PC1002005 Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de iluminat public din orasul Targu Lapus, jud. Maramures

Valoare estimata
4 161 750,94 RON
Publicat
11-05-2022 08:17:50
Termen de ofertare
02-06-2022 10:00:00
Atribuit:
PCA1001617 / 29-06-2022 11:57:57

Transmis 11-05-2022 08:17:49  Legea nr. 100/23.05.2016  Anunt de concesionare  Procedura simplificata  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de iluminat public din orasul Targu Lapus, jud. Maramures
Numar de referinta: PAAPD1358620
Tipul contractului: Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
Descrierea pe scurt a contractului:

Obiectul concesiunii este Serviciul de Iluminat Public din Orasul Targu Lapus, care presupune urmatoarele actIvităţi:
Concesionarea bunurilor ce compun Sistemul de Iluminat Public (SIP), proprietate a Autorităţii
delegatare ;
Intocmirea documentatiei tehnice pentru realizarea tuturor lucrarilor de investitii conform legislatiei in vigoare;
Intreţinerea şi menţinerea in funcţiune a sistemului de iluminat public ;
Modernizarea sistemului de iluminat public care contine:
- iluminatul stradal-rutier;
- modernizarea punctelor de aprindere;
- realizarea unui sistem dimming si telegestiune;
- realizarea iluminatului pentru zonele de risc,
- realizarea iluminatului pentru parcuri, spatii de agrement, piete si targuri
- realizarea iluminatului pentru poduri si pasarele cu aparate de iluminat specializate, montate la inaltime redusa
- iluminatul arhitectural.
Optimizarea consumului de energie electrica pentru iluminatul public;
Realizarea iluminatului ornamental festiv de sărbători prin montare/demontare echipamente;
Extinderea sistemului de iluminat public – la cerere;
Preluarea reclamatiilor sistemului de iluminat public.

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 50232100-1 Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Obiectul concesiunii este Serviciul de Iluminat Public din Orasul Targu Lapus, care presupune urmatoarele actIvităţi: Concesionarea bunurilor ce compun Sistemul de Iluminat Public (SIP), proprietate a Autorităţii delegatare ; Intocmirea documentatiei tehnice pentru realizarea tuturor lucrarilor de investitii conform legislatiei in vigoare; Intreţinerea şi menţinerea in funcţiune a sistemului de iluminat public ; Modernizarea sistemului de iluminat public care contine: - iluminatul stradal-rutier; - modernizarea punctelor de aprindere; - realizarea unui sistem dimming si telegestiune; - realizarea iluminatului pentru zonele de risc, - realizarea iluminatului pentru parcuri, spatii de agrement, piete si targuri - realizarea iluminatului pentru poduri si pasarele cu aparate de iluminat specializate, montate la inaltime redusa - iluminatul arhitectural. Optimizarea consumului de energie electrica pentru iluminatul public; Realizarea iluminatului ornamental festiv de sărbători prin montare/demontare echipamente; Extinderea sistemului de iluminat public – la cerere; Preluarea reclamatiilor sistemului de iluminat public.
Finantare: Cofinantare

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai scazut
1.) Cerinta 1
Lista principalelor servicii de natura si complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini, prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi;
Cerinta 2
Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, indiferent de modalitatea juridica, si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru
indeplinirea in conditii corespunzatoare, conform legislatiei in vigoare, a contractului.
Cerinta 3
Informatii privind subcontractantii/asociatii Subdelegarea de către operator a gestiunii serviciului/uneia sau mai multor activităti din sfera serviciului de utilităti publice care fac obiectul contractului este interzisă, conform prevederilor art. 29, alin. (14) din Legea 51/2006 republicata. Fără a i se diminua răspunderea în ceea ce priveşte modul de îndeplinire a contractului, conform art. 94 alin (2) din Legea nr. 100/2016, ofertantul are dreptul de a include în oferta posibilitatea de a subcontracta lucrări sau servicii necesare prestării activitatilor serviciului delegat. Ofertantul are obligaţia de a preciza lucrarile sau serviciile pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere (nume, date de contact, reprezentanti legali) ale subcontractanţilor propuşi, indiferent de valoarea activitatilor subcontractatate. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţiile prevăzute la art. 79-81 din Legea nr. 100/2016, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire, sens in care se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care sa precizeze ca nu se afla in niciuna din situatiile ce artrag excluderea din procedura de atriubuire, conf art. 96 alin 3) din Legea nr. 100/2016. În cazul în care este identificată o situatie de excludere, entitatea contractantă va solicita ofertantului să înlocuiască subcontractantul în legătură cu care a rezultat în urma verificării că se află în această situatie. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau în considerare pentru partea lor de implicare în contractul care
urmeaza sa fie îndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante în acest sens. Subcontractanţii propuşi sunt ţinuţi de respectarea aceloraşi obligaţii în domeniul mediului, social şi al relaţiilor de muncă, prevăzute la art. 38 din Legea nr. 100/2016, întocmai ca şi ofertanţii. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta, înainte de încheierea contractului cu entitatea contractanta, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Cerinta 4 – Asocieri de operatori economici
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi asociere conform art. 39 din Legea nr. 100/2016. În Acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii îsi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru îndeplinirea contractului. În cazul asocierii de operatori economici, cerintele privind eligibilitatea si înregistrarea trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat.
Cerinta 5- Terţi susţinători
În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnică şi profesională invocând sustinerea acordata de catre o alta
persoana, în conformitate cu prevederile art. 76-78 din Legea 100/2016, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament în acest sens, din partea terţului/terţilor susţinător/susţinători. - Cerinta 1
Se va prezenta:
-Declaraţia privind lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani (formular anexat)
Cerinta 2
Se va prezenta:
Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, indiferent de modalitatea juridica, valabila la data limita de depunere a ofertelor - formular anexat, care va contine obligatoriu
informatiile solicitate; Se va prezenta dovada dispunerii, indiferent de modalitatea juridica de dispunere, a echipamentelor disponibile(facturi fiscale, contracte de vanzare-cumparare/inchiriere/ leasing, contracte de prestari servicii, angajament de punere
la dispozitie etc.).
Cerinta 3
Se vor prezenta :
- Declaratie privind lucrarile/serviciile îndeplinite de subcontractanţi, in original
- Acordul de subcontractare, in original;
- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile ce atrag excluderea din procedura de atribuire prev.la art 79-81 din Legea nr. 100/2016 (formular anexat);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile privind conflictul de interese, prevazute la art. 43-44 din Legea 100/2016 (formular anexat)
Cerinta 4
Se vor prezenta:
-Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi, in original;
- Acordul de asociere, in original
Cerinta 5
Se vor prezenta:
Angajament ferm de sustinere;
Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile ce atrag excluderea din procedura de atribuire prev.la art 79-81 din Legea nr. 100/2016(formular anexat);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile privind conflictul de interese, prevazute la art. 43-44 din Legea 100/2016 (formularanexat).

Conditii de participare:

Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 79,80,81 din Legea 100/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevăzute la art.79,80,81 din Legea 100/2016.
Documentele justificative pot fi:
1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc), valabile la momentul prezentarii, pentru sediul principal; Pentru sediile secundare/punctele de lucru, ofertantul va prezenta o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate.
2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
3. dupa caz, documente prin care se demostreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 80 alin.(3),(4),(5) art. 81 alin. (2), art.82 si art. 84 din Legea 100/2016 privind concesiunile de lucrări si concesiunile de servicii;
4. alte documente edificatoare dupa caz.
5. alte documente echivalente emise de autorităti competente din tara respectivă. În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul/tertul sustinător/subcontractantul propus nu se emit documente de natura celor mentionate anterior,
sau respectivele documente nu vizează toate situatiile prevăzute la art. 79, 80 si 81 din Legea nr.100/2016, autoritatea contractantă are obligatia de a accepta o declaratie pe propria răspundere sau, dacă în tara respectivă nu există prevederi legale referitoare la
declaratia pe propria răspundere, o declaratie autentică dată în fata unui notar, a unei autorităti administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens.
Documentele de mai sus pot fi prezentate în oricare dintre formele original/copie legalizată/copie cu mentiunea ”conform cu originalul”, iar documentele emise în altă limbă vor fi însotite de traducerea autorizată în limba română.
6. declaratie privind neincadrarea in situatiile privind conflictul de interese, prevazute la art. 43-44 din Legea 100/2016 - Formular anexat.
Persoanele cu functie de decizie, ale autoritatii contractante sunt: • MITRU LEȘE - Primar • VASILE KRAUS - Viceprimar• CLAUDIU FULOP - Presedinte Comisie de evaluare • ANAMARIA GHERMAN - Membru Comisie de evaluare • MARIANA CHINDRIȘ-FABIAN - Membru Comisie de evaluare • DORIN DEMIAN - Membru Comisie de evaluare • CORNELIU DAN IACOB – Membru Comisie de evaluare • Alin Vasile Bâlc - Consilier local • Valeria Bilț - Consilier local • Florin Mariu Botiz - Consilier local • Călin Andrei Bud - Consilier local • Mihai Mircea Burzo - Consilier local • Ioan Eugen Cosma - Consilier local • Dorin Dinu Crăciun - Consilier local • Adrian Ioan Cureu - Consilier local • Daniel Herman - Consilier local • Radu Aurel Leșe - Consilier local • Alber Pall - Consilier local
• Silvian Cătălin Petruț Ticulean - Consilier local • Mariana Pop - Consilier local • Mihai Cornel Timbuș - Consilier local • Florin Daniel Țura - Consilier local
Autoritatea contractantă are dreptul, conform art 31 din Normele metodologice aprobate prin HG 867/2016, de a solicita oricărui operator economic să prezinte documente relevante care să dovedească forma de înregistrare si, după caz, de atestare ori
apartenentă din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerintele legale din tara în care este stabilit operatorul economic. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al
respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii.
- Operatorii economici care depun oferta trebuie să fie autorizati conform legislatiei în vigoare, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului.
Autoritatea contractantă are dreptul, conform art 31 din normele metodologice aprobate prin HG 867/2016, de a solicita oricărui operator economic să prezinte documente relevante care să dovedească forma de înregistrare si, după caz, de atestare ori apartenentă din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerintele legale din tara în care este stabilit operatorul economic.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii.
- Operatorii economici care depun oferta trebuie să fie atestati/autorizati conform legislatiei în vigoare, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului.
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerintei este prezentarea următoarelor documente:
Preluare reclamatii
Pentru preluarea reclamaţiilor şi sesizărilor concesionarul va aloca un număr de telefon public (linie telefonica fixă) care va fi făcut cunoscut în mass-media. Preluarea reclamațiilor se va face 24 ore pe zi inclusiv sărbatorile legale.
Intreţinere, mentenanţă şi monitorizarea sistemului de iluminat public (iluminat pietonal-stradal, ornamental, ornamental festiv, arhitectural) pe toată perioadă contractului. Se va înfiinţa o unitate de intervenţie care să asigure asistenta tehnică.

Personal minim - ofertantul trebuie sa detina personal de specialitate, dupa cum urmeaza :
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)- atestat in domeniul electric , conform Ordin ANRE nr. 11/2003
- 1 responsabil sau contract cu o firma care asigura protectia si securitatea muncii conform Ordin ANRE nr. 23/ 2013- art.37.
- 1 inginer/subinginer autorizat ANRE gradul IIA conform Ordin ANRE nr. 11/2013, Ordin ANRE nr. 23/2013
- 1 inginer/subinginer autorizat ANRE gradul IIB conform Ordin ANRE nr. 11/2013, Ordin ANRE nr. 23/2013
- 4 electricieni gr. IIB - autorizati ANRE conform Ordin nr. 11/2013
Conform Ordin ANRE nr. 23 /2013, Ordin ANRE nr. 11/2013, precum si instructiunile aferente H.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare este obligatorie atestarea si autorizarea persoanelor responsabile de indeplinirea contractului. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta dupa caz urmatoarele documente: documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau, dupa caz angajament de participare/ declaratie de disponibilitate al /ale persoanei / persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ( daca ofertantul nu are angajat astfel de persoana / persoane).;
Se va prezenta de catre fiecare ofertant in parte lista personalului utilizat pentru lucrarile de modernizare, extindere, realizarea iluminatului ornamental festiv si intretinerea-mentinerea sistemului de iluminat public.
Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii (prin intermediul documentelor) a unei dotari minime (ce poate fi prezentata sub diverse forme: in proprietate/inchiriere/alte forme de detinere/ angajament de de punere la dispozitie) astfel cum aceasta este solicitata pentru clasa 2 de atribuire a licentelor pentru prestatorii de servicii de iluminat utilitati publice, prin Anexa 11 la H.G. 745/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice , asa cum sunt acestea specificate si in caietul de sarcini, respectiv: autospeciala cu brat ridicator telescopic cu operare la inaltime 16m - min 1 buc. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice, utilaje instalatiile si echipamentele tehnice declarate.
Ofertanții vor face dovada desfăşurării activităţii pe baza licenţelor eliberate de autorităţile de reglementare competente: ANRE (Atestate: B, C1A, C2A), ANRSC (Licența de operator de iluminat public Clasa 3 – cu Anexele aferente-care se poate obtine si dupa semnarea contractului), precum si a atestatelor: ISO 9001, ISO 14001;
Documentele se vor prezenta în original/copie legalizată/copie lizibilă cu mentiunea „conform cu originalul”.
Persoane juridice/fizice straine: vor prezenta documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comună, dovedirea capacitătii de exercitare a activitătii profesionale se demonstrează de fiecare asociat pentru partea sa din contract pe care o realizează.

Informatii aditionale:

Ofertantii vor prezenta „Declaratia de consimtamant” (formular anexat) privind procesarea datelor cu caracter personal. - Departajarea ofertelor cu acelasi pret: in situatia in care 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc au aceleasi tarife, comisia de evaluare va solicita reofertarea prin plic inchis, oferind noi tarife, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. NOTA: Daca un operator economic considera ca anumite clauze contractuale obligatorii ii sunt in defavoare, va solicita autoritatii contractante clarificari, inclusiv modificarea lor, cu cel putin 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel incat daca aceste clauze vor fi amendate/ modificate, ele sa fie aduse la cunostinta tuturor operatorilor economici interesati, inainte cu 10 zile de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Avand in vedere prevederile art.41 din Legea 100/2016, in cadrul ofertei sa se mentioneze documentele considerate confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala. Nota: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.

Termen depunere oferte:

02-06-2022 10:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

STUDIU DE OPORTUNITATE ILUMINAT TG. LAPUS_000165.pdf.p7s
FisaDate_DF1146729.pdf
CS.pdf.p7s
DRAFT CONTRACT TARGU LAPUS.docx.p7s
HCL concesiune iluminat public_000163.pdf.p7s
instructiuni concesiune iluminat Targu Lapus.docx.p7s
Modele de formulare Concesiune Iluminat Public.docx.p7s
REgulament.pdf.p7s

CLARIFICARI:
Raspuns condolidat la solicitarile de clarificare
2022-05-24 15:09:46  RASPUNS CONSOLIDAT CONCESIUNE ILUMINAT.rar.p7s

Autoritate contractanta ORASUL TARGU LAPUS Targu Lapus

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.