CN1041195 Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor, Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție și Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar

Valoare estimata
43 000 000,00 RON
Publicat
07-04-2022 13:00:48
Termen de ofertare
29-04-2022 09:00:00
Atribuit:
CAN1082612 / 16-07-2022 15:00:35

Transmis 05-04-2022 09:18:11  OUG nr.114/2011  Anunt de participare  Licitatie restransa  Mod atribuire: online

Ofertanti:
ROMARM

Obiectul achizitiei: Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor, Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție și Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar
Numar de referinta: 2/1/042-M din 2022
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:

Obiectul acordului cadru/ contractelor subsecvente îl constituie furnizarea produselor:
Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor,
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție și
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar
Valoarea estimată fără T.V.A.:
Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 6.400.000,00 RON
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 5.800.000,00 RON
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 30.800.000,00 RON
Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): de regulă anual.
Cantitatea estimată de produse care ar putea fi solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru este:
Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: cantitatea minimă –9.000 buc. /cantitatea maximă – 40.000 buc.
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 40.000 buc.
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: cantitatea minimă – 15.000 buc. /cantitatea maximă – 80.000 buc.
Cantitatea estimată de produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 12.000 buc.
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 12.000 buc.
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: cantitatea minimă – 15.000 buc. /cantitatea maximă – 25.000 buc.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără T.V.A.:
Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 1.920.000,00 RON
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 1.740.000,00 RON
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 9.625.000,00 RON

Loturi:

1) Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor
Cod CPV: 35620000-6 Proiectile (Rev.2)
Valoare estimata: 6 400 000,00 RON
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Valoarea estimată fără T.V.A.: Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 6.400.000,00 RON Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): de regulă anual. Cantitatea estimată de produse care ar putea fi solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru este: Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: cantitatea minimă –9.000 buc. /cantitatea maximă – 40.000 buc. Cantitatea estimată de produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 12.000 buc. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără T.V.A.: Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 1.920.000,00 RON
Finantare: Fonduri bugetare
2) Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție
Cod CPV: 35620000-6 Proiectile (Rev.2)
Valoare estimata: 5 800 000,00 RON
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Valoarea estimată fără T.V.A.: Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 5.800.000,00 RON Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): de regulă anual. Cantitatea estimată de produse care ar putea fi solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru este: Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 40.000 buc. Cantitatea estimată de produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: cantitatea minimă – 9.000 buc. /cantitatea maximă – 12.000 buc. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără T.V.A.: Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 1.740.000,00 RON
Finantare: Fonduri bugetare
3) Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar
Cod CPV: 35620000-6 Proiectile (Rev.2)
Valoare estimata: 30 800 000,00 RON
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Valoarea estimată fără T.V.A.: Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 30.800.000,00 RON Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): de regulă anual. Cantitatea estimată de produse care ar putea fi solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru este: Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: cantitatea minimă – 15.000 buc. /cantitatea maximă – 80.000 buc. Cantitatea estimată de produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: cantitatea minimă – 15.000 buc. /cantitatea maximă – 25.000 buc. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără T.V.A.: Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 9.625.000,00 RON
Finantare: Fonduri bugetare

Criterii de atribuire:

1.) Cerinţa minimă de calificare: op. econ. trebuie să fi îndeplinit contract/ contracte al căror obiect să fi fost furnizarea de produse similare şi care, individual/ cumulat în ultimii 5 ani să fi avut o valoare mai mare decât cea precizată mai jos:

Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 1.920.000,00 RON
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 1.740.000,00 RON
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 9.625.000,00 RON

În cazul în care contractul a fost încheiat în euro, echivalenţa lei – euro se va calcula la un curs de schimb mediu anual după cum urmează:
• Pentru anul 2017: 1 euro = 4,5681 lei.
• Pentru anul 2018: 1 euro = 4,6535 lei.
• Pentru anul 2019: 1 euro = 4,7452 lei.
• Pentru anul 2020: 1 euro = 4,8371 lei;
• Pentru anul 2021: 1 euro = 4,9204 lei;

Candidaţii care trebuie să efectueze conversia altor monede decât euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale lei/valută comunicate de către BNR şi vor specifica cursurile utilizate în documentele depuse.
Obs.
Prin produse similare, autoritatea contractantă înţelege numai produse livrate în baza unor contracte ce au avut ca obiect producerea/comercializarea de muniție care se încadrează la codul CPV aferent produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Cei cinci ani se calculează prin raportare la data limită de depunere a candidaturilor. - Documente solicitate:
Declaraţie/ declaraţii privind lista principalelor livrări de produse similare în ultimii 5 ani (experienţa similară) – (Secţiunea Formulare Etapa I-a - Formular nr. 10).
Pentru confirmarea acestora, se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clienţi beneficiari. Documentele de confirmare se vor prezenta în copie lizibilă cu menţiunea ,,conform cu originalul” semnat şi ştampilat, iar din conţinutul acestora trebuie să reiasă clar că furnizorul şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale.
NOTE:
(1)Experienţa similară se dovedeşte prin completarea şi prezentarea unui formular (în conformitate cu modelul prezentat în Secţiunea formulare –Etapa I Formularul nr. 10). Pentru faza de calificare, autoritatea contractantă va analiza corectitudinea datelor înscrise în acest formular, dacă acesta poate fi luat în considerare (sunt contracte finalizate, încadrarea corespunzătoare în codul CPV solicitat, s-au derulat în intervalul de timp solicitat).(2)Cap.teh. şi prof. a candidatului poate fi susţinută, ptr îndepl. unui ctr., şi de o altă pers.,indiferent de nat.rel.jur. existente între candidat şi pers. respectivă, cu resp. celorlalte cond. impuse prin prezenta doc. (3) În cazul care candidatul îşi dem. cap.teh. şi prof. invocând şi susţinerea acordată, în cf. cu prev. alin.(1), de o altă pers., atunci are oblig. de a dovedi susţinerea de care benef., de regulă, prin prez. unui angajament ferm al pers. resp., încheiat în formă autentică,prin care aceasta conf. faptul că va pune la disp. candidatului/ofertantului resursele teh. şi prof. invocate. Pers. care asig. susţinerea teh. şi prof. nu trebuie să se afle în sit. care det. excluderea din proc. de atribuire, cf. art. 155 şi 156 din O.u.G. nr. 114/2011 (va prezenta completate (Formularele nr. 4 şi 5- Secţiunea Formulare Etapa I-a ). (4) Atunci când un grup de op. econ. depun candidatura comună, cap.teh. şi prof. se dem. prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiază de susţinerea teh. şi prof. a unei/unor terţe pers., cap. teh. şi prof. se dem. în cond. prev. la alin.(2). Dacă op. econ. susţinători nu depun doc. în forma solicitată, resursele acestora nu vor fi luate în considerare. Susţinătorul răsp. pentru prejudiciile cauzate aut. contr. ca urmare a nerespectării oblig. prev. în angajament, aceasta din urmă având posibilitatea de acţiune directă împotriva susţinătorului. (5) Angajamentul ferm prezentat de ofertantul câştigător face parte integrantă din contractul de furnizare.
Sancţiunea neîndeplinirii criteriului: Candidaturile operatorilor economici care nu îndeplinesc cerinţa minimă de calificare referitoare la experienţa similară, conform cerinţei impuse, sau nu prezintă documentele care probează/confirmă îndeplinirea cerinţei vor fi respinse.
1.) Cerinţa de calificare:
Candidaţii trebuie să aibă implementat un sistem de management al calităţii, pentru domeniul de activitate producere/ comercializare muniție, în conformitate cu standardul ISO-9001 sau echivalent, pentru activitatea proprie de producere/ comercializare. - Documente solicitate:
- Candidaţii vor prezenta copie lizibilă, cu menţiunea ,,conform cu originalul” semnată şi ştampilată, după certificate emise de organisme independente acreditate, care atestă implementarea şi menţinerea unui sistem de management al calităţii, pentru domeniul de activitate producere/ comercializare muniție, conform cu cerinţele din standardul ISO-9001 sau echivalent, sau orice alte documente prin care poate dovedi conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode de standard ofertantul trebuie să dovedească îndeplinirea nivelurilor de performanţă stabilite de acesta.
Notă:
În cazul depunerii unei candidaturi în asociere, fiecare asociat are obligaţia de a demonstra îndeplinirea cerinţei, pentru partea din contract pe care o realizează. Documentele solicitate trebuie să fie valabile la data limită de depunere a candidaturilor.
Sancţiunea neîndeplinirii criteriului: Candidaturile operatorilor economici care nu fac dovada îndeplinirii cerinţei de calificare referitoare la asigurarea calităţii vor fi respinse.

1.) Cerinţa minimă de calificare: media cifrei de afaceri anuală, pe ultimii trei ani financiari încheiaţi, respectiv 2019, 2020, 2021 trebuie să fie cel puţin egală cu valoarea de mai jos:

Lotul 1 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție trasor: 3.840.000,00 RON
Lotul 2 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil de instrucție: 3.480.000,00 RON
Lotul 3 - Lovitură 20x102 mm cu proiectil exploziv incendiar: 19.250.000,00 RON - Documente solicitate:
1. Declaraţie privind cifra de afaceri (Secţiunea Formulare Etapa I-a - Formular nr. 9), care cuprinde tabelul cu cifrele de afaceri anuale şi media cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani. În cazul în care nivelul cifrei de afaceri a fost exprimat în altă monedă decât leul, pentru echivalenţa lei/valută se va avea în vedere cursul de schimb mediu anual lei/valută comunicat de Banca Naţională a României şi se va menţiona cursul utilizat în documentele depuse. Cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR are valorile: pentru anul 2018: 1 euro = 4,6535 lei, pentru anul 2019: 1 euro = 4,7452 lei, pentru anul 2020: 1 euro = 4,8371 lei.
2. Bilanţurile contabile pentru ultimii doi ani financiari încheiaţi (2019 şi 2020) vizate şi înregistrate de organele competente sau orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul poate dovedi capacitatea economico-financiară cum ar fi: rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea băncilor sau a unor societăţi recunoscute de audit financiar şi contabil etc. - copie lizibilă cu menţiunea ,,conform cu originalul” semnat şi ştampilat.
NOTE:
(1) Capacitatea economică şi financiară a candidatului poate fi susţinută şi de o altă persoană, indiferent de natura relaţiilor juridice existente între candidat şi persoana respectivă, cu respectarea celorlalte condiţii impuse prin prezenta documentaţie.
(2) În cazul în care candidatul îşi demonstrează situaţia economică şi financiară invocând şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (1), de către o altă persoană, atunci acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care aceasta confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigură susţinerea financiară nu trebuie să se afle în situaţia care determină excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 155 şi 156 din O.u.G. nr. 114/2011 (va prezenta completat Formularele nr. 4 şi nr. 5 - Secţiunea Formulare Etapa I-a)
(3) Atunci când un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comună, situaţia economică şi financiară se demonstrează prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiază de susţinerea financiară a unei/unor terţe persoane, situaţia economică şi financiară se demonstrează în condiţiile prevăzute la alin. (2). Dacă operatorii economici susţinători nu depun documentele în forma solicitată, resursele acestora nu vor fi luate în considerare (vezi Secţiunea Formulare Etapa I-a - Formular nr. 13). Susţinătorul răspunde pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament, aceasta din urmă având posibilitatea de acţiune directă împotriva susţinătorului.
(4) Angajamentul ferm prezentat de ofertantul câştigător face parte integrantă din contractul de furnizare.
Sancţiunea neîndeplinirii criteriului: Candidaturile operatorilor economici care nu îndeplinesc cerinţa minimă de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri, conform cerinţei impuse, sau nu prezintă documentele care probează/confirmă îndeplinirea cerinţei vor fi respinse.

Conditii de participare:

Cerinţa de calificare : Candidaţii vor face dovada că nu se încadrează în niciuna din situaţiile stipulate la art. 155, art. 156 şi art. 150 din O.u.G. nr. 114/2011.
Documente solicitate:
1. Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 155 din O.u.G nr. 114/2011, Formular nr. 4, care va fi prezentat şi de terţul susţinător (financiar), dacă este cazul, iar în cazul unei asocieri, de către toţi membrii asocierii;
2. Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 156 din O.u.G nr. 114/2011, Formular nr. 5. În cazul în care oferta se va depune în asociere, formularul va fi prezentat de către toţi membrii asocierii.
3. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat, astfel:
a) pentru persoane juridice române:
- Certificat de atestare fiscală, eliberat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală – ANAF, din care să rezulte că operatorul economic participant ca şi candidat la procedura de atribuire nu are datorii la bugetul general consolidat scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzut termenul limită de depunere a candidaturilor. În cazul unei asocieri, documentul va fi prezentat de către toţi membrii asocierii;
- Certificat de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale, eliberat de Autorităţile Publice Locale, din care să rezulte că operatorul economic participant ca şi candidat la procedura de atribuire nu are datorii la bugetele locale scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzut termenul limită de depunere a candidaturilor, inclusiv pentru punctele de lucru declarate în certificat. În cazul unei asocieri, documentul va fi prezentat de către toţi membrii asocierii.
b) pentru persoane juridice străine:
- Documente edificatoare pentru demonstrarea faptului că şi-au îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor către bugetul de stat şi bugetul local (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), eliberate de autorităţi competente, în conformitate cu legislaţia naţională a ţării de origine sau a ţării în care sunt stabilite, din care să rezulte că operatorul economic participant ca şi candidat la procedura de atribuire nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzut termenul limită de depunere a candidaturilor. Documentele se vor prezenta însoţite de traducerea autorizată a acestora în limba română.
În cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor prevăzute la pct. 3 lit. b, autoritatea contractantă acceptă o declaraţie pe propria răspundere sau, dacă în ţara respectivă nu există prevederi legale referitoare la declaraţia pe propria răspundere, o declaraţie autentificată dată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale care are competenţe în acest sens.
4. Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 150 din O.U.G nr. 114/2011- Formular nr. 6, care va fi prezentată şi de subcontractanţi, dacă este cazul, iar în cazul unei asocieri de către toţi membrii asocierii;
- Personalul de conducere cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte prezenta procedură: Teodor INCICAȘ, Ion-Cornel PLEȘA, Romeo NECHITA, Florenț-Mircea ROMAN, Robert POPA, Gheorghe-Brăduțu NEGRU, Vasile ȘERBĂNESCU, Constantin DEDU, Ionel IVAN, Roxana-Lăcrămioara DIEANU, Bogdan-Ionuț POPESCU.
5. Declaraţie privind calitatea de participant la procedură - Formular nr. 7
6. Certificat de participare la procedură cu ofertă independentă, conform art. 147 alin. (2) din O.u.G. nr. 114/2011: - Formular nr. 8;
Note:
i) În măsura în care procedura de emitere a certificatelor menţionate la pct. 3 nu permite confirmarea situaţiei datoriilor la data solicitată, pentru intervalul de timp neacoperit până la finalul lunii anterioare depunerii candidaturilor, operatorii economici pot depune o declaraţie pe proprie răspundere, dar au obligaţia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probează/confirmă îndeplinirea cerinţelor, atunci când primesc din partea autorităţii contractante o solicitare în acest sens, în termenul prevăzut în respectiva solicitare.
ii) Documentele solicitate în cadrul acestei secţiuni se pot depune în oricare din formele: original, copie legalizată, copie lizibilă cu menţiunea ,,conform cu originalul” semnată de către reprezentantul legal şi ştampilată, cu excepţia celor întocmite/emise de către ofertant cu scopul participării la procedură care se vor prezenta doar în original.
iii) Documentele depuse de candidaţii străini se vor prezenta însoţite de traducerea autorizată a acestora în limba română efectuată de către un traducător autorizat.

Sancţiunea neîndeplinirii criteriului: Vor fi excluşi din cadrul procedurii operatorii economici care se încadrează în oricare din situaţiile stipulate la art. 150, art. 155 şi/ sau art. 156 din O.u.G. nr. 114/2011 sau nu prezintă documentele care probează/confirmă îndeplinirea cerinţelor.
Cerinţa de calificare: Candidaţii vor face dovada că sunt înregistraţi şi că au în obiectul de activitate și sunt autorizați în desfășurarea producerii/comercializării de produse, corespunzător codului CPV aferent celor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Documente solicitate:
a) pentru persoane juridice române:
a.1) certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului, în copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul” cu semnătura şi ştampila candidatului;
a.2) certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comerţului, din care să rezulte informaţii care sunt reale/actuale la data limită de depunere a candidaturilor privind obiectul de activitate și sunt autorizați în desfășurarea acestui obiect de activitate, datele de identificare, acţionarii/asociaţii, organele de conducere, administratorii, alte informaţii relevante - în original sau copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul” cu semnătura şi ştampila ofertantului;
a.3) documente valabile la data depunerii candidaturii, din care să reiasă că operatorii economici sunt înregistraţi în vederea efectuării de operaţiuni de comerţ exterior cu produse militare în conformitate cu prevederile OuG nr. 158/1999 privind regimul de control al exporturilor, importurilor şi altor operaţiuni cu produse militare, republicată, în cazul în care produsele/subansamble ale produselor au producător extern (confirmarea de înregistrare pentru efectuarea de operațiuni de comerț exterior cu produse militare, eliberată de Ministerul Afacerilor Externe-ANCEX).
b) persoane juridice străine:
b.1) documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care operatorul economic este rezident;
Documentele se vor prezenta în copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul” cu semnătura şi ştampila candidatului, însoţite de traducerea autorizată a acestora în limba română.
Note:
- Din doc. prezentate, trebuie să reiasă că op. econ. au în ob. de activ. producerea/comercializarea de produse, corespunzător codului CPV aferent celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire și faptul că sunt autorizați în desfășurarea acestui obiect de activitate.
- În cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie să prezinte aceste documente.
- În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat Certificatul constatator emis de O.R.C./ documentele de înregistrare în copie, autoritatea contractantă va solicita, în etapa de evaluare a ofertelor, înainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, să prezinte pentru conformitate documentul în original /copie legalizată.
Sancţiunea neîndeplinirii criteriului: Candidaturile operatorilor economici care nu sunt înregistraţi şi care nu au în obiectul de activitate producere/comercializare de produse de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire şi/sau care nu sunt însoţite de documentele care probează/confirmă îndeplinirea cerinței, vor fi respinse.

Informatii aditionale:

Procedura este organizată de M.Ap.N – U.M. 02550 București (prin U.M. 02550 C București). Documentaţia publicată în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice este documentaţia aferentă Etapei I - Calificarea şi selectarea candidaţilor. Solicitările de clarificări, cu privire la documentaţia de atribuire aferentă Etapei I, vor fi transmise prin poştă sau fax. Programul de lucru al autorităţii contractante este de luni până vineri între orele 08.00-16.00. Orice document, ce conţine solicitări de clarificări, transmis autorităţii contractante în afara orelor de program va putea fi înregistrat, iar autoritatea contractantă va lua cunoştinţă de el, doar în prima zi (la prima oră) cu program de lucru. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire aferentă Etapei I, vor fi publicate de către autoritatea contractantă în SEAP, secţiunea ,,documentaţie şi clarificări” din cadrul anunţului de participare (adresa www.e-licitatie.ro). Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, înainte de data limită de depunere a candidaturilor, în condiţiile în care operatorul economic a transmis în timp oportun solicitarea de clarificare. In cazul în care candidatul are intenţia de a subcontracta parte/părţi din contract, va completa şi prezenta Formularul 11 – Secţiunea Formulare Etapa I-a - Declaraţie privind lista subcontractanţilor şi partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de aceştia. Modul de departajare a ofertelor cu preţuri egale: În cazul în care comisia de evaluare constată că pe primul loc se află oferte admisibile cu preţuri egale, se va solicita, ofertanţilor în cauză, o nouă propunere financiară care se va depune în aceleaşi condiţii cu oferta (în plic sigilat cu scrisoare de înaintare). Câştigătorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului preţul cel mai scăzut. Evaluarea ofertelor se realizează confom metodologiei de evaluare publicată în SEAP, secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul invitaţiei de participare. Evaluarea candidaturilor/ofertelor se realizează conform Metodologiei de evaluare a candidaturilor / ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziţie organizate în baza OUG nr. 114 din 21 decembrie 2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziţii publice în domeniile apărării şi securităţii publicată în SEAP, secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul anunţului de participare. Procedura intră sub incidenţa prevederilor O.U.G. nr. 189/2002 cu modificările şi completările ulterioare, privind operaţiunile compensatorii referitoare la contractele de achiziţii pentru nevoi de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.

Termen depunere oferte:

29-04-2022 09:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

Metodologie 114 aprobata cu 50%.pdf.p7s
ETAPA I -SECTIUNEA I - FDA LR.doc.p7s
ETAPA I -SECTIUNEA II- Formulare LR.doc.p7s
Nota justificativa LR accelerata - lov 20x102.pdf.p7s
FisaDate_DF1143072.pdf

Autoritate contractanta Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti Bucuresti

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.