CN1044517 Proiectare si executie: “MODERNIZARE SI EXTINDERE CAPACITATE DE OPERARE IN PORTUL OVIDIU”

Valoare estimata
59 282 861,64 RON
Publicat
03-07-2022 13:00:24
Termen de ofertare
09-08-2022 15:00:00
Atribuit:
CAN1091494 / 11-11-2022 13:01:20

Transmis 01-07-2022 11:37:53  Legea nr. 99/23.05.2016  Anunt de participare  Licitatie deschisa  Mod atribuire: online
Coduri CPV suplimentare
71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Obiectul achizitiei: Proiectare si executie: “MODERNIZARE SI EXTINDERE CAPACITATE DE OPERARE IN PORTUL OVIDIU”
Numar de referinta: 11087755_2022_PAAPD1337328
Tipul contractului: Lucrari / Proiectare si executare
Descrierea pe scurt a contractului:

PROIECTARE:
- Faza I-a: ELABORARE DOCUMENTATII SI OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE:
a) Studiu Topografic – vizat OCPI;
b) Studiu Batimetric;
c) Studiu Geotehnic;
d) Proiect Tehnic (PT+CS+DDE) si P.O.E.; verificate și vizate de verificatori de proiecte atestati si de experti tehnici, pe cheltuiala Antreprenorului;
e) Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire (DTCU);
f) Documentatii pentru obtinerea Avizelor/Acordurilor/Autorizatiilor si Studiilor solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritatile publice, inclusiv documentatiile necesare obtinerii avizului si autorizatiei de Gospodarire a Apelor (DTAA);
g) Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (DTAC – PAC) verificata și vizata de verificatori de proiecte atestati si de experti tehnici, pe cheltuiala Antreprenorului;

ATENTIE: Beneficiarul deleaga ANTREPRENORULUI (Proiectant si Executant) sarcinile care decurg conform legii pentru a face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente – care vor fi incluse in oferta financiara) pentru a obtine in numele Beneficiarului (pe cheltuiala prestatorului) a urmatoarelor:
- Viza OCPI la StudiuTopografic (dupa caz introducerea documentatiilor cadastrale aferente in Sistemul Integrat de Cadastru si Publicitate Imobiliară e-Terra);
- Certificatul de Urbanism – pentru executie lucrari;
- Avizele/Acordurile/Autorizatiile si Studiile solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritatile publice, inclusiv avizul si/sau acordul de mediu si avizul si autorizatia de Gospodarire a Apelor;
- Autorizatia de Construire (pentru lucrarile aferente obiectivului de investitii).
- Orice alte avize.acorduri/autorizatii solicitate de autoritatile publice, necesare realizarii, receptionarii si punerii in functiune a obiectivului de investitii.

In cazul in care bransamentele la utilitati si instalatiile de utilizare aferente necesita autorizatii de construire distincte fata de cea obtinuta pentru investitia de baza, Antreprenorul va face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente) pentru obtinerea acestora in numele Beneficiarului.

- Faza a II-a: ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI

EXECUȚIE:
Executia lucrarilor autorizate se va face dupa obtinerea Autorizatiei de Construire, in conformitate cu legislatia in vigoare privind calitatea in constructii si cu documentatiile tehnico-economice intocmite (Proiectul Tehnic conf. H.G. 907 din 2016: PT+CS+DE+Documentatia Economica) aprobate de Supervizor si de Beneficiar (aviz favorabil CTE A.C.N.)
Proiectul de modernizare si extindere a capacitatii de operare in portul Ovidiu va cuprinde executia unui port nou pe malul stang al canalului Parta Alba - Midia, Navodari in zona bazinului de intoarcere a navelor/barjelor si modernizarea portului existent, de pe malul drept.


STRUCTURA DETALIATA VALOARE ESTIMATA:
PROIECTARE:
1 PROIECTARE: Faza I-a: ELABORARE DOCUMENTATII SI OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE; (inclusiv diligentele si taxele aferente): 2,101,086.82 lei (fara TVA);
2 PROIECTARE: Faza a II-a: Asistenta tehnica din partea proiectantului: 400,288.20 lei (fara TVA);
- Asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor: 195,012.20 lei (fara TVA);
- Participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre I.S.C.: 205,276.00 lei (fara TVA);
Total Proiectare: 2,501,375.02

3 Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii:
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor mal drept: 851,460.54 lei (fara TVA);
2.1.1 Bransament instalatii electrice mal drept: 840,726.22 lei (fara TVA);
2.1.2 Bransament alimentare cu apa mal drept: 10,734.32 lei (fara TVA);
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor mal stang: 877,827.33 lei (fara TVA);
2.2.1 Racord retea electrica medie tensiune mal stang: 726,538.66 lei (fara TVA);
2.2.2 Racord retea de aductiune apa mal stang: 151,288.67 lei (fara TVA);
Total capitol nr.2: 1,729,287.87 lei (fara TVA);

