RFQ1000345 CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM CENTRALIZAT DE ORCHESTRARE CONFIGURATII ECHIPAMENTE FORTIGATE

Valoare estimata
989 740,00 RON
Publicat
29-03-2022 09:50:54
Termen de ofertare
15-04-2022 10:00:00
Timp ramas

48781000-6 Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2) Transmis 28-03-2022 16:17:38  OUG nr.114/2011  Invitatie de participare  Cerere de oferta  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM CENTRALIZAT DE ORCHESTRARE CONFIGURATII ECHIPAMENTE FORTIGATE
Numar de referinta: 2022/4267230/I.1.6
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:

Obiectul achiziției constă în achiziționarea unui SISTEM CENTRALIZAT DE ORCHESTRARE CONFIGURATII ECHIPAMENTE FORTIGATE , pentru telecomunicatii speciale/ infrastructuri critice.
Cerinţele tehnice detaliate pentru Sistemul centralizat de orchestrare configuratii echipamente Fortigate sunt expuse în caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare până în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru clarificarile primite cu cel puțin 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 48781000-6 Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Obiectul achiziției constă în achiziționarea unui SISTEM CENTRALIZAT DE ORCHESTRARE CONFIGURATII ECHIPAMENTE FORTIGATE , pentru telecomunicatii speciale/ infrastructuri critice. Cerinţele tehnice detaliate pentru Sistemul centralizat de orchestrare configuratii echipamente Fortigate sunt expuse în caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare până în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru clarificarile primite cu cel puțin 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Finantare: Fonduri bugetare

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai scazut
1.) Cerința 1: - Capacitatea de a asigura protecţia informaţiilor clasificate nivel „secret de serviciu”

Condiţie obligatorie de calificare:
Ofertantul trebuie să aibă capacitatea de a asigura protecţia informaţiilor clasificate nivel „secret de serviciu”, capacitate dovedită prin obţinerea avizului de securitate eliberat de unitatea specializată din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale

Se va prezenta Formularul nr. 11– Declaraţie pe propria răspundere privind protecţia informaţiilor clasificate, în original, însoţit de următoarele documente:
a) actul de înfiinţare;
b) certificatul constatator eliberat de către Ministerul Justiţiei - Oficiul Registrului Comerţului;
c) cazierul fiscal şi cazierul judiciar al societăţii;
d) Chestionarul de securitate industrială pentru obţinerea Autorizaţiei de Securitate Industrială completat, în original, semnat şi ştampilat conform anexei 25 din Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare. - Documentele solicitate la acest punct vor fi puse la dispoziţia unităţii specializate din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, de către autoritatea contractantă, în vederea efectuării verificărilor de securitate necesare pentru eliberarea avizului de securitate, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare privind protecţia informaţiilor clasificate.

Avizul de securitate reprezintă documentul eliberat de unitatea specializată din Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, prin care se atestă că obiectivul industrial (operatorul economic) a implementat toate măsurile de securitate necesare pentru protecţia informaţiilor clasificate vehiculate în derularea contractului. În vederea eliberării avizului de securitate, unitatea specializată din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale va proceda la efectuarea vizitei de securitate la sediul fiecărui ofertant.

ATENŢIE: În situaţia unei oferte depuse în asociere sau în cadrul căreia au fost nominalizaţi unul sau mai mulţi subcontractanţi sau terţi susţinători, este obligatorie prezentarea Formularului nr. 11 sub semnătura reprezentantului legal/împuternicit al fiecăruia dintre operatorii economici care participă la procedură în calitate de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/terţ susţinător, însoţit de toate celelalte documente solicitate la acest punct. Pentru ca oferta să fie declarată admisibilă din punct de vedere al capacităţii de a asigura protecţia informaţiilor clasificate nivel „secret de serviciu”, este obligatoriu ca fiecare dintre aceşti operatori economici care participă la procedură în calitate de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/terţ susţinător să obţină avizul de securitate.
Altfel spus, neobţinerea de către unul dintre operatorii economici nominalizaţi la nivelul unei oferte, oricare ar fi calitatea acestuia (ofertant individual/ lider de asociere/ ofertant asociat/ subcontractant/ terţ susţinător) va conduce în mod automat la respingerea ofertei respective ca fiind inacceptabilă!

Notă:Documentele prezentate vor conţine informaţii actuale/reale la data limită de depunere a ofertelor. Cu excepţia chestionarului de securitate industrială care va fi prezentat în original, toate celelalte documente ce însoţesc Formularul nr. 11 pot fi prezentate în oricare din formele original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de către reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic în cauză prin înscrierea pe fiecare pagină certificată a menţiunii „conform cu originalul”, însoţită de semnătura persoanei respective, autoritatea contractantă rezervându-şi dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale/copii legalizate în vederea verificării conformităţii cu originalul a copiilor prezentate. Documentele emise într-o altă limbă decât limba română vor fi prezentate însoţite de traducerile autorizate în limba română.

Conditii de participare:

Se vor prezenta următoarele documente privind situaţia personală:

1) Formularul nr. 1 - Declaraţia privind situaţia personală
2) Formularul nr. 2 - Declaraţie privind conflictul de interese
3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu ofertă independent
4) Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor şi a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), valabile la momentul prezentării, pentru sediul social iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaratie pe propria raspundere, semnată de reprezentantul legal/ împuternicit al operatorului economic.

Notă:
I.a)Formularul nr. 1 se prezintă, după caz, de către fiecare operator economic care participă la procedură în calitate de ofertant, ofertant asociat sau terţ susţinător. Sub sancţiunea excluderii din procedură, ofertantul/ofertantul asociat/terţul susţinător nu trebuie să se regăsească în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 155 şi 156 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
b)Formularul nr. 2 se prezintă, după caz, de către fiecare operator economic care participă la procedură în calitate de ofertant, ofertant asociat sau subcontractant. Persoanele cu funcţii de decizie la nivelul autorităţii contractante în sensul prevederilor art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare: dl. BĂLAN Ionel-Sorin – Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, dl. VASILCA Ionel - Sorinel - Prim Adjunct al directorului Serviciului de Telecomunicatii, dl. MIHAI Mădălin-Virgil– Adjunct tehnic al directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, dl. RĂDOI Marian-Cosmin – Adjunct economic al directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, dl. BĂRĂNESCU Mihail – Şeful Direcţiei Achiziţii Publice, dl. BAICU Constantin-Lucian – Locţiitor al şefului Direcţiei Achiziţii Publice, dna PĂUN Monica-Lisette – Locţiitor al şefului Direcţiei Achiziţii Publice şi dl. ANGHELINA Dragoș-Constantin –Locţiitor al şefului Direcţiei Achiziţii Publice. Sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire, operatorii economici care participă la procedură în calitate de ofertant/ofertant asociat/subcontractant nu trebuie să se regăsească în prevederile art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru a face dovada în acest sens, pentru fiecare din aceştia, se vor prezenta documente edificatoare (de exemplu, Extras din Registrul Acţionarilor sau Certificat constatator emis de Ministerul Justiţiei - Oficiul Registrului Comerţului sau alte documente echivalente).
c) Formularul nr. 3 se prezintă de către fiecare operator economic care participă la procedură în calitate de ofertant, cu ofertă individuală. În cazul unei oferte depuse în asociere, Formularul nr. 3 va fi prezentat în numele asocierii, sub semnătura reprezentanţilor legali/împuterniciţi ai tuturor membrilor asocierii.
d) Certificatele fiscale solicitate la pct. 4 se prezintă de către fiecare operator economic care participă la procedură în calitate de ofertant sau ofertant asociat.

II. Formularele nr. 1, 2 şi 3 vor fi prezentate în mod obligatoriu în original. Certificatele solicitate la pct. 4 vor putea fi prezentate în oricare din formele original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”. În acest din urmă caz, certificarea pentru conformitate cu originalul se va face de către reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic în cauză, prin înscrierea pe fiecare pagină certificată a menţiunii „conform cu originalul”, însoţită de semnătura persoanei respective, autoritatea contractantă rezervându-şi dreptul de a solicita prezentarea documentelor în original/copie legalizată în vederea verificării conformităţii cu originalul a copiilor prezentate. Toate documentele trebuie să fie valabile la data limită de depunere a ofertelor. Se pot prezenta orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente în condiţiile art. 152 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare. Ofertantul/ofertantul asociat nerezident are dreptul de a prezenta orice documente edificatoare eliberate de autorităţile competente ale ţării sale de origine (cum ar fi certificate de atestare fiscală, caziere fiscale, caziere judiciare sau alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor către bugetul de stat şi bugetul local în ţara de rezidenţă, în conformitate cu cerinţele solicitate de autoritatea contractantă. În cazul acestor ofertanţi, documentele vor fi prezentate în limba în care au fost emise, însoţite de traduceri autorizate ale acestora in limba romana.
1. Pentru persoanele juridice române: se va prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justiţiei - Oficiul Registrului Comerţului din care să rezulte denumirea completă, sediul social şi punctul/punctele de lucru, persoanele autorizate (administratori/persoane împuternicite), domeniul de activitate principal/domeniile de activitate secundare şi codurile CAEN aferente acestora.
2. Pentru persoanele juridice străine: se vor prezenta documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu legislaţia din ţara de rezidenţă a operatorului economic.
3. Pentru persoanele fizice române/străine: se vor prezenta documente edificatoare prin care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană fizică autorizată, în conformitate cu legislaţia din ţara de rezidenţă a operatorului economic.

Notă: În cazul unei oferte depuse în asociere, documentele se prezintă de către fiecare ofertant asociat, pentru partea din contract pe care o realizează. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate în cadrul acestei secţiuni în oricare din formele original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”. În acest din urmă caz, certificarea pentru conformitate cu originalul se face de către reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic în cauză prin înscrierea pe fiecare pagină certificată a menţiunii „conform cu originalul”, însoţită de semnătura persoanei respective, autoritatea contractantă rezervându-şi dreptul de a solicita prezentarea documentelor în original/copie legalizată în vederea verificării conformităţii cu originalul a copiilor prezentate. Documentele prezentate trebuie să fie valabile (actuale/reale) la data limită de depunere a ofertelor. În cazul în care, potrivit legislaţiei în vigoare din ţara de rezidenţă a operatorului economic, pentru documentele prezentate nu este prevazută o perioadă de valabilitate (de exemplu, cazul Certificatului constatator emis de Ministerul Justiţiei - Oficiul Registrului Comerţului), documentele prezentate vor purta în mod obligatoriu menţiunea“Confirm pe propria răspundere că prezentul document conţine informaţii actuale, conforme cu realitatea de la data limită de depunere a ofertelor”, sub semnătura reprezentantului legal/împuternicit al operatorului economic respectiv. Documentele emise într-o altă limbă decât limba română vor fi prezentate însoţite de traducerile autorizate în limba română.

Informatii aditionale:

I. Punerea la dispoziţie a documentaţiei de atribuire: În conformitate cu prevederile art. 30 alin. (3) lit. b) din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificările şi completările ulterioare, documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia oricărui operator economic interesat să depună ofertă în cadrul procedurii, la sediul autoritatii contractante, în baza unei solicitări scrise adresate autorităţii contractante, semnată de către reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic respectiv, la care se va ataşa o copie a actului de identitate al persoanei respective. În situaţia în care persoana care ridică documentaţia de atribuire nu este însuşi reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic solicitant, la adresa de solicitare se va ataşa şi o împuternicire pentru persoana desemnată să ridice documentaţia de atribuire, însoţită de o copie a actului de identitate al persoanei care ridică documentaţia, precum şi o copie a actului de identitate al reprezentantului legal/ împuternicit al operatorului economic respectiv. II. Vor putea depune ofertă doar operatorii economici cărora autoritatea contractantă le-a pus la dispoziție, la sediu, documentaţia de atribuire, conform punctului I. Operatorii economici care au ridicat documentaţia de atribuire au obligatia de a nu o distribui altor operatori economici. III. Informatiile indicate de operatorii economici in propunerea tehnica, elemente din propunerea financiara si/sau fundamentari/justificari de pret/cost ca fiind confidentiale trebuie sa fie insotite de dovada care le confera caracterul de confidentialitate, dovada ce devine anexa la oferta, in caz contrar autoritatea contractanta nefiind obligata de a nu dezvalui aceste informatii. Caracterul confidential se aplica doar asupra datelor/informatiilor indicate si dovedite ca fiind date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala. IV. Punerea în executare a contractului: Derularea contractului, implică accesul personalului contractantului la informaţii clasificate nivel „secret de serviciu”. Prin urmare, punerea acestuia în executare se va face, în conformitate cu prevederile Legii nr. 182/2002 cu modificările şi completările ulterioare, ale H.G. nr. 585/2002 cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G. nr. 781/2002, numai dacă: a) unitatea specializată din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale a eliberat avizul de securitate; b) a fost semnat de către autoritatea contractantă şi contractant acordul de confidenţialitate; c) au fost eliberate certificate de securitate sau autorizaţii de acces pentru persoanele care, în îndeplinirea sarcinilor ce le revin în derularea contractului, necesită acces la informaţii secret de serviciu; d) personalul autorizat al contractantului a fost instruit asupra reglementărilor de securitate industrială de către structura/funcţionarul de securitate al contractantului şi a semnat fişa individuală de pregătire. V. Departajarea ofertelor cu prețuri egale: Dacă în urma procesului de evaluare a ofertelor depuse, doi sau mai mulți ofertanți sunt clasați pe primul loc, având același preț, autoritatea contractantă va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de preț, în plic închis, sigilat. Operatorii economici vor avea dreptul de a îmbunătăți prețul ofertat anterior, urmând ca oferta al cărei nou preț (reofertat) este cel mai scăzut să fie declarată câștigătoare. Dacă în urma reofertării, exista mai multi ofertanti pe primul loc, procesul de reofertare se va relua de maxim trei ori până la obținerea unei departajări. VI. Datele cu caracter personal solicitate in prezenta procedură de achiziție publică, sunt prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentul nr. 679/2016. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este cel stabilit de îndeplinirea obligațiilor instituite de legislatia privind achizițiile publice, iar durata de prelucrare a acestora este perioada derularii procedurii de achiziție, cât si cea ulterioră acesteia, în conformitate cu actele normative in vigoare. VII. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent.

Termen depunere oferte:

15-04-2022 10:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

FisaDate_DF1142281.pdf

Autoritate contractanta Serviciul de Telecomunicatii Speciale

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.