Numar de referinta: 4453144/2022/470048
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:
Se intentioneaza achizitia de echipamente IT, în cadrul proiectului Educație rutieră - Modelarea factorului uman prin responsabilizarea participanților la trafic pentru creșterea gradului de siguranță rutieră
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor
Zile : 18 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Loturi:
1) Calculator portabil (Laptop) - pentru autospeciala tip A
Cod CPV: 30213100-6 Computere portabile (Rev.2)
Valoare estimata: 13 314,28 RON
Calculator portabil (Laptop) - pentru autospeciala tip A -4 BUC
Finantare: Program / Proiect
2) Boxe audio - pentru Autospeciala tip A și B
Cod CPV: 32342412-3 Boxe (Rev.2)
Valoare estimata: 21 873,46 RON
Boxe audio - pentru Autospeciala tip A și B - 46 SETURI
Finantare: Program / Proiect
3) Sistem sonorizare (boxe, stație amplificare, microfon) – pentru autospecială tip B
Cod CPV: 32322000-6 Echipament multimedia (Rev.2)
Valoare estimata: 235 377,45 RON
Sistem sonorizare (boxe, stație amplificare, microfon) – pentru autospecială tip B - 45 COMPLETE
Finantare: Program / Proiect
4) Toner original pentru Canon C1225iF
Cod CPV: 30125110-5 Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Valoare estimata: 13 200,00 RON
Toner original pentru Canon C1225iF - 4 SETURI
Finantare: Program / Proiect
5) Toner original pentru Epson WF-C206000
Cod CPV: 30125110-5 Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Valoare estimata: 37 736,64 RON
Toner original pentru Epson WF-C206000 - 6 SETURI
Finantare: Program / Proiect
Conditii de participare:
Cerinta 1: Ofertantii, tertii sustinători si subcontractantii nu trebuie să se regăsească în situatiile prevăzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016.
Fiecare operator economic participant la procedura de atribuire indiferent de calitatea acestuia (ofertant unic, terț, susținător și subcontractant) nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței:
Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autoritătii contractante, doar de către ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, după etapa de licitație electronică.
Documentele justificative sunt:
- Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, certificat de atestare fiscală eliberat de Administrația Finanțelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic și certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscală competentă din care să reiasă ca ofertantul nu are datorii scadente la momentul prezentării, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate;
- Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din Certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv.
- Certificat de atestare fiscală eliberat de Administrația Finanțelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic și Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscală competentă din care să reiasă ca ofertantul nu are datorii scadente la momentul prezentării pentru sediul social,sediile secundare si punctele de lucru;
- Documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166, alin. (2); art. 167, alin. (2); art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Persoanele juridice străine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de instituțiile autorizate ale țării de origine (certificate de atestare fiscală, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care să dovedească că și-au îndeplinit obligațiile de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor către bugetul de stat și bugetul local conform cerințelor autorității contractante.
Aceste documente vor fi prezentate în original sau copie conform cu originalul însoțite de traducerea autorizată. Documentele menționate se vor prezenta doar la solicitarea autorității contractante la finalizarea evaluării ofertelor.
Cerinta 2: Evitarea conflictului de interese - Declaratie privind neincadrarea in prevederile sectiunii 4, capitolul II din Legea 98/2016 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.
a) Ofertanții, terții susținători și subcontractanții, terții susținători nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 59 - 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de îndeplinire:
Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 59 - 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, completată cu numele persoanelor cu atribuții de decizie din cadrul autorității contractante.
Persoane cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante în legătură cu prezenta procedură de achiziție: Inspector General al Poliției Române – chestor principal de poliție Benone-Marian MATEI, Adjunct Inspector General – chestor de poliție ȚUICU CARMEN CAMELIA, director al Direcției Financiare – comisar-șef de poliție HARABAGIU DANELUȘ-IONEL, director adjunct al Direcției Juridice – comisar-șef de poliție IARU MARIUS-CLAUDIU, director al Direcției de Logistică – chestor de poliție DRAGNEA MARIUS, director adjunct al Direcției de Logistică – comisar-șef de poliție DINESCU SEVASTIAN, Î. șef Serviciu Achiziții Publice –comisar de poliție MAREȘ LUCIAN, Director Direcția Rutieră – comisar-șef de poliție GRIGORE GEORGE, director adjunct al Direcţiei Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiilor – comisar-șef de poliție PĂUNAȘ CRISTIAN.
b) Se solicita a se prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.59 și art. 60 din Legea nr.98/2016 atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, ofertantului clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, după licitația electronică.
Operatorul economic (asociat, subcontractant) care depune ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Modalitate prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței: se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE - Certificatul constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului - obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator sau în cazul ofertanților străini, documente echivalente emise în țara de rezidență, valabile la momentul prezentării și urmează să fie depuse, la solicitarea autorității contractante, doar de către ofertantul clasat pe locul I în clasamentul întocmit la finalizarea licitației electronice.
Informatii aditionale:
Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”. În vederea completării DUAE de către operatorii economici interesati,se vor aplica instructiunile Ordinului ANAP nr.1017/19.03.2019. Durata contract: 60 zile (loturile 1, 2, 4 și 5) și 120 zile (lotul 3) de la semnarea contractului de ambele părți
Termen depunere oferte:
03-08-2022 15:00:00
Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:
cs si sp teh - echipamente it-signed.pdf
FORMULARE.docx.p7s
Proiect contract.docx.p7s
FisaDate_DF1151800.pdf
DUAE_CERERE_181845.xml