CN1042952 Furnizare Reactivi și materiale sanitare

Valoare estimata
793 200,00 RON
Publicat
22-05-2022 17:00:30
Termen de ofertare
04-07-2022 15:00:00
Atribuit:
CAN1086563 / 08-09-2022 17:03:20

Transmis 20-05-2022 15:26:59  Legea nr. 98/23.05.2016  Anunt de participare  Licitatie deschisa  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: Furnizare Reactivi și materiale sanitare
Numar de referinta: 44/13624359/2022
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:

- Autoritatea contractantă dorește încheierea unui Acord-cadru sau a mai multor Acorduri-cadru de furnizare Reactivi și materiale sanitare divizat în 7 loturi astfel:
Lot 1: Pachet casete 700 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile cu analizorul EAB COBAS B123;
Lot 2: Pachet casete 200 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile cu analizorul EAB COBAS B123;
Lot 3: Pachet senzori (electrozi) 500 teste valabilitate 21 zile de la instalare compatibile cu analizorul EAB COBAS B123;
Lot 4: Hartie termica 110 mm compatibila analizorul EAB COBAS B123;
Lot 5: Pachet casete de analizare compatibile cu analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (750 teste);
Lot 6: Pachet casete wash/waste compatibile cu analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (250 teste);
Lot 7: Hartie termica 57mm compatibila cu analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500.

Loturi:

1) Pachet casete 700 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123
Cod CPV: 33696200-7 Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Pachet casete 700 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123, conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
2) Pachet casete 200 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123
Cod CPV: 33696200-7 Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Pachet casete 200 teste valabilitate 42 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123, conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
3) Pachet senzori (electrozi) 500 teste valabilitate 21 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123
Cod CPV: 33696200-7 Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Pachet senzori (electrozi) 500 teste valabilitate 21 zile de la instalare compatibile analizorul EAB COBAS B123, conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
4) Hartie termica 110 mm compatibila analizorul EAB COBAS B123
Cod CPV: 22993200-9 Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Hartie termica 110 mm compatibila analizorul EAB COBAS B123, conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
5) Pachet casete de analizare compatibile analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (750 teste)
Cod CPV: 33696200-7 Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Pachet casete de analizare compatibile analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (750 teste), conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
6) Pachet casete wash/waste compatibile analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (250 teste)
Cod CPV: 33696200-7 Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Pachet casete wash/waste compatibile analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500 (250 teste), conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare
7) Hartie termica 57mm compatibila analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500
Cod CPV: 22993200-9 Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
Valoare estimata: 0,00 RON
Hartie termica 57mm compatibila analizorul EAB Siemens Rapidpoint 500, conform caietului de sarcini și a anexei la acesta.
Finantare: Fonduri bugetare

Conditii de participare:

Ofertantul (Ofertant individual, membru al Asocierii, Subcontractant și Terț Susținător) va face dovada ca nu se incadreaza la situatiile prevazute de art. 60, 164, art 165, art.167, din Legea nr. 98/2016.
Autoritatea contractantă, în conformitate cu art. 169 din Legea nr. 98/2016, va exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoştinţă că operatorul economic se află, având în vedere acţiunile sau inacţiunile săvârşite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situaţiile prevăzute la art. 164, 165 şi 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor:

Ca dovadă preliminară pentru verificarea îndeplinirii cerințelor se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193 alin 1 din Legea nr. 98/2016 completat prin indicație globală pentru toate criteriile de selecție iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.

Documentele justificative actualizate considerate adecvate pentru demonstrarea informațiilor incluse în DUAE (răspuns) pe care Operatorul Economic le poate propune Autorității Contractante sunt:
1. Formularul Declarație privind conflictul de interese completat
2. Certificate de atestare fiscală privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (bugetul local si bugetul de stat) care să ateste lipsa datoriilor la momentul prezentării acestora cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat) pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare / punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul general consolidat datorate.
3.Cazier judiciar pentru operatorul economic
4.Cazier judiciar al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, care figurează la nivelul formularului drept persoane fizice și/sau juridice împuternicite
5. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
6. Orice documente echivalente emise de autoritățile competente din țara în care este stabilit Operatorul Economic.
7. Orice alte documente edificatoare.
Operatorii Economici vor depune versiuni sau traduceri ale documentelor suport în limba procedurii specificată în secțiunea IV.2.4) a Anunțului de Participare, respectiv în limba română.

Persoanele cu functii de decizie sunt: Bogdan Pușcaș, Guinea Mirela, Manuela Maghiar, Păun Antonia-Luciana.
Operatorii economici ce depun oferta (Ofertant individual, membru al Asocierii, Subcontractant și Terț Susținător) trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din tara de rezidență, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul acordului-cadru.

Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor:

Ca dovadă preliminară pentru verificarea îndeplinirii cerințelor se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193 alin. 1 din Legea nr. 98/2016 completat prin indicație globală pentru toate criteriile de selecție iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.

Documentele justificative actualizate prezentate trebuie să:
i. susțină toate declarațiile incluse în DUAE (răspuns) în secțiunea/secțiunile solicitată(e)
ii. demonstreze că:
a. Operatorul Economic este constituit în mod legal în țara sa de origine și nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii,
b. își desfășoară activitatea profesională în mod legal pe piață:
i. există corespondență între obiectul principal al Acordului-cadru și activitatea economică autorizată menționată în documentul de constituire a Operatorului Economic pentru Ofertant
ii. există corespondență între activitatea asociată rolului Operatorului Economic în cadrul procedurii și activitatea economică autorizată menționată în documentul de constituire a Operatorului Economic pentru Subcontractant/Subcontractanți și / sau Terțul Susținător/Terții Susținători.
Documentele justificative actualizate considerate adecvate pentru demonstrarea informațiilor incluse în DUAE (răspuns) pe care Operatorul Economic le poate propune Autorității Contractante sunt:
i. certificate eliberate de registrul profesional sau de registrul comerțului sau documente echivalente emise de autoritățile competente din țara în care este stabilit Operatorul Economic;
ii. alte dovezi echivalente pe care Operatorul Economic le poate prezenta în conformitate cu legislația țării în care este stabilit.

În cazul în care Ofertantul:
i. este o Asociere de Operatori Economici,
ii. propune Subcontractanți (cunoscuți în momentul depunerii Ofertei),
iii. se bazează pe Terți Susținători,
fiecare Operator Economic va prezenta câte un DUAE (răspuns) separat, așa cum este specificat mai sus.

Operatorii Economici vor depune versiuni sau traduceri ale documentelor suport în limba procedurii specificată în secțiunea IV.2.4) a Anunțului de Participare, respectiv în limba română.

Cerința de a prezenta documente justificative actualizate este aplicabilă tuturor Operatorilor Economici care au legătură cu Ofertantul în această procedură (Subcontractanți sau Terți susținători), dacă este cazul.

În orice moment pe parcursul procesului de evaluare, Autoritatea Contractantă poate solicita oricăruia dintre Operatorii Economici implicați în această procedură să demonstreze cu documente justificative informațiile incluse în DUAE (răspuns), dacă acest lucru este necesar pentru a se asigura buna desfășurare a procedurii.

Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a solicita informații direct de la autoritățile competente în cazul în care există incertitudini în legătură cu îndeplinirea cerinței minime de calificare referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale inclusă în Anunțul de Participare.

Informatii aditionale:

1.Potențialii Ofertanți, rezidenți în țările Comunității Europene și țările Spațiului Economic European (EEA), pot consulta site-ul web al Comisiei Europene - DG Creștere economică disponibile la următoarea adresă: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do pentru a identifica și compara documentele echivalente (dacă sunt disponibile) solicitate de către Autoritatea Contractantă în documentația de atribuire. 2.Referitor la modificarea Acordului-cadru: Autoritatea Contractantă va avea dreptul de a uza oricând de toate prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu condiţia îndeplinirii condiţiilor impuse de acest articol. Prin urmare, uzul efectiv al acestui articol nu va putea fi niciodată considerat ca reprezentând o schimbare a condițiilor care au restricționat concurența. Prin menţionarea în documentaţia de atribuire a faptului că în situaţia în care condiţiile impuse de articolul 221 vor fi îndeplinite, autoritatea contractantă va avea dreptul oricand de a uza de prevederile lui, autoritatea contractantă respectă principiul transparenţei, putând fi reţinut faptul că restrângerea concurenţei nu va putea fi invocată în situaţia în care art. 221 din Legea nr. 98/2016 va fi aplicat pe parcursul executării Acordului-cadru. Prezenta prevedere reprezintă un amendament care permite creşterea valorii Acordului-cadru astfel că în cazul în care vor fi necesare modificări la Acordul-cadru încheiat care să ducă la creşterea valorii lui, în baza art. 221 din Legea nr. 98/2016 (art. 72 din Directiva 24/2014) nu se va putea afirma că modificarea reprezintă intenţia părţilor de a renegocia Acordul-cadru şi că alţi competitori au fost privaţi de această informaţie pe care dacă ar fi ştiut-o ar fi fost interesaţi în a licita. 3. Specificatiile tehnice care indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs si NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificatii vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea «sau echivalent». 4. În conformitate cu principiul recunoaşterii reciproce, Autoritatea contractantă va accepta documente echivalente celor solicitate la nivelul caietului de sarcini / documentaţiei de atribuire, emise de organisme stabilite în alte state membre ale Uniunii Europene sau cu care România are încheiate acorduri pentru recunoaşterea şi echivalarea certificărilor / autorizaţiilor în cauză. 5. Autoritatea contractantă nu limitează numărul de loturi pentru care un ofertant își poate depune oferta și nu va uza de prevederile art. 141 alin. 5,6,7,8,9 și 10 din Legea 98/2016. Prevederile Secțiunii II.1.6. - împărțire pe loturi - generată de documentul "Fișa de date" din SICAP se vor aplica conform prezentei.

Termen depunere oferte:

04-07-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

FisaDate_DF1147837.pdf
3 Sectiunea B Caiet de Sarcini-semnat.doc.p7s
2 Sectiunea A Instructiuni pentru ofertanti-semnat.docx.p7s
3.1 Anexa 1 la Caietul de sarcini Centalizator-semnat.xlsx.p7s
4 Sectiunea C Clauze contractuale-semnat.doc.p7s
5 Sectiunea D Formulare utilizate in cadrul procedurii-semnat.doc.p7s
DUAE_CERERE_175717.xml

Autoritate contractanta UM 0929 Bucuresti Bucuresti

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.