CN1041065 Acord cadru de furnizare produse agroalimentare

Valoare estimata
4 383 126,21 RON
Publicat
02-04-2022 15:00:13
Termen de ofertare
04-05-2022 15:00:00
Atribuit:
CAN1083396 / 22-07-2022 11:00:37

Transmis 31-03-2022 13:45:57  Legea nr. 98/23.05.2016  Anunt de participare  Licitatie deschisa  Mod atribuire: online
Obiectul achizitiei: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare
Numar de referinta: A 599/14.02.2022
Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
Descrierea pe scurt a contractului:

Obiectul acordului cadru incheiat pentru o perioada de 12 luni este de a furniza produse agroalimentare necesare desfasurarii activitatii de hranire in regim propriu structurat pe 30 de loturi. Autoritarea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in a 11 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor-18 zile.

Loturi:

1) ”Apă minerală carbogazoasa”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 163 669,00 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Apă minerală (carbogazoasă) -minim 5.799 litri, maxim -148.790 litri. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Apă minerală (carbogazoasă) -minim-5.799 litri, maxim -57.026 litri, Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 1 este de 62.728,93 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
2) ”Apă minerală plata ”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 304 843,00 RON
Cantitati aferente acordului-cadru: Apă minerală plată -minim-9.538 litri, maxim -277.130 litri. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Apă minerală plată -minim- 9.538 litri, maxim - 113.503 litri. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 2 este de 124.853,41 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
3) ”Băuturi”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 78 235,69 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Băuturi racoritoare cu aroma de portocale-minim-26 litri, maxim-1.287 litri. Băuturi racoritoare cu aroma de lamaie -minim-26 litri, maxim-1287 litri. Băuturi racoritoare instant- minim-0,33 kg, maxim-35,20 kg. Sucuri pasteurizate - vişine- minim-92 litri, maxim-2966 litri. Sucuri pasteurizate - portocale- minim-92 litri, maxim-2966 litri. Sucuri pasteurizate - caise-minim-92 litri, maxim-2966 litri. Sucuri pasteurizate - piersici-minim-92 litri, maxim-2966 litri. Bere a 500 ml- minim-10 litri, maxim-1.250 litri. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Băuturi racoritoare cu aroma de portocale-minim-26 litri, maxim-580 litri. Băuturi racoritoare cu aroma de lamaie -minim-26 litri, maxim-580 litri. Băuturi racoritoare instant- minim-0.33 kg, maxim-2 kg. Sucuri pasteurizate - vişine- minim-92 litri, maxim-1323 litri. Sucuri pasteurizate - portocale- minim-92 litri, maxim-1323 litri. Sucuri pasteurizate - caise-minim-92 litri, maxim-1323 litri. Sucuri pasteurizate - piersici- minim-92 litri, maxim-1323 litri. Bere a 500 ml- minim- 10 litri, maxim-250 litri. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 3 este 33.596,70 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
4) ”Branzeturi”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 246 705,09 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Branză proaspata de vacă- minim-72 kg, maxim - 2.227 kg. Brânză telemea de vacă- minim-150 kg, maxim -5.178 kg. Caşcaval vidat/ parafinat, max.1 kg- minim- 271 kg, maxim -7.284 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Branză proaspata de vacă- minim-72 kg, maxim - 979 kg. Brânză telemea de vacă- minim-150 kg, maxim -2.309 kg. Caşcaval vidat/ parafinat, max. 1kg- minim-271 kg, maxim -2.852 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 4 este 101.176,10 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
5) ”Lapte si produse din lapte”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 296 542,54 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Lapte UHT 3,5 UG- ambalaj 1 L - minim-833 litri, maxim-27.811 litri. Smântână fermentată 10% grasime- minim -27 kg, maxim -938 kg. Smântână dulce 32% grasime- minim 11 kg, maxim 402 kg. Unt pachete a 20 g - minim 74 kg, maxim -2.417 kg. Unt pachete a 200 g - minim 37 kg, maxim -1.267 kg. Iaurt (ambalaj a 200g) - minim 184 kg, maxim 5.932 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Lapte UHT 3,5 UG- ambalaj 1 L - minim-833 litri, maxim-10.534 litri. Smântână fermentată 10% grasime- minim -27 kg, maxim -637 kg. Smântână dulce 32% grasime- minim 11 kg, maxim 273 kg. Unt pachete a 20 g - minim 74 kg, maxim -1.073 kg. Unt pachete a 200 g - minim 37 kg, maxim -564 kg. Iaurt (ambalaj a 200g) - minim 184 kg, maxim 2.646 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 5 este 131.193,71 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
6) ”Cafea si ceai”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 19 867,10 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Cafea naturala boabe – min.3 kg, maxim 285 kg. Cafea naturala macinata – min. 1 kg, max. 72 kg. Cafea instant diverse sortimente – min. 0.15 kg, maxim 16 kg. Ceai natural diverse sortimente de fructe – min. 47 kg, max. 1281kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Cafea naturala boabe – min.3 kg, maxim 127 kg. Cafea naturala macinata – min. 1 kg, max. 32 kg. Cafea instant diverse sortimente – min. 0.15 kg, maxim 1 kg. Ceai natural diverse sortimente de fructe – min. 47 kg, max. 527kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 6 este 7.776,76 lei fără TVA
Finantare: Fonduri bugetare
7) ”Preparate din carne”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 240 833,34 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Produse din carne preparate prin fierberea produselor (Cremvurşti) - minim 38 kg, maxim 1.421 kg. Produse din carne preparate prin afumarea şi fierberea produselor (Olteneşti) - minim 56 kg, maxim 1.901 kg Produse din carne preparate prin dublă afumare şi fierberea produselor (Cabanos) - minim 56 kg, maxim 1.901 kg. Salam de Vară sau echivalent- minim 92 kg, maxim 3.092 kg Salam Victoria sau echivalent- minim 18 kg, maxim 618 kg Salam cu sunca sau echivalent- minim 37 kg, maxim 1.237 kg Salam Canadian sau echivalent- minim 37 kg, maxim 1.237 kg Salam de Sibiu sau echivalent- minim 4 kg, maxim 343 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Produse din carne preparate prin fierberea produselor (Cremvurşti) - minim 38 kg, maxim 638 kg Produse din carne preparate prin afumarea şi fierberea produselor (Olteneşti) - minim 56 kg, maxim 846 kg Produse din carne preparate prin dublă afumare şi fierberea produselor (Cabanos) - minim 56 kg, maxim 846 kg Salam de Vară sau echivalent- minim 92 kg, maxim 1.372 kg Salam Victoria sau echivalent- minim 18 kg, maxim 274kg Salam cu sunca sau echivalent- minim 37 kg, maxim 549 kg Salam Canadian sau echivalent- minim 37 kg, maxim 549 kg Salam de Sibiu sau echivalent- minim 4 kg, maxim 144 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 7 este 106.594,79 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
8) ”Carne de pasare”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 241 612,36 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Aripi de pui - minim 38 kg, maxim 1.421 kg. Pulpe de pui dezosate, fără piele- minim 149 kg, maxim 5.070 kg. Piept de pui dezosat- minim 149 kg, maxim 5.070 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Aripi de pui - minim 38 kg, maxim 638 kg. Pulpe de pui dezosate, fără piele- minim 149 kg, maxim 2.255 kg. Piept de pui dezosat- minim 149 kg, maxim 2.255kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 8 este 107.594,87 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
9) ”Pulpa cu os/Spata cu os/CPL refrigerate”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 93 771,37 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Pulpa porc cu os - minim 38 kg, maxim 1292 kg. Spata porc cu os- minim 38 kg, maxim 1292 kg. Carne porc lucru (80/20%)-minim 38 kg, maxim 1292 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Pulpa porc cu os - minim 38 kg, maxim 577 kg. Spata porc cu os- minim 38 kg, maxim 577 kg.. Carne porc lucru(80/20%)-minim 38 kg, maxim 577 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 9 este 41.882,70 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
10) ”Carne porc-cotlet(refrigerat)”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 193 475,37 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Cotlet de porc fără os- minim 231 kg, maxim 7995 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Cotlet de porc fără os- minim 231 kg, maxim 3515 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 10 este 85.074,62 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
11) ”Carne de porc-ceafa(refrigerata)”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 193 474,16 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Ceafă de porc fără os- minim 231 kg, maxim 7995 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Ceafă de porc fără os- minim 231kg, maxim 3515 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 11 este 85.073,41 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
12) ”Carne de vita-vrabioara fara os/antricot fara os”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 284 454,94 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Vrăbioară fără os - minim 133 kg, maxim 4.618 kg. Antricot fara os- minim 133 kg, maxim 4.618 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Vrăbioară fără os - minim 133 kg, maxim 2.072 kg. Antricot fara os- minim 133 kg, maxim 2.072 kg.. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 12 este 127.629,22 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
13) ”Carne de vita-pulpa/spata/spata cu os/CVL (refrigerata)”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 117 104,68 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Carne vita lucru (80/20%)- minim 37, maxim 1.267 kg. Spata vita cu os- minim 37, maxim 1.267 kg. Pulpă vita cu os- minim 37, maxim 1.267 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Carne vita lucru (80/20%)- minim 37 kg, maxim 564 kg. Spata vita cu os- minim 37 kg, maxim 564 kg. Pulpă vita cu os- minim 37 kg, maxim 564 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 13 este 52.089,08 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
14) ”Cereale integrale, biscuiti”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 47 014,11 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Cereale integrale simple - minim 75 kg, maxim 2.612 kg. Cereale integrale cu adaos de fructe confiate- minim 75 kg, maxim 2.612kg. Batoane cereale diverse sortimente- minim 2 kg, maxim 240 kg Biscuiti, max.300 g- minim 5 kg, maxim 480 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Cereale integrale simple - minim 75 kg, maxim 1165 kg. Cereale integrale cu adaos de fructe confiate- minim 75 kg, maxim 1165 kg. Batoane cereale diverse sortimente- minim 2 kg, maxim 15 kg. Biscuiti, max.300 g- minim 5 kg, maxim 30 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 14 este 16.156,40 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
15) ”Ciocolata”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 28 886,33 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului cadru: Ciocolată neagra fara umplutura- minim 12 kg, maxim 398 kg. Ciocolata cu lapte fara umplutura- minim 12 kg, maxim 398 kg. Ciocolata alba fara umplutura- minim 12 kg, maxim 398 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Ciocolată neagra fara umplutura - minim 12 kg, maxim 165 kg. Ciocolata cu lapte fara umplutura - minim 12 kg, maxim 165 kg. Ciocolata alba fara umplutura - minim 12 kg, maxim 165 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 15 este 11.970,53 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
16) ”Citrice”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 97 491,46 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Portocale - minim 169 kg, maxim - 5.493 kg, Clementine- minim 169 kg, maxim - 5.493 kg, Mandarine- minim 169 kg, maxim - 5.493 kg, Lamai- minim 114 kg, maxim - 2 895 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Portocale - minim 169 kg, maxim - 2.347 kg, Clementine- minim 169 kg, maxim - 2.347 kg, Mandarine- minim 169 kg, maxim - 2.347 kg,, Lamai- minim 114 kg, maxim - 1.128 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 16 este 41.054,01 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
17) ”Produse tip condimente”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 68 563,30 RON
Lotul cuprinde achiziția de: Cantitati aferente acordului-cadru: Cimbru -minim 1 kg, maxim 64 kg. Tarhon- minim 1 kg, maxim 33 kg. Condimente pentru carnati- minim 1 kg, maxim 25 kg Scortisoara- minim 1 kg, maxim 5 kg. Amelioratori: echivalent: Vegeta, Legumix, Delikat - minim 55 kg, maxim 1.824 kg. Zahăr vanilat - minim 4 kg, maxim 119 kg. Esenţe de rom- minim 2 litri, maxim 60 litri. Esenţe de vanilie- minim 2 litri, maxim 60 litri. Boia de ardei dulce- minim 4 kg, maxim 123 kg. Borş instant- minim 37 kg, maxim 1.267 kg. Cacao pudra- minim 19 kg, maxim 618 kg. Drojdie de bere uscată- minim 7 kg, maxim 246 kg. Foi dafin- minim 4 kg, maxim 123 kg. Praf de copt - minim 0.58 kg, maxim 23 kg. Bicarbonat de sodiu - minim 0.19 kg, maxim 7 kg. Muştar de masă extra, superior- minim 37 kg, maxim 1.267 kg. Oţet alimentar de fermentaţie- minim 19 litri, maxim 711 litri. Piper negru măcinat- minim 4 kg, maxim 123 kg. Sare pentru uz alimentar iodată de bucătărie, grunjoasa- minim 59 kg, maxim 2028 kg. Sare pentru uz alimentar iodată de masa, fina- minim 15 kg, maxim 507 kg. Cantitati aferente celui mai mare contract subsecvent: Cimbru -minim 1 kg, maxim 28 kg. Tarhon- minim 1 kg, maxim 15 kg. Condimente pentru carnati- minim 1 kg, maxim 11 kg. Scortisoara- minim 1 kg, maxim 2 kg. Amelioratori: echivalent: Vegeta, Legumix, Delikat - minim 55 kg, maxim 809kg. Zahăr vanilat - minim 4 kg, maxim 53 kg. Esenţe de rom- minim 2 litri, maxim 24 litri. Esenţe de vanilie- minim 2 litri, maxim 24 litri. Boia de ardei dulce- minim 4 kg, maxim 55 kg. Borş instant- minim 37 kg, maxim 564 kg. Cacao pudra- minim 19 kg, maxim 275 kg. Drojdie de bere uscată- minim 7 kg, maxim 109 kg. Foi dafin- minim 4 kg, maxim 55 kg. Praf de copt - minim 0,58 kg, maxim 9 kg. Bicarbonat de sodiu - minim 0,19 kg, maxim 3 kg. Muştar de masă extra, superior- minim 37 kg, maxim 564 kg. Oţet alimentar de fermentaţie- minim 19 litri, maxim 319 litri. Piper negru măcinat- minim 4 kg, maxim 55 kg. Sare pentru uz alimentar iodată de bucătărie, grunjoasa- minim 59 kg, maxim 804 kg. Sare pentru uz alimentar iodată de masa, fina- minim 15 kg, maxim 201 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 17 este 30.189,63 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare
18) ”Conserve din legume”
Cod CPV: 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Valoare estimata: 86 812,55 RON
Lotul cuprinde achiziția de: CANTITATI AFERENTE ACORDULUI CADRU: Conservă din mazare boabe - minim 73 kg, maxim 2.381 kg. Conservă din fasole verde- minim 73 kg, maxim 2.381 kg. Conservă de roşii în bulion- minim 37 kg, maxim 1.267 kg. Conservă de zarzavat pentru ciorