RFQ1000351 822 - Pavilioane multifunctionale si modernizare retele in cazarma 822 București

Valoare estimata
14 097 550,42 RON
Publicat
27-04-2022 16:28:36
Termen de ofertare
19-05-2022 15:00:00
ANULATA
22-06-2022 15:00:06

Transmis 27-04-2022 09:04:42  OUG nr.114/2011  Invitatie de participare  Cerere de oferta  Mod atribuire: online
Coduri CPV suplimentare
45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45300000-0 Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
Obiectul achizitiei: 822 - Pavilioane multifunctionale si modernizare retele in cazarma 822 București
Numar de referinta: 4183253_2022_PAAPD1355213
Tipul contractului: Lucrari / Executarea
Descrierea pe scurt a contractului:

Lucrările propuse prin proiectul de investiţii sunt realizabile prin implementarea următoarelor obiecte de investiție:
Obiect 1. Realizare pavilion administrativ cu functiuni diferite
Obiect 2. Realizare pavilion multifuncțional
Obiect 3. Extindere, modernizare și racordare rețele de apă si canalizare
Obiect 4. Extindere și modernizare rețele termice
Obiect 5. Extindere și modernizare rețele electrice
Obiect 6. Refacere alei pietonale, platforme betonate
Obiect 7. Extindere trasee canalizație SIS și IT&C
Obiect 8. Dotări echipamente de climatizare automatizată

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 45216200-6 Lucrari de constructii de cladiri si instalatii militare (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Lucrările propuse prin proiectul de investiţii sunt realizabile prin implementarea următoarelor obiecte de investiție: Obiect 1. Realizare pavilion administrativ cu functiuni diferite Obiect 2. Realizare pavilion multifuncțional Obiect 3. Extindere, modernizare și racordare rețele de apă si canalizare Obiect 4. Extindere și modernizare rețele termice Obiect 5. Extindere și modernizare rețele electrice Obiect 6. Refacere alei pietonale, platforme betonate Obiect 7. Extindere trasee canalizație SIS și IT&C Obiect 8. Dotări echipamente de climatizare automatizată
Finantare: Fonduri bugetare

Criterii de atribuire:

Cel mai bun raport calitate – pret
1.) Cerinta - Experienta similara
Cerinţe minime de calificare:
LUCRARI
Cerința nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfârșit*, in ultimii 5 ani*, la nivelul a minim unul, maximum două contracte, lucrări de execuție similare construcţii civile, a căror valoare cumulată a fost de minim 9.000.000 lei exclusiv T.V.A.

Cerința nr. 2
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfârșit*, in ultimii 5 ani**, la nivelul a minim unul, maximum două contracte, lucrări similare rețele edilitare apa – canal a căror valoare cumulată a fost de minim 1.000.000 lei exclusiv T.V.A.

Cerința nr. 3
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfârșit*, in ultimii 5 ani*, la nivelul a minim unul, maximum două contracte, lucrări de execuție similare infrastructură rutieră, a căror valoare cumulată a fost de minim 400.000 lei exclusiv T.V.

Cerința nr. 4
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfârșit*, in ultimii 5 ani*, la nivelul a minim unul, maximum două contracte, lucrări de instalaíi electrice a căror valoare cumulată a fost de minim 400.000 lei exclusiv T.V. - Ofertanţii vor folosi, pentru transformarea valorii lucrării alese pentru demonstrarea experienţei similare , cursul mediu anual lei/altă valută comunicat de BNR pentru ultimii 5 ani.

Pentru îndeplinirea cerinţei minime de calificare operatorii economici trebuie să prezinte Declaraţie privind lista principalelor LUCRĂRI/SERVICII executate/prestate în ultimii 5 ani, (Formularul nr. 9), pentru cele mai importante lucrări care vor conţine valori (în lei şi altă valută), perioada şi locul execuţiei lucrărilor, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din această listă operatorul economic va alege acele contracte care îndeplinesc cerinţa privind experiența similară. Se vor anexa: copie contracte, procese verbale de receptie, inclusiv certificări de bună execuţie din partea beneficiarului/clientului, vezi model Formularul nr. 10.
Certificările de bună execuţie vor indica, beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul prestarii serviciilor/execuţiei lucrărilor. De asemenea vor preciza dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit;
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite, inclusiv va inscrie informatii cu privire la numarul si data contractelor invocate drept experienta similara, beneficiarul acestuia si datele de contact, data si numarul documentului de receptie, precum si ponderea si/sau activitatile pentru care a fost responsabil, impreuna cu valoarea acestora, fara TVA.

Documentele se vor prezenta sub formă de copie scanată lizibil semnată electronic după original, sau copie scanată lizibil semnată electronic după copie legalizată sau copie.
2.) Personal atestat:
Specialişti autorizaţi de Inspectoratul de Stat în Construcții ca „Responsabil tehnic cu execuţia” "verificatori proiect" și "expert tehnic" pentru fiecare domeniu de autorizare:

-Responsabili tehnici cu execuția pentru:
I – Construcţii civile, industriale si agrozootehnice”;
II – Construcţii rutiere, drumuri, piste de aviaţie, poduri”;
III- Instalaţii pentru construcţii (responsabili pentru lucrările de termice-ventilaţii şi sanitare),
IV- Instalaţii pentru construcţii (responsabili pentru lucrările de instalaţii electrice şi curenţi slabi),
V- Instalaţii pentru construcţii (responsabili pentru lucrările de instalaţii edilitare și gospodărie comunală). - Persoana care va îndeplini rolul de responsabil tehnic cu execuția trebuie să dețină autorizație și legitimație emisă de Inspectoratul de Stat în Construcții pentru domeniul/subdomeniul respectiv, în vigoare la momentul semnării Contractului.
Specialiştii R.T.E. care deţin mai mult de doua acreditări pot cumula mai multe funcţii doar pentru domeniul instalațiilor.
Verificatorii de proiecte cu mai multe atestări pot cumula specilizările în cadrul proiectului.
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.
Completarea formularului 12.
3.) Personal cheie:
Personal cheie care execută lucrări:
a) manager de contract – studii superioare dovedite cu diplomă de licență / similar în domeniile arhitectură / tehnic / economic / juridic cu experienţă specifică, implicarea persoanei în cel puţin un proiect la nivelul căruia să fi derulat activităţi similare activităţilor ce urmează a fi desfăşurate în cadrul acestui proiect;
b) şef de şantier lucrări construcții – inginer construcții specialitatea construcţii civile, industriale și agricole sau construcții căi ferate, drumuri și poduri cu experienţă specifică, implicarea persoanei într-un proiect la nivelul căruia să fi derulat activităţi similare activităţilor ce urmează a fi desfăşurate în cadrul acestui proiect;
c) minim 1 inginer coordonator lucrări de construcţii civile - inginer construcții civile experienţă specifică, implicarea într-un proiect la nivelul căruia a derulat activităţi similare.
d) minim 1 inginer coordonator lucrări instalaţii pentru construcţii - inginer instalații pentru construcții, responsabil instalații electrice cu experienţă specifică, implicarea într-un proiect la nivelul căruia a derulat activităţi de execuție similare.
e) minim 1 inginer coordonator lucrări instalaţii pentru construcţii - inginer instalații pentru construcții, responsabil instalații HVAC cu experienţă specifică, implicarea într-un proiect la nivelul căruia a derulat activităţi de execuție similare.
f) minim 1 inginer coordonator lucrări drumuri- inginer construcții CFDP cu experienţă specifică, implicarea într-un contract la nivelul căruia a derulat activităţi de execuție similare celor din cadrul proiectului. - Pentru personalul solicitat trebuie prezentate:
- copia diplomei de studii;
- C.V.;
- copia contractului de muncă, sau extras Revisal, sau declaraţia de disponibilitate cu angajamentul de participare din partea acestuia. (Formularul nr. 11).
- documente-suport relevante care atestă experienţa specifică confirmate de angajator/beneficiar
Completarea formularului 12.


Notă:
- C.V.-urile prezentate vor fi datate şi vor purta numele în clar şi semnătura în original a persoanelor respective;
- personalul cheie nu poate cumula mai multe functii in cadrul proiectului
- prin inginer sau studii superioare se înțelege “studii superioare de lungă durată”.

Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.
4.) a) minim 2 ingineri instalaţii electrice, autorizați ANRE grad III B şi NPM grupa III, sau echivalent conform art.7 (pct.6), 9 şi 10 din Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 11/2013, modificat si completat cu ordinul 116/2016;
b) minim un responsabil cu controlul tehnic de calitate lucrări RTQ – autorizaţie ANRE gradul III;
c ) minim un responsabil cu protecţia muncii – să aibă studii superioare cu experienţă specifică, implicarea persoanei în cel puţin un proiect la nivelul căruia să fi derulat activităţi similare activităţilor ce urmează a fi desfăşurate în cadrul acestui proiect; - Pentru personalul solicitat trebuie prezentate:
- copia diplomei de studii;
- C.V.;
- copia contractului de muncă, sau extras Revisal, sau declaraţia de disponibilitate cu angajamentul de participare din partea acestuia. (Formularul nr. 11).
- documente-suport relevante care atestă experienţa specifică confirmate de angajator/beneficiar.
Pentru personalul solicitat la lit. a) -c) trebuie prezentate:
- atestatul sau legitimaţia.

Notă: - C.V.-urile prezentate vor fi datate şi vor purta numele în clar şi semnătura în original a persoanelor respective;
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.
Completarea formularului 12.
5.) Declaraţie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajează ferm să asigure următoarele:
- disponibilitatea personalului propus pentru îndeplinirea contractului, în conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin ofertă;
- păstrarea componenţei echipei propuse pe toată perioada de derulare a contractului. Orice înlocuire/modificare a componenţei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului. - Declaraţie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajează ferm să asigure următoarele:
- disponibilitatea personalului propus pentru îndeplinirea contractului, în conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin ofertă;
- păstrarea componenţei echipei propuse pe toată perioada de derulare a contractului. Orice înlocuire/modificare a componenţei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului.
6.) Necesar minim de utilaje pentru îndeplinirea contractului:
- staţie de preparare beton;
- stație mixturi asfaltice;
- laborator de analize şi încercări în construcţii grad II - profil minim BBABP, D, ANCFD, IAE, MD, GTF, MBM, MTZ, INM, AR, CO, IDM;
- autolaborator mobil pentru verificări electrice – minim 1 buc;
- buldoexcavator – minim 1 buc;
- compactor vibrator – minim 1 buc;
- autogreder – minim 1 buc;
- autobasculante cu prelată - min 5 buc;
- maşină de tăiat rosturi – minim 1 buc.
- dispozitiv pentru turnare mecanizata a materialului de colmatare a rosturilor – minim 1 buc - Pentru îndeplinirea cerinţei minime de calificare operatorii economici trebuie să prezinte Declaraţie care conţine informaţii privind dotările specifice, instalaţiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări (conform formularului nr. 14 din Secţiunea III şi Anexei la acesta) şi documente relevante care să ateste deţinerea (dotarea proprie/închirierea sau alte forme de punere la dispoziţie) a utilajelor, instalaţiilor, echipamentelor tehnice şi laboratoarelor implicate în realizarea contractului.
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.
1.) Respectarea de către ofertant a unor standarde minime de asigurare a calităţii, care să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii bazate pe seriile de standarde relevante în legislaţia comunitară, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calităţii – certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislaţia comunitară privind certificarea calităţii, corespunzătoare categoriilor de servicii și lucrări care formează obiectele prezentei achiziţii. - Se vor prezenta următoarele documente:
Certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă standardele de asigurare a calităţii corespunzătoare categoriilor lucrărilor care formează obiectele prezentei achiziţii
NOTĂ: În cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membru al asociaţiei pentru partea din contract pe care o realizează.
Documentele se vor prezenta sub formă de copie scanată după original, copie scanată după copie legalizată sau copie, scanată, lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”.
Se acceptă şi alte probe/dovezi, în măsura în care aceste probe/dovezi confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al sistemului calităţii.
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.
2.) Respectarea de către ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante în legislaţia comunitară, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislaţia comunitară privind certificarea categoriilor de servicii și lucrări care formează obiectele prezentei achiziţii . - Se vor prezenta următoarele documente:
Certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă standardele de management de mediu corespunzătoare categoriilor lucrărilor care formează obiectele prezentei achiziţii.
NOTĂ: În cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membru al asociaţiei pentru partea din contract pe care o realizează.
Documentele se vor prezenta sub formă de copie scanată după original, copie scanată după copie legalizată sau copie, scanată, lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”.
Se acceptă şi alte probe/dovezi, în măsura în care aceste probe/dovezi confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al protecţiei mediului.
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.

1.) I.Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2019-2021) sa fie cel putin egală cu 28.000.000 lei .
NOTĂ: În cazul în care ofertantul este o asociere, sau beneficiază de susținerea acordata de unul sau mai mulți terți susținători, cerința se consideră îndeplinita prin însumarea cifrei de afaceri anuale a tuturor membrilor asocierii și/sau terțului/terților susținători financiari, după caz, pentru anul respectiv - Ofertanţii vor folosi, pentru transformarea mediei cifrei de afaceri globale, cursul mediu anual lei/altă valută comunicat de BNR pentru anul respectiv (2019-2021). Pentru conversia în lei, dacă situațiile financiare sunt întocmite în alta monedă, se va lua în considerare cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.

Se vor prezenta următoarele documente:

- Declaraţie pe proprie răspundere – Fişă de informaţii generale, ce cuprinde media cifrei de afaceri globale, care vizează activitatea pe ultimii 3 ani (2019-2021) - autoritatea contractantă va lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială, copie scanată semnată electronic după originalul semnat de reprezentantul legal al ofertantului, ştampilat şi datat - a se vedea Formularul nr. 5;

- Prezentarea oricărui alt document prin care operatorul economic face dovada că îndeplineşte cerinţa de calificare referitoare la cifra de afaceri (bilanţ contabil, extras de bilanţ, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanţă al firmei, raport al cenzorilor, etc.) copie scanată după original semnată electronic

Tehnic 2
1.Gradul de adecvare al graficului general de realizare a investiției publice (durata, succesiunea activităților și inter-relaționarea acestora, inclusiv drumul critic, identificarea punctelor cheie de control (jaloanelor)), resursele alocate pentru realizarea activităților în cadrul Contractului prin raportare la metodologia de executare a lucrărilor 2.Demonstrarea unei metodologii corespunzătoare pentru obținerea asigurării că lucrările sunt realizate la parametrii calitativi solicitați - Planul de management al calității lucrărilor executate
Descriere algoritm: conform algoritm de calcul atasat
Ordine criteriu: 1
Pondere criteriu: 44
Pretul ofertei
Componenta financiara
Descriere algoritm: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat.
Ordine criteriu: 1
Pondere criteriu: 50
Tehnic 1
Experienţa experţilor-cheie, concretizată în numărul de proiecte similare în care respectivii experţi au îndeplinit acelaşi tip de activităţi ca cele pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract.
Descriere algoritm: conform algoritm de calcul atasat
Ordine criteriu: 3
Pondere criteriu: 6

Conditii de participare:

Cerinţa nr. 1
Vor fi excluşi din procedura de atribuire toţi ofertanţii care se află în situaţiile prevăzute la art. 155, art. 156 şi art. 150 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Modalitatea de îndeplinire şi aplicabilitate în cadrul procedurii
Persoane juridice române
Documente solicitate care dovedesc situaţia personală a ofertantului:
1.1 Declaraţie pe propria răspundere privind neîncadrarea în dispoziţiile articolului 155 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare, completată în conformitate cu Formularul nr. 1 din Secţiunea III, copie scanată după original semnată electronic. Declaraţia va fi prezentată şi de către terţul susţinător, dacă este cazul.
1.2 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în dispoziţiile articolului 156 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare, completată în conformitate cu Formularul nr. 2 din Secţiunea III, copie scanată după original semnată electronic. Declaraţia va fi prezentată şi de către terţul susţinător privind neîncadrarea în prevederile lit. a), b), c) şi d) de la art. 156 din O.U.G. nr. 114/2011, dacă este cazul.
1.3 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 150 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare, completată în conformitate cu Formularul nr. 3 din Secţiunea III, copie scanată după original semnată electronic. Declaraţia va fi prezentată atât de către subcontractant, cât şi de terţul susţinător, dacă este cazul.

Persoanele din cadrul Autorităţii contractante cu funcţii de decizie referitoare la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Colonel Cristian Apostol – şeful unităţii militare 02523 Bucureşti, lt. col. Podaru Doriana – contabil şef, Lt. Pop Marinel, f.p. Barbulescu Gabriela, slt. ing. Petrache Daniel, lt. Segal Adina f.p. Mihai Gheorghiu, lt. ing. Neacsiu Bogdan, pc.c. Mihaela Visan.
1.4. Declaraţie privind calitatea de participant la procedură, completată în conformitate cu Formularul nr. 6;
1.5. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, încadrate în termenul de valabilitate declarat de instituţiile emitente.
a. Certificat de atestare fiscală eliberat de Direcţia Generală a Finanțelor Publice teritorială – copie scanată dupa original semnată electronic;
b. Certificat privind achitarea impozitelor și taxelor locale (datorii la bugetele locale) copie scanată după original semnată electronic.
În cazul în care ofertantul a încheiat o convenție de eșalonare a plăților obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind îndeplinirea la zi a obligațiilor de plată conform graficului de eșalonare - copie scanată după original semnată electronic.
1.6 Cazier fiscal din care să reiasă că nu sunt înscrise fapte de natură fiscală, respectiv cele sancţionate de legile fiscale, financiare, vamale precum şi cele care privesc disciplina financiară, copie scanată după original semnată electronic.
1.7. Certificat de participare cu ofertă independentă, Declaratie privind respectarea regulilor concurenței. În conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertanții au obligația de a prezenta un „CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE” întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în Formularul nr. 4, semnat electronic.
Terţilor li se va solicita neîncadrarea în prevederile art. 155, art. 156 lit. a), b), c), d) şi art.150 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru subcontractanţi se solicită doar o declaraţie cu privire la neîncadrarea în prevederile art. 150 O.U.G. nr.114/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, prin care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare astfel cum au fost solicitate în documentaţia de atribuire și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite. În cazul în care uzează de dreptul menţionat mai sus, ofertantul are obligaţia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probează/confirmă îndeplinirea cerinţelor de calificare, atunci când primeşte din partea autorităţii contractante o solicitare în acest sens, în termen de 3 zile lucrătoare de la respectiva solicitare.
Persoane juridice străine
Se acceptă ca fiind suficient şi relevant pentru demonstrarea faptului că ofertantul nu se încadrează într-una dintre situaţiile prevăzute la art. 155, art. 156 lit. a), b), c), d) şi art.150 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 114/2011, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, în ţara de origine sau în ţara în care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autorităţi competente din ţara respectivă.
În cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevăzute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizează toate situaţiile prevăzute la art. 155, art. 156 lit. a), b), c), d) şi art.150 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 114/2011, autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta o declaraţie pe proprie răspundere sau, dacă în ţara respectivă nu există prevederi legale referitoare la declaraţia pe proprie răspundere, o declaraţie autentică dată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative sau judiciare, sau a unei asociaţii profesionale care are competenţe în acest sens.
Cerința nr.1
Din documentele eliberate de autorităţile competente trebuie să rezulte că în obiectul de activitate al firmei respective este cuprinsă realizarea de lucrări de construcţii care fac obiectul prezentei achiziţii, atât pentru persoane juridice române cât şi pentru persoanele juridice străine.
Modalitatea de îndeplinire şi aplicabilitatea în cadrul procedurii
Persoane juridice române
Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activităţii profesionale:
Prezentarea Certificatului emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), din care să reiasă că are în obiectul de activitate executarea lucrărilor ce fac obiectul achiziţiei. Ofertantul îşi va asuma răspunderea cu privire la faptul că informaţiile cuprinse în acest document trebuie să fie valabile/reale la data limită de depunere a ofertelor.

Cerinta nr.2
Detinerea de catre ofertant, in conformitate cu art. 1 din Ordinul președintelui ANRE 45/2016, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici, a atestatului de Atestat de tip C2A - executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV, posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV, stații de medie tensiune, precum și partea electrică de medie tensiune a stațiilor de înaltă tensiune;
Modalitatea de îndeplinire: Operatorii economici (ofertant unic/ofertanti asociati/subcontractanti) vor prezenta orice document prin care se sustine cerinta si anume detinerea unei autorizatii pentru desfasurare activitati de executare executare de linii electrice, aeriene sau subterane, in copie semnata electronic.

Cerința nr.3
Operatorul economic trebuie să deţină în conformitate cu Ordinul 87/2010 al M.A.I privind Metodologia de autorizare a persoanelor care efectuează lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor:
-autorizaţie pentru execuția lucrărilor de execuţie a sistemelor şi instalaţiilor de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu;
- autorizaţie pentru execuția sistemelor şi instalaţiilor de limitare şi stingere a incendiilor;

Modalitatea de îndeplinire
Operatorii economici (ofertant unic/ofertanți asociați/subcontractanți) vor prezenta orice document prin care se susține cerința și anume deținerea atestatului de tipul solicitat, document în copie scanată și semnată electronic.

Modalitatea de îndeplinire:
Operatorii economici (ofertant unic/ofertanți asociați/subcontractanți) vor prezenta orice document prin care se susține cerința si anume deținerea unei autorizații pentru desfășurare activități de proiectare sisteme gaze naturale având regimul de medie, redusa și joasă presiune.

Cerinta nr.4
Deținerea de către ofertant, în conformitate cu art. 27 si art. 31 din Legea 333/2003 republicata privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protecția persoanelor a autorizației pentru desfășurare activități și execuție sisteme de alarmare împotriva efracției.
Modalitatea de îndeplinire:
Operatorii economici (ofertant unic/ofertanți asociați/subcontractanți) vor prezenta orice document prin care se susține cerința si anume deținerea unei autorizații.

Pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta iniţial doar o declaraţie pe proprie răspundere, semnată de reprezentantul său legal, în care confirmă că îndeplineşte cerinţele de calificare și descrie concret cum sunt acestea îndeplinite.

Persoane juridice străine
Documente solicitate:
Documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident şi documente oficiale care să ateste obiectul de activitate corespondent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit prin prezenta procedură, precum și documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice române
Documentele se vor prezenta sub formă de copie scanată după original, semnată electronic, şi vor fi însoţite de o traducere autorizată în limba română.
Ofertanţii persoane juridice străine vor prezenta o declaraţie pe propria răspundere prin care, în cazul în care oferta este declarată câştigătoare, se angajează ferm ca înaintea încheierii contractului să asigure înregistrarea la autoritatea fiscală competentă conform prevederilor legislaţiei în vigoare în România.
În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să prezinte acest angajament.

Informatii aditionale:

1. Documentatia de atribuire va fi obtinuta gratuit prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Documentatia de atribuire este atasata la anuntul de participare aferent prezentei proceduri. 2. Oferta are caracter obligatoriu pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă și asumată de ofertant. 3. Ofertantul va elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire și va indica în cuprinsul acesteia care informații din propunerea tehnică și / sau din propunerea financiară sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. 4. Ofertantul poate vizita amplasamentul în perioada de întocmire a ofertei, pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuială şi risc, datele necesare pregătirii şi elaborării ofertei. Potenţialii ofertanţi interesaţi să participe la vizita amplasamentului sunt rugaţi să informeze în scris, autoritatea contractantă asupra intenţiei de a participa, cu cel puţin 7 zile înainte de data / perioada la care se solicită vizitarea amplasamentului. Solicitarea se va transmite prin intermendiul SEAP unde vor fi menționate și datele de identificare ale persoanelor care vor viziona amplasamentul. Acordul autorității contractante pentru vizitarea amplasamentului se va comunica potențialilor ofertanți prin intermediu SEAP. Vizitarea se va face pe bază de adresă, cu programare prealabilă, în intervalul orar 09.00-15.00, numai în baza unui tabel ce va conține datele de identificare ale persoanei, aprobat de către achizitor. Accesul în amplasament se va efectua pe baza actului de identitate și a unei delegații emisă de ofertant, semnată și ștampilată în original. 5. Comisia de evaluare are obligația de a stabili oferta câștigătoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicării criteriului pentru atribuirea contractului de achiziție publică. Stabilirea ofertei câştigătoare se va realiza numai prin compararea punctajelor ofertelor admisibile, fără să fie cuantificate alte elemente de natură tehnică sau alte avantaje care rezultă din modul de îndeplinire a contractului de către operatorii economici participanţi la procedura de atribuire. În urma acordării punctajelor fiecărei oferte se va stabili clasamentul în ordinea descrescătoare a punctajelor. Punctajul final al fiecărei oferte va fi stabilit prin calcularea sumei punctajelor aferente fiecărui factor de evaluare, calculate conform algoritmului de calcul prezentat. Oferta cu punctajul final cel mai mare va fi considerată oferta câștigătoare. În cazul în care în urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constată că sunt două sau mai multe oferte cu același punctaj, departajarea se va face având în vedere punctajul obținut la factorul de evaluare "prețul ofertei". În situația în care egalitatea se menține, Autoritatea Contractantă va solicita prin intermediul SEAP, în vederea încărcării electronice de către operatorii economici respectivi, documente care conțin noi prețuri, iar oferta câștigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică. 6. Cuantificarea riscului calității proiectului este în sarcina ofertantului. 7. Orice comunicare, solicitare, informare, notificare și altele asemenea vor fi încarcate în SEAP și vor fi semnate cu semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condițiile legii. 8. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”

Termen depunere oferte:

19-05-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

documentatie tehnica.zip.p7s
Metodologia de evaluare a ofertelor cf. OUG 114.pdf.p7s
FisaDate_DF1145416.pdf
DG.pdf.p7s
AContractual.docx.p7s
Algoritm calcul.pdf.p7s
Caiet sarcini 822 Buc.pdf.p7s
conditii generale contractuale executie 2022.docx.p7s
Formulare de calificare.doc.p7s
Formulare financiare.docx.p7s
documentatie tehnica.z01.p7s
documentatie tehnica.z02.p7s
documentatie tehnica.z03.p7s
documentatie tehnica.z04.p7s
documentatie tehnica.z05.p7s
documentatie tehnica.z06.p7s
documentatie tehnica.z07.p7s
documentatie tehnica.z08.p7s

CLARIFICARI:
Raspuns clarificari
2022-05-05 12:36:23  F1-F6.rar.p7s
Clarificare 2
2022-06-17 16:00:06  documentatie.pdf.p7s
Clarificare 1
2022-06-17 15:59:35  Raspuns clarificari 822 .docx.p7s

Autoritate contractanta MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523 Bucuresti

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.