4 Investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii:
4.1.1.Constructii administrative: 1,032,817.44 lei (fara TVA);
Constructii administrative mal drept: 526,319.20 lei (fara TVA);
Constructii administrative mal stang: 506,498.24 lei (fara TVA);
4.1.2 Drumuri si platforme: 27,865,885.12 lei (fara TVA);
Drumuri si platforme mal drept: 18,896,272.90 lei (fara TVA);
Drumuri si platforme mal stang: 8,969,612.22 lei (fara TVA);
4.1.3.Retele exterioare: 4,471,779.66 lei (fara TVA);
Retele exterioare mal drept: 2,872,626.95 lei (fara TVA);
Retele exterioare mal stang: 1,599,152.71 lei (fara TVA);
4.1.4.Constructii cheuri port: 16,763,636.25 lei (fara TVA);
Constructii cheuri port mal drept: 589,143.18 lei (fara TVA);
Constructii cheuri port mal stang: 16,174,493.07 lei (fara TVA);
Total CONSTRUCTII si INSTALATII: 50,134,118.47 lei (fara TVA);
Total investitia de baza+asigurarea utilitatilor: 51,863,406.34 lei (fara TVA);
4.2 Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale: 134,189.50 lei (fara TVA);
Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale mal drept: 76,965.32 lei (fara TVA);
Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale stang: 57,224.18 lei (fara TVA);
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 674,999.69 lei (fara TVA);
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj mal drept: 338,553.84 lei (fara TVA);
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj mal stang: 336,445.85 lei (fara TVA);
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport: 2,585,348.66 lei (fara TVA);
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport mal drept: 1,507,588.46 lei (fara TVA);
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport mal stang:1,077,760.20 lei (fara TVA);
4.5 Dotari: 250,029.47 lei (fara TVA);
Dotari mal drept: 128,822.73 lei (fara TVA);
Dotari mal stang: 121,206.74 lei (fara TVA);
Total moantaj utilaje, utilaje cu montaj+ utilaje fara montaj+dotari: 3,644,567.32 lei (fara TVA);
TOTAL EXECUTIE LUCRARI + ASIGURAREA UTILITATILOR: 55,507,973.66 lei (fara TVA);

5 Organizare Santier: 1,253,352.96 lei (fara TVA);
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 1,002,682.37 lei (fara TVA);
contructii O.S. mal drept: 457,687.26 lei (fara TVA);
constructii O.S. mal stang: 544,995.11 lei (fara TVA);
Cheltuieli conexe organizarii santierului: 250,670.59 lei (fara TVA);
conexe OS mal drept: 114,421.81 lei (fara TVA);
conexe OS mal stang: 136,248.78 lei (fara TVA);
TOTAL EXECUTIE LUCRARI + ASIGURAREA UTILITATILOR+O.S.: 56,761,326.62 lei (fara TVA);

6 Cheltuieli pentru informare si publicitate – placi si panouri conf. MIV: 20,160.00 lei (fara TVA);
Total Executie INCLUSIV panori publicitare: 56,781,486.62 lei (fara TVA);
Total valoare estimare achizitie contract lucrari: proiectare si executie: 59,282,861.64 lei (fara TVA);

Valoarea estimata a contractului de achizitie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.

Loturi:

