracte.
Prin servicii similare, se intelege:
- Servicii de proiectare pentru lucrari de apa/canal/ aductiuni de apa/rețele de fluide/rețele tehnice edilitare supraterane/subterane.
*) Ultimii 3 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor - Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Documentele aferente demonstrarii experientei similare vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (contract/proces verbal de predare-primire/recomandari/ alte documente pe care operatorul economic le considera edificatoare). Modalitate de îndeplinire: în DUAE completat de operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile ce descriu nivelul de experienta prin raportare la contractele de lucrari corespunzator cerintelor autoritatii contractante. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 182 din Legea 98/2016.
Modalitate de indeplire in DUAE, completat de ofertant se vor include si informatiile cu privire la existenta unei sustieneri de terta parte, precum si celelalte aspecte solicitate prin formularul standard al DUAE. Ofertantul va prezenta angajamentul de sustinere al terului/tertilor odata cu incarcarea si depunerea formularului DUAE. Tertul/tertii sustinatori vor completa DUAE cu informatii privind nivelul de experienta prin raportare la contractele de lucrari corespunzator sustinerii acordate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau prefesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 164 din Legea 98/2016 art. 165 din Legea nr. 98/2016 si art. 167 din Legea nr. 98/2016. Prin angajamentul ferm, tertul/tertii confirmă, prezentând documente justificative, după caz, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligatiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităti pentru care a acordat sustinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice si profesionale pe care le va pune la dispozitie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru). Totodată, conform prevederilor art.184 din Legea nr.98/2016, prin angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achizitie publică. Răspunderea solidară a tertului/tertilor sustinător/sustinători se va angaja sub conditia neîndeplinirii de către acesta/acestia a obligatiilor de sustinere asumate prin angajament. Se va solicita tuturor ofertantilor, ca odata cu depunerea DUAE, sa prezinte angajamentul tertului sustinator (impreuna cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de catre tert/terti sustiatori, din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestui/acestora), acordul de asociere si acordul de subcontractare. Documentele justificative care probeaza cele asumate in angajamente/acorduri vor fi solicitate doar ofertantului declarat castigator la solicitarea autoritatii contractante.
3.) Proportia de subcontractare
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia să o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/părtile din contract pe care urmează să le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (se va completa – Formularul nr. 3). Odata cu depunerea DUAE operatorul economic participant la procedura va prezenta acordul de subcontractare. - Se completeaza DUAE de catre ofertat unde se vor include si informatiile solicitate cu privire la subcontractanti. În cazul în care ofertantul utilizează capacitătile subcontractantului/ subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de calificare, se va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod corespunzător de către fiecare dintre acestia. Subcontractantii precizeaza in DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le indeplineste mentionand numarul si data contractului/acordului de subcontractare pentru partea propusa pentru subcontractare . Daca prin subcontractant nu se indeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere. Operatorul economic clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada indeplinirii cerintelor de calificare prin subcontractant prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea autoritatii contractante.

Conditii de participare:

A: Motive referitoare la condamnări penale
Operatorii economici (ofertant unic/ofertant asociat/subcontractant/terț susținător) nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art.164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Modalitatea de îndeplinire:Se va completa DUAE de către toţi operatorii economici participanţi la procedura de atribuire (ofertanţi/ofertanţi asociaţi/subcontractanţi/terţi susţinători) cu informaţiile aferente situaţiei lor. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității contractante, doar de către ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit după aplicarea criteriului de atribuire, conform art. 196 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 Aceste documente pot fi dar fără a se limita la:
• cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
• alte documente edificatoare, după caz
B: Motive legate de plata impozitelor sau a contributiilor la asigurarile sociale
Operatorii economici (ofertant unic/ofertant asociat/subcontractant/terț susținător) nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art.165 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
Modalitatea de îndeplinire:
Se va completa DUAE de către toţi operatorii economici participanţi la procedura de atribuire (ofertanţi/ofertanţi asociaţi/subcontractanţi/terţi susţinători) cu informaţiile aferente situaţiei lor. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autoritătii contractante, doar de către ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit dupa aplicarea criteriului de atribuire, conform art. 196 alin.(2) din Legea nr. 98/2016.
Aceste documente pot fi dar fara a se limita la:
• certificate de atestare fiscala privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local si bugetul de stat), valabile la momentul prezentării. Se vor prezenta documentele menționate, doar pentru sediul principal, pentru sediile secundare/punctele de lucru, se va prezenta o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate.
• după caz, documente prin care se demonstrează faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
• alte documente edificatoare, după caz
C: Motive legate de insolvență, conflicte de interese sau abateri profesionale
Operatorii economici (ofertant unic/ofertant asociat/subcontractant/terț susținător) nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 60 si art.167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Modalitatea de îndeplinire:
Se va completa DUAE de către toţi operatorii economici participanţi la procedura de atribuire (ofertanţi/ofertanţi asociaţi/subcontractanţi/terţi susţinători) cu informaţiile aferente situaţiei lor. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autoritătii contractante, doar de către ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit dupa aplicarea criteriului de atribuire, conform art. 196 alin.(2) din Legea nr. 98/2016.
Se vor solicita urmatoarele documente:
- certificate, caziere, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.167 alin. (2) si art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
- alte documente edificatoare, dupa caz.
Încadrarea în situaţia prevăzută la art. 60 si art.167 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achiziție publică.
Declaraţia conform art. 60 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, va fi prezentată de toţi participanţii(ofertant unic/ofertant asociat/subcontractant/terț susținător) odată cu depunerea DUAE in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea Formulare, Formularul nr. 8.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritătii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
1. VLADUTI CONSTANTIN - Primar
2. VLADUTI PETRICA - Viceprimar
3. NEO BURUIANA IOANA - Secretar general UAT
4. BALASOIU CONSTANTIN - Consilier local
5. BUGA MARIN - Consilier local
6. BURUIANA DOREL - Consilier local
7. CALINOIU PAUL - Consilier local
8. CRISTEA NICOLAE - Consilier local
9. DIAMANT FLORIN - Consilier local
10. DITA NICOLAE - Consilier local
11. POPA MIREL - Consilier local
12. POPESCU CATINCA - Consilier local
13. UNCHESU CORNELIA-MADALINA - Consilier local
si GLASU RADU MIHAI - Reprezentant furnizor servicii de achizitie auxiliare.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente edificatoare) pentru a demonstra apartenenta/înregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul statului respectiv.
Referitor la termenul legal de exigibilitate a datoriilor catre bugetul statului respectiv, ofertantii straini vor dovedi indeplinirea obligatiilor de plata in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Se vor depune odată cu DUAE, următoarele documente (daca e cazul):
- angajamentul ferm al tertului sustinător impreuna cu anexa la acesta din care rezultă modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia
- acordul de subcontractare
- acordul de asociere
Operatorii economici ofertanti trebuie să dovedească o formă de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitătile care fac obiectul contractului.
Modalitatea de îndeplinire: Se va completa DUAE de către toti operatorii economici (ofertant unic/ ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinători) participanti la procedura de atribuire a contractului de achizitie publică cu informatiile solicitate de către Autoritatea Contractantă - informatii referitoare la îndeplinirea cerintelor privind capacitatea de exercitare a activitătii profesionale. La solicitarea autoritătii contractante doar ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar rezultat după aplicarea criteriului de atribuire ofertelor admisibile, va prezenta documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, conform art.193 si art.196 din Legea nr.98/2016 cu modificările si completările ulterioare.
Pentru persoanele juridice/fizice române: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/valide la data prezentării acestuia.
Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codurile CAEN autorizate din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul operatorilor economici ce participă în comun la procedura de atribuire, fiecare membru al asocierii trebuie să dovedească faptul că pentru partea din contract pe care o realizează are corespondent în codurile CAEN autorizate din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Pentru persoane juridice/fizice străine:
Se vor prezenta documente relevante care să dovedească forma de înregistrare sau documente echivalente, în conformitate cu cerintele legale din tara în care este stabilit operatorul economic, în limba în care au fost emise, însotite de o traducere autorizată a acestora în limba română. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în domeniile de activitate înscrise în documentele prezentate. Informatiile cuprinse în aceste documente trebuie să fie reale/valide la data prezentării acestuia.
Nota 1: În cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerinței este suficient ca obiectul de activitate al fiecărui membru să fie în concordanță cu partea din contract pe care o va realiza.
Nota 2: În situația în care ofertantul beneficiază de susținere din partea unor terți sau în situația în care subcontracteaza părți din contract, acesta va prezenta Certificatul Constatator și pentru Terții susținători/ Subcontractanții declarați în DUAE.
Nota 3: În situația în care vor fi executate părți din contract de către subcontractanți, este obligatoriu ca obiectul de activitate al fiecărui subcontractant să fie în concordanță cu partea din contract pe care o va realiza.

Informatii aditionale:

Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie publica, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Finalizarea procedurii de atribuire prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa urmatoarei conditii: Procedura de atribuire este inițiată sub incidența următoarei clauze suspensive: Încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obținerea/aprobarea finanțării lucrărilor din fonduri de la bugetul local și/sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibilă doar în situația în care se respectă dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obținerea/aprobarea finanțării lucrărilor din fonduri de la bugetul local și/sau fonduri europene nerambursabile nu se realizează, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică”. Termenul estimat maxim până la care se aplică clauza suspensivă este 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire/nesemnarea contractului de lucrari, in termenul propus, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie publica, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Desemnarea ofertei castigatoare Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili oferta câștigătoare pe baza criteriului de atribuire precizat in documentatia de atribuire. Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si care are pretul cel mai scazut. In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, având prețuri egale, autoritatea contractanta va solicita, prin intermediul SEAP ofertanților o noua propunere financiara, şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică, conform art. 138, alin. 2) din HG 395/2016. Nota 1: Inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. Nota 2 : Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/ executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.

Termen depunere oferte:

15-07-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

Partea tehnica.part1.rar.p7s
Partea tehnica.part2.rar.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Modele Formulare.pdf.p7s
Clauze contractuale.pdf.p7s
FisaDate_DF1152057.pdf
DUAE_CERERE_182117.xml

Autoritate contractanta Comuna Balacita Balacita

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.