1) Default lot
Cod CPV: 45241000-8 Lucrari de constructii de porturi (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
PROIECTARE: - Faza I-a: ELABORARE DOCUMENTATII SI OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE: a) Studiu Topografic – vizat OCPI; b) Studiu Batimetric; c) Studiu Geotehnic; d) Proiect Tehnic (PT+CS+DDE) si P.O.E.; verificate și vizate de verificatori de proiecte atestati si de experti tehnici, pe cheltuiala Antreprenorului; e) Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire (DTCU); f) Documentatii pentru obtinerea Avizelor/Acordurilor/Autorizatiilor si Studiilor solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritatile publice, inclusiv documentatiile necesare obtinerii avizului si autorizatiei de Gospodarire a Apelor (DTAA); g) Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (DTAC – PAC) verificata și vizata de verificatori de proiecte atestati si de experti tehnici, pe cheltuiala Antreprenorului; ATENTIE: Beneficiarul deleaga ANTREPRENORULUI (Proiectant si Executant) sarcinile care decurg conform legii pentru a face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente – care vor fi incluse in oferta financiara) pentru a obtine in numele Beneficiarului (pe cheltuiala prestatorului) a urmatoarelor: - Viza OCPI la StudiuTopografic (dupa caz introducerea documentatiilor cadastrale aferente in Sistemul Integrat de Cadastru si Publicitate Imobiliară e-Terra); - Certificatul de Urbanism – pentru executie lucrari; - Avizele/Acordurile/Autorizatiile si Studiile solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritatile publice, inclusiv avizul si/sau acordul de mediu si avizul si autorizatia de Gospodarire a Apelor; - Autorizatia de Construire (pentru lucrarile aferente obiectivului de investitii). - Orice alte avize.acorduri/autorizatii solicitate de autoritatile publice, necesare realizarii, receptionarii si punerii in functiune a obiectivului de investitii. In cazul in care bransamentele la utilitati si instalatiile de utilizare aferente necesita autorizatii de construire distincte fata de cea obtinuta pentru investitia de baza, Antreprenorul va face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente) pentru obtinerea acestora in numele Beneficiarului. - Faza a II-a: ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI EXECUȚIE: Executia lucrarilor autorizate se va face dupa obtinerea Autorizatiei de Construire, in conformitate cu legislatia in vigoare privind calitatea in constructii si cu documentatiile tehnico-economice intocmite (Proiectul Tehnic conf. H.G. 907 din 2016: PT+CS+DE+Documentatia Economica) aprobate de Supervizor si de Beneficiar (aviz favorabil CTE A.C.N.) Proiectul de modernizare si extindere a capacitatii de operare in portul Ovidiu va cuprinde executia unui port nou pe malul stang al canalului Parta Alba - Midia, Navodari in zona bazinului de intoarcere a navelor/barjelor si modernizarea portului existent, de pe malul drept. STRUCTURA DETALIATA VALOARE ESTIMATA: PROIECTARE: 1 PROIECTARE: Faza I-a: ELABORARE DOCUMENTATII SI OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE; (inclusiv diligentele si taxele aferente): 2,101,086.82 lei (fara TVA); 2 PROIECTARE: Faza a II-a: Asistenta tehnica din partea proiectantului: 400,288.20 lei (fara TVA); - Asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor: 195,012.20 lei (fara TVA); - Participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre I.S.C.: 205,276.00 lei (fara TVA); Total Proiectare: 2,501,375.02 3 Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor mal drept: 851,460.54 lei (fara TVA); 2.1.1 Bransament instalatii electrice mal drept: 840,726.22 lei (fara TVA); 2.1.2 Bransament alimentare cu apa mal drept: 10,734.32 lei (fara TVA); Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor mal stang: 877,827.33 lei (fara TVA); 2.2.1 Racord retea electrica medie tensiune mal stang: 726,538.66 lei (fara TVA); 2.2.2 Racord retea de aductiune apa mal stang: 151,288.67 lei (fara TVA); Total capitol nr.2: 1,729,287.87 lei (fara TVA); 4 Investitia de baza 4.1 Constructii si instalatii: 4.1.1.Constructii administrative: 1,032,817.44 lei (fara TVA); Constructii administrative mal drept: 526,319.20 lei (fara TVA); Constructii administrative mal stang: 506,498.24 lei (fara TVA); 4.1.2 Drumuri si platforme: 27,865,885.12 lei (fara TVA); Drumuri si platforme mal drept: 18,896,272.90 lei (fara TVA); Drumuri si platforme mal stang: 8,969,612.22 lei (fara TVA); 4.1.3.Retele exterioare: 4,471,779.66 lei (fara TVA); Retele exterioare mal drept: 2,872,626.95 lei (fara TVA); Retele exterioare mal stang: 1,599,152.71 lei (fara TVA); 4.1.4.Constructii cheuri port: 16,763,636.25 lei (fara TVA); Constructii cheuri port mal drept: 589,143.18 lei (fara TVA); Constructii cheuri port mal stang: 16,174,493.07 lei (fara TVA); Total CONSTRUCTII si INSTALATII: 50,134,118.47 lei (fara TVA); Total investitia de baza+asigurarea utilitatilor: 51,863,406.34 lei (fara TVA); 4.2 Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale: 134,189.50 lei (fara TVA); Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale mal drept: 76,965.32 lei (fara TVA); Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale stang: 57,224.18 lei (fara TVA); 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 674,999.69 lei (fara TVA); Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj mal drept: 338,553.84 lei (fara TVA); Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj mal stang: 336,445.85 lei (fara TVA); 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport: 2,585,348.66 lei (fara TVA); Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport mal drept: 1,507,588.46 lei (fara TVA); Utilaje, echipamente tehnologice si functionale fara montaj si echipamente de transport mal stang:1,077,760.20 lei (fara TVA); 4.5 Dotari: 250,029.47 lei (fara TVA); Dotari mal drept: 128,822.73 lei (fara TVA); Dotari mal stang: 121,206.74 lei (fara TVA); Total moantaj utilaje, utilaje cu montaj+ utilaje fara montaj+dotari: 3,644,567.32 lei (fara TVA); TOTAL EXECUTIE LUCRARI + ASIGURAREA UTILITATILOR: 55,507,973.66 lei (fara TVA); 5 Organizare Santier: 1,253,352.96 lei (fara TVA); Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 1,002,682.37 lei (fara TVA); contructii O.S. mal drept: 457,687.26 lei (fara TVA); constructii O.S. mal stang: 544,995.11 lei (fara TVA); Cheltuieli conexe organizarii santierului: 250,670.59 lei (fara TVA); conexe OS mal drept: 114,421.81 lei (fara TVA); conexe OS mal stang: 136,248.78 lei (fara TVA); TOTAL EXECUTIE LUCRARI + ASIGURAREA UTILITATILOR+O.S.: 56,761,326.62 lei (fara TVA); 6 Cheltuieli pentru informare si publicitate – placi si panouri conf. MIV: 20,160.00 lei (fara TVA); Total Executie INCLUSIV panori publicitare: 56,781,486.62 lei (fara TVA); Total valoare estimare achizitie contract lucrari: proiectare si executie: 59,282,861.64 lei (fara TVA); Valoarea estimata a contractului de achizitie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
Finantare: Program / Proiect

Criterii de atribuire:

Cel mai bun raport calitate – pret
1.) Pentru contractele de achizitie de lucrari: executarea de lucrari de tipul specificat
Cerinta:

Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsit lucrari similare si servicii similare in valoare de minim 53.354.575,48 lei fara TVA , la nivelul unuia sau mai multor contracte ,astfel:

a) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, servicii similare ( servicii de proiectare pentru lucrari noi / interventii la constructii privind Lucrari de inginerie civila) in valoare de minim 2.251.237,52 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte , din care cel putin un contract sa aiba ca obiect servicii de proiectare pentru lucrari noi / interventii la constructii privind Amenajari si constructii hidrotehnice.
b) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, lucrari similare( lucrari noi / interventii la constructii privind Lucrari de inginerie civila) in valoare de minim 51.103.337,96 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte, din care cel putin un contract sa aiba ca obiect lucrari noi / interventii la constructii privind Amenajari si constructii hidrotehnice

Pentru conversie din alta monedă, Ofertanții vor utiliza cursul de schimb mediu anual pentru fiecare exercițiu financiar specific, așa cum este comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an în parte.
Cursul mediu anual din 2017 pentru Euro: 4,5681 RON;
Cursul mediu anual din 2018 pentru Euro: 4,6535 RON;
Cursul mediu anual din 2019 pentru Euro: 4,7452 RON;
Cursul mediu anual din 2020 pentru Euro: 4,8371 RON;
Cursul mediu anual din 2021 pentru Euro: 4,9204 RON - Prin servicii similare se inteleg servicii de proiectare (de elaborare/actualizare si sau revizuire de Studii de Fezabilitate si/sau D.A.L.I. si/sau Proiecte Tehnice) pentru lucrari noi / interventii la constructii privind Lucrari de inginerie civila.

Prin lucrari similare se inteleg lucrari noi / interventii la constructii privind Lucrari de inginerie civila.

Nivelul minim al cerintelor poate fi indeplinit prin cumularea valorii lucrarilor similare, respectiv a serviciilor similare de proiectare executate/prestate atat in contracte care contin deopotriva proiectarea si executia lucrarilor, cat si in contracte distincte de executie lucrari, respectiv de servicii de proiectare.

Lucrarile de inginerie civila care se vor lua in calcul pentru serviciile si lucrarile similare sunt:
1. Clădirile sau construcțiile civile, industriale şi agricole.
2. Construcțiile inginerești adica toate celelalte construcții, căi de comunicații infrastructura de transporturi (căi ferate, șosele, porturi, aeroporturi), amenajarile si construcțiile hidrotehnice, liniile de transport ale energiei electrice, lucrari de apa si canalizare, etc.

Prin sintagma lucrari duse la bun sfarsit se intelege:
a) lucrări recepţionate pe obiecte, care sunt însoţite de proces-verbal de recepţie întocmit în conformitate cu prevederile legale şi tehnice din domeniul din care face parte obiectul contractului; sau
b) lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal la terminarea lucrărilor; sau
c) lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal de recepţie finală.,conform art.11, alin(3), Instructiune ANAP 2/ 2017

Prin sintagma Servicii duse la bun sfârşit se intelege
a) servicii recepţionate parţial, cu condiţia ca specificul contractului/activităţilor ce reprezintă experienţă similară să permită elaborarea unui livrabil care să poată fi utilizat de beneficiar ca rezultat independent;
b) servicii recepţionate la sfârşitul prestării; sfârşitul prestării nu presupune expirarea perioadei de garanţie. (conform art.9, alin (3), Instructiune ANAP 2/ 2017).

Numărul de ani aferenţi experienţei similare se calculează prin raportare la data publicării anunţului de participare, conform art.13 INSTRUCŢIUNE Nr. 2/2017 din 19 aprilie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 178 şi art. 179 lit. a) şi b) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 şi art. 192 lit. a) şi din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale.

În condițiile în care contractele cu obiect lucrari similare au fost incheiate anterior ultimilor 5 ani, dar unele faze ale lucrarilor au fost realizate ultimii 5 ani, se va lua în considerare numai valoarea aferentă lucrarilor executate în ultimii 5 ani.

În cazul contractelor de servicii / lucrări, daca documentul confirmă recepţionarea respectivelor servicii / lucrări în perioada de referinţă, se va lua în calcul toată valoarea/cantitatea care face obiectul respectivului document, în condiţiile în care acestea sunt integrate într-un livrabil/obiect de construcţie cu funcţionalitate independentă, fără a se elimina din calcul, în mod artificial, valori/cantităţi de servicii/lucrări aferente lunilor/anilor ce nu se încadrează în intervalul de timp urmărit., conform art.13, alin.(3) din INSTRUCŢIUNE Nr. 2/2017 din 19 aprilie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 178 şi art. 179 lit. a) şi b) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 şi art. 192 lit. a) şi b) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale

1) INITIAL, ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței operatorul economic ofertant va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE) cu raspunsul la o singura intrebare referitoare la indeplinirea globala a tuturor cerintelor de calificare impuse, prin raspuns afirmativ (alegere optiune – Da) sau prin raspuns negativ (alegere optiune- Nu).

Nota : conform NOTIFICARE ANAP nr.1 /2021 cu privire la posibilitatea de completare a DUAE conferita de Regulamentul de punere in aplicare UE 2016/7 al comisie din 5 ianuarie 2016 a Formularului standard pentru documentul european de achizitie unic, entitatea contractanta a ales sa limiteze informatiile solicitate cu privire la indeplinirea de catre operatorii economici a tuturor criteriilor de calificare impuse care se regasesc la nivelul anuntului relevant si a documentatiei de atribuire la o singura intrebare, si anume da sau nu.

2) ULTERIOR, entitatea contractanta va solicita doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, prezentarea documentelor suport / justificative care demonstreaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE.

Documentele suport / justificative care probează îndeplinirea cerintei de experienta similara servicii respectiv lucrari
Ofertatul va prezenta un centralizator al contractelor prezentate pentru demonstrarea cerintei de experienta similara insotit de documente care includ dar nu se limiteaza la :
-contracte sau parti relevante din acestea (parti contractante, obiect, valoare, lista de semnaturi )
-certificate de predare-primire;
- recomandări;
- procese-verbale de recepție;
- certificări de bună execuție;
- certificate constatatoare
- alte documente relevantepe care operatorul economic ofertant le propune entitatii contractante ca fiind adecvate pentru a dovedi demonstrarea cerintei de experiența similara.
Nota: Enumerarea nu este cumulativă.

Pentru a demonstra îndeplinirea cerinței privin capacitatea tehnica si profesionala orice operator economic are dreptul:

1. să invoce susținerea unui terț (entitate) și să utilizeze capacitățile acestuia pentru a satisface cerința minimă, indiferent de natura relațiilor juridice existente între operatorul economic ofertant și entitatea ale cărei capacități le utilizează în condițiile art. 196 din Legea nr. 99/2016;

În cazul în care operatorul economic îşi demonstrează situaţia economică şi financiară şi/sau capacitatea
tehnică şi/sau profesională invocând şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (1) şi (2), de către unul sau mai mulţi terţi, atunci operatorul economic are obligaţia de a dovedi entităţii contractante că a luat toate măsurile necesare pentru a avea acces în orice moment la resursele necesare, ( Articolul 196, alin.3 ,Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale),

Ofertantul va transmite , împreună cu oferta, până la data limita de depunere a ofertei
a.1) angajamentul ferm de susținere care va include:
• enumerare și descriere a resurselor pe care entitatea respectivă le pune la dispoziția operatorului economic ofertant, prin raportare la cerința minimă comunicată în Fișa de Date a Achiziției și cu referire la anexa/anexele angajamentului ferm;
• specificarea în mod expres a faptului că terțul/tertii susținător/i răspund în mod solidar pentru executarea contractului sectorial, în cazul în care acesta (terțul) nu își îndeplinește obligațiile de susținere asumate prin angajament;(art.198, Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale)
• anexa/anexele din care să rezulte modul efectiv prin care terţul/terţii susţinător(i) va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susţinere, documente care se vor constitui anexe la respectivul angajament( art.196,alin.4, Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale)
a.2) un formular DUAE (răspuns) separat pentru operatorul economic/entitatea ale cărei capacități le utilizează.,
si
Ofertantul va marca „Da” în propriul DUAE (răspuns) care însoțește Oferta, Partea II: Informații referitoare la Operatorul Economic, Secțiunea C: Informații privind utilizarea capacităților altor entități.

În cazul în care ofertantul utilizează capacitățile altor entități pentru a demonstra îndeplinirea cerinței minime, terțul susținător trebuie să:
- îndeplinească cerința minimă privind "cifra de afaceri “
- sa nu se încadreze în motivele de excludere prevăzute la art. 177, 178 şi 180;
- sa fie înscris într-un registru profesional relevant / registrul comerțului sau echivalent, în țara în care este stabilit

Conform prevederilor art. 197 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale,
„Dacă terţul/terţii nu îndeplineşte/îndeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se încadrează în unul dintre motivele de excludere prevăzute la art. 177, 178 şi 180, entitatea contractantă solicită, o singură dată, ca operatorul economic să înlocuiască terţul/terţii susţinător/susţinători, fără ca acest aspect să aducă atingere principiului tratamentului egal prevăzut la art. 2 alin. (2) lit. b).”

2. să participe în comun cu alți operatori economici la procedura de atribuire, în condițiile art. 66 din Legea nr. 99/2016. privind achiziţiile sectoriale
În acest caz operatorul economic va transmite împreună cu Oferta, până la data limita de depunere a Ofertei următoarele:
a.1) acordul de asociere;
a.2) un formular DUAE separat pentru Operatorul Economic cu care participa in comun la procedura de atribuire
si
va marca „Da” în propriul DUAE , Partea II: Informații referitoare la Operatorul Economic,
Secțiunea A: Informații privind Operatorul Economic la rubrica „Operatorul economic participa la procedura de achiziții publice împreună cu alții”

1.) Specificati cifra de afaceri medie anuala
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri generale pentru ultimele 3 exerciții financiare disponibile / incheiate aferente anilor 2019, 2020, 2021 a fost de minim 59,282,861.64 lei .
Pentru cifrele de afaceri a caror valoare este exprimata in alta valuta decat in lei, cursul de referinta care va fi avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an în parte

Cursul mediu anual din 2019 pentru Euro: 4,7452 RON;
Cursul mediu anual din 2020 pentru Euro: 4,8371 RON;
Cursul mediu anual din 2021 pentru Euro: 4,9204 RON - 1) INITIAL, ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței operatorul economic ofertant va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE) cu raspunsul la o singura intrebare referitoare la indeplinirea globala a tuturor cerintelor de calificare impuse, prin raspuns afirmativ (alegere optiune – Da) sau prin raspuns negativ (alegere optiune- Nu).

Nota : conform NOTIFICARE ANAP nr.1 /2021 cu privire la posibilitatea de completare a DUAE conferita de Regulamentul de punere in aplicare UE 2016/7 al comisie din 5 ianuarie 2016 a Formularului standard pentru documentul european de achizitie unic, entitatea contractanta a ales sa limiteze informatiile solicitate cu privire la indeplinirea de catre operatorii economici a tuturor criteriilor de calificare impuse care se regasesc la nivelul anuntului relevant si a documentatiei de atribuire la o singura intrebare, si anume da sau nu.

2) Ulterior, entitatea contractanta va solicita doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, prezentarea documentelor suport / justificative care demonstreaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE.

Documentele suport / justificative care probează îndeplinirea cerintei , includ, dar nu se limitează la:
1. prezentarea situaţiilor financiare sau a extraselor din situaţiile financiare(extrasul „contul de profit și pierdere), în cazul în care publicarea situaţiilor financiare este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit operatorul economic;
2. prezentarea de documente echivalente, cum ar fi, rapoarte de audit financiar întocmite de entități specializate, în cazul în care publicarea situaţiilor financiare este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit operatorul economic
3. alte dovezi / documente echivalente pe care operatorul economic ofertant le prezinta entitatii contractante ca fiind adecvate pentru a dovedi nivelul solicitat al cifrei de afaceri. Ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime privind cifra de afaceri, Operatorul Economic Ofertant va completa informațiile aferente situației sale de fapt în cadrul formularului DUAE .
enumerarea nu este cumulativa .
Atunci când Operatorul Economic s-a înființat sau și-a început activitatea în unul din cei 3 ani financiari pentru care se solicită informații, Operatorul Economic în cauză va include informații despre cifra de afaceri pentru exercițiile financiare încheiate până la momentul completării DUAE.

Pentru a demonstra îndeplinirea cerinței privin capacitatea economica si financiara orice operator economic are dreptul:

1. să invoce susținerea unui terț (entitate) și să utilizeze capacitățile acestuia pentru a satisface cerința minimă, indiferent de natura relațiilor juridice existente între operatorul economic ofertant și entitatea ale cărei capacități le utilizează în condițiile art. 196 din Legea nr. 99/2016;

"În cazul în care operatorul economic îşi demonstrează situaţia economică şi financiară şi/sau capacitatea
tehnică şi/sau profesională invocând şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (1) şi (2), de către unul sau mai mulţi terţi, atunci operatorul economic are obligaţia de a dovedi entităţii contractante că a luat toate măsurile necesare pentru a avea acces în orice moment la resursele necesare." ( Articolul 196, alin.3 ,Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale).

Ofertantul va transmite , împreună cu oferta, până la data limita de depunere a ofertei

a.1) angajamentul ferm de susținere ce va include:
• enumerare și descriere a resurselor pe care entitatea respectivă le pune la dispoziția operatorului economic ofertant, prin raportare la cerința minimă comunicată în Fișa de Date a Achiziției și cu referire la anexa/anexele angajamentului ferm;
• specificarea în mod expres a faptului că terțul/tertii susținător/i răspund în mod solidar pentru executarea contractului sectorial, în cazul în care acesta (terțul) nu își îndeplinește obligațiile de susținere asumate prin angajament;(art.198, Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale)
• anexa/anexele din care să rezulte modul efectiv prin care terţul/terţii susţinător(i) va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susţinere, documente care se vor constitui anexe la respectivul angajament( art.196,alin.4, Lege 99/2016 privind achizitiile sectoriale)

a.2) un formular DUAE (răspuns) separat pentru operatorul economic/entitatea ale cărei capacități le utilizează.,
si
Ofertantul va marca „Da” în propriul DUAE (răspuns) care însoțește Oferta, Partea II: Informații referitoare la Operatorul Economic, Secțiunea C: Informații privind utilizarea capacităților altor entități.

În cazul în care ofertantul utilizează capacitățile altor entități pentru a demonstra îndeplinirea cerinței minime, terțul susținător trebuie să:
- îndeplinească cerința minimă privind "cifra de afaceri “
- sa nu se încadreze în motivele de excludere prevăzute la art. 177, 178 şi 180;
- sa fie înscris într-un registru profesional relevant / registrul comerțului sau echivalent, în țara în care este stabilit

Conform prevederilor art. 197 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, dacă terţul/terţii nu îndeplineşte/îndeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se încadrează în unul dintre motivele de excludere prevăzute la art. 177, 178 şi 180, entitatea contractantă solicită, o singură dată, ca operatorul economic să înlocuiască terţul/terţii susţinător/susţinători, fără ca acest aspect să aducă atingere principiului tratamentului egal prevăzut la art. 2 alin. (2) lit. b).

2. să participe în comun cu alți operatori economici la procedura de atribuire, în condițiile art. 66 din Legea nr. 99/2016.
În cazul în care un operator economic ofertant își exercită dreptul de a participa în comun cu alți operatori economici la procedura de atribuire, în condițiile art. 66 din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, pentru a demonstra îndeplinirea cerinței minime, atunci acesta trebuie să transmită împreună cu Oferta, până la data limita de depunere a Ofertei următoarele:
a.1) acordul de asociere;
a.2) un formular DUAE separat pentru Operatorul Economic .
si
va marca „Da” în propriul DUAE , Partea II: Informații referitoare la Operatorul Economic,
Secțiunea A: Informații privind Operatorul Economic la rubrica „Operatorul economic participa la procedura de achiziții publice împreună cu alții”

Pretul ofertei
Componenta financiara
Descriere algoritm: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat.
Ordine criteriu: 1
Pondere criteriu: 83
Experienta specifica expert cheie :INGINER PROIECTANT CONSTRUCTII SI AMENAJARI HIDROTEHNICE (SEFUL ECHIPEI DE PROIECTARE)
CERINTA: participarea in minim un contract privind lucrari noi / interventii la Amenajari si constructii hidrotehnice cu obiect proiectarea si/sau proiectare si executie in fazele S.F.si/sau D.A.L.I. si/sau Proiect Tehnic, in care sa fi detinut minim pozitia de inginer proiectant Amenajari si constructii hidrotehnice
Descriere algoritm: Punctajul se acorda astfel : Pentru participarea in 2 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 1 punct ; Pentru participarea in 3 sau 4 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 2,5 puncte; Pentru participarea in peste 4 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 5 puncte. Pentru participarea intr un singur contract NU se acorda punctaj.
Ordine criteriu: 2
Pondere criteriu: 5
Experienta specifica expert cheie :INGINER PROIECTANT DE DRUMURI SI PODURI
CERINTA: participarea in minim un contract privind lucrari noi / interventii la constructii de lucrari de drumuri/poduri/pasaje subterane/viaducte cu obiect proiectarea si/sau proiectare si executie in fazele S.F.si/sau D.A.L.I. si/sau Proiect Tehnic pentru: lucrari de drumuri/poduri/pasaje subterane/viaducte, in care sa fi detinut minim pozitia de Inginer proiectant de drumuri si poduri
Descriere algoritm: Punctajul se acorda astfel: Pentru participarea in 2 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 1 punct ; Pentru participarea in 3 sau 4 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 1,5 puncte; Pentru participarea in peste 4 proiecte a persoanei propuse se acorda maxim 2 puncte. Pentru participarea intr un singur contract NU se acorda punctaj.
Ordine criteriu: 3
Pondere criteriu: 2
Durata de executie a contractului (proiectare +executie)
Se acorda punctaj pentru ofertarea unei durate de executie a contractului (proiectare +executie) mai mica de 30 luni ,acceptata ca durata maximă de executie a contractului
Descriere algoritm: - Pentru oferta care prezintă o durata de executie a contractului mai mică cu 1 luna față de durata maximă de executie a contractului (proiectare si executie) se vor acorda 1 punct; - Pentru oferta care prezintă o durata de executie a contractului mai mică cu 2 luni față de durata maximă de executie de a contractului (proiectare si executie) se vor acorda 2 puncte; - Pentru oferta care prezintă o durata de executie a contractului mai mică cu 3 luni față de durata maximă de executie a contractului (proiectare si executie) se vor acorda 3 puncte - Pentru oferta care prezintă o durata de executie a contractului mai mică cu 4 luni față de durata maximă de executie a contractului (proiectare si executie) se vor acorda 4 puncte; - Pentru oferta care prezintă o durata de executie a contractului mai mică cu 5 luni față de durata maximă de executie a contractului (proiectare si executie) se vor acorda 5 puncte. Nu se acceptă o Durata de executie a contractului (proiectare si executie) mai mică de 25 de luni. Ofertele cu Durata de executie a contractului (proiectare si executie) mai mica de durata de 25 luni vor fi declarate neconforme. Pentru o durata de executie de 30 de luni nu se acorda punctaj. Nu se acordă punctaj intermediar pentru intervale mai mici de 1 luna. Pentru ofertele care prezintă durata de execuție exprimată în număr de zile sau dacă numarul de luni prezentat este sub formă de zecimale se va lua în considerare doar numărul întreg de luni. (ex 1: 87 de zile = 87 zile/30 zile = 2,9 luni – se punctează 2 luni; ex. 2: 3,7 luni se puncteaza 3 de luni).
Ordine criteriu: 4
Pondere criteriu: 5
Perioada de garantie a lucrarilor
Se acorda punctaj pentru ofertarea unei perioade de garantie a lucrărilor suplimentară față de perioada de garantie minim acceptată de 36 de luni
Descriere algoritm: a) pentru intervalul cuprins intre 37 luni (inclusiv) si 59 luni (inclusiv) câte 0,25 puncte pentru fiecare lună acordată suplimentar. b) pentru o perioadă de garanție a lucrărilor de 60 luni sau mai mare se va acorda punctajul maxim :5 puncte. Perioada de garantie a lucrarilor minim obligatorie, conform caiet sarcini, este de 36 luni. Se acorda punctaj pentru ofertarea unei perioade de garantie a lucrărilor suplimentară față de perioada de garantie minim acceptată de 36 de luni .Nu se acorda punctaj pentru perioadă de garanție minima a lucrărilor de 36 de luni. Nota 1 : Nu se acordă punctaj intermediar pentru intervale mai mici de 1 luna. Pentru ofertele care prezintă perioada de garanție a lucrărilor exprimată în număr de zile sau dacă numarul de luni prezentat este sub formă de zecimale se va lua în considerare doar numărul întreg de luni. (ex 1: 1187 de zile = 1187 zile/30 zile = 39,56 luni - se punctează 39 de luni; ex. 2: 43,7 luni se puncteaza 43 de luni).
Ordine criteriu: 5
Pondere criteriu: 5

Conditii de participare:

Cerinta 1
Ofertant unic, ofertant asociat (lider asociere,asociati), terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 177,178,180 din Legea achizitiilor sectoriale nr.99/2016.

Modalitatea de indeplinire a cerintei

1) Initial, toti participantii la procedura : ofertant unic, lider/ ofertant asociat, subcontractanti, terti sustinatori,dupa caz, vor completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE ) în conformitate cu art. 202 alin.( 1) din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale , cu informatiile aferente situatiei lor, utilizand: Partea III sectiunea Motive de excludere;
2) Ulterior, entitatea contractanta va solicita doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire , prezentarea documentelor justificative care demonstreaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE .
Documentele justificative sunt :
a). Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc), la momentul prezentarii.
b). Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC;
c). Dupa caz, documente prin care se demonstreaza ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 179, alin.(2), art.180,alin (2), art.184 din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare ;
d). Alte documente edificatoare, dupa caz .

Persoanele juridice straine vor prezenta pentru demonstrarea faptului că nu se încadrează în una dintre situaţiile prevăzute la art. 177, 178 şi 180 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, în ţara de origine sau în ţara în care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autorităţi competente din ţara respectivă.

In cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevăzute la alineatul precedent sau respectivele documente nu vizează toate situaţiile prevăzute la art. 177, 178 şi 180, entitatea contractantă are obligaţia de a accepta o declaraţie pe propria răspundere sau, dacă în ţara respectivă nu există prevederi legale referitoare la declaraţia pe propria răspundere, o declaraţie autentică dată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale care are competenţe în acest sens.

Cerinta 2
Ofertant unic, ofertant asociat (lider asociere,asociati), terti sustinatori, subcontractanti dupa caz, nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.73 din Legea achizitiilor sectoriale nr.99/2016.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul entitatii contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire:
1.Director General - Daniel Georgescu;
2.Director executiv, Directia Juridica - Diana Niculescu;
3.Director economic, Directia Economica – Cornelia Popescu;
4. Sef Compartiment Analize Economice Tarife-Daniela Boaghe;
5. Sef Departament Achizitii –Camelia Sirbu;
7. Sef Departament Tehnic Constructii -Silviu Udrea
8.Sef Departament Proiecte Europene -Moren Abdurafi
9. Responsabil Managementul Mediului -Laurentia Olteanu
10. Subinginer Departament Tehnic Constructii -Eugenia Negrici

Membrii Consiliului de Administratie:
1. Presedinte CA : Georgeta Bumbac
2. Membru CA : Daniel Georgescu
3. Membru CA : Adrian George Foghis
4. Membru CA : Voicu Cheta
5. Membru CA : Gabriel Valentin Parvulescu
6. Membru CA : Gabriel Danut Ofiteru
7. Membru CA : Ion Laurentiu Voicu

Modalitatea de indeplinire a cerintei

Toti participantii la procedura : ofertant unic, lider/ ofertant asociat, subcontractanti, terti sustinatori,dupa caz,vor completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE-raspuns ) utilizand: Partea III sectiunea Motive de excludere; C Motivel egate de insolventa, conflict de interese sau abateri personale si vor prezenta odata cu DUAE, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 73 din Legea achizitiilor sectoriale nr.99/2016, conform Formular nr. 5 model- Sectiunea IV Formulare.
Cerinta :
Operatorii economici care depun oferta trebuie să dovedească forma de înregistrare şi, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerinţele legale din ţara în care este stabilit operatorul economic, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului de achiziție sectorială.

Modalitatea de indeplinire:
1) Initial, ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței operatorul economic ofertant va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE) cu raspunsul la o singura intrebare referitoare la indeplinirea globala a tuturor cerintelor de calificare impuse, prin raspuns afirmativ (alegere optiune – Da) sau prin raspuns negativ (alegere optiune- Nu).

Nota : conform NOTIFICARE ANAP nr.1 /2021 cu privire la posibilitatea de completare a DUAE conferita de Regulamentul de punere in aplicare UE 2016/7 al comisie din 5 ianuarie 2016 a Formularului standard pentru documentul european de achizitie unic, entitatea contractanta a ales sa limiteze informatiile solicitate cu privire la indeplinirea de catre operatorii economici a tuturor criteriilor de calificare impuse care se regasesc la nivelul anuntului relevant si a documentatiei de atribuire la o singura intrebare , si anume da sau nu .

2) Ulterior, entitatea contractanta va solicita doar ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire , prezentarea documentelor justificative care demonstreaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE .

Documente justificative
Persoanele juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe raza caruia este situat sediul ofertantului. Informatiile cuprinse in acest document, trebuie sa fie reale/ actuale la data prezentarii.
Pentru persoane fizice/juridice straine:
a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta.
b) Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane

In situația în care vor fi executate părți din contract de către asociati /subcontractanți, dovada înregistrării și corespondența activităților principale/secundare cu obiectul achiziției se va prezenta obligatoriu și de către fiecare asociat/ subcontractanți, pentru partea din contract pe care o vor realiza .
In cazul in care ofertantul se bazeaza pe sustinerea unui/ unor tert / terti fiecare dintre acestia trebuie sa prezinte documentele justificative pentru indeplinirea cerintei.

Informatii aditionale:

Principalele modalitati de finantare si plata: Fonduri europene prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014 – 2020, eligibil pe Axa Prioritara 2, Obiectivul Specific 2.4 Cresterea volumului de marfuri tranzitate prin terminale intermodale si porturi, surse proprii, alte surse legal constituite

Termen depunere oferte:

09-08-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

Caiet de sarcini-signed.pdf
2. anexa 2 la HG 1 din 2018 Conditii 2018 consolidat-signed.pdf
Contract de proiectare si executie - model-signed.pdf
Formulare.doc.p7s
Coperta DA Proiectare si executie MODERNIZARE SI EXTINDERE CAPACITATE DE OPERARE PORTUL OVIDIU-signed.pdf
Formulare-signed.pdf
4. Anexe - port Ovidiu apr 2022.zip
4.1. Anexe - port Ovidiu apr 2022.zip
FisaDate_DF1152088.pdf
2. Parte desenata apr 22 C.S. port Ovidiu extras din SF.zip
3. Avize si certificat de urbanism apr 2022.zip
DUAE_CERERE_170285.xml

CLARIFICARI:
RASPUNS CONSOLIDAT
2022-07-26 15:29:58  Raspuns consolidat Proiectare si Executie PORT OVIDIU-signed.pdf

Autoritate contractanta COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA Agigea

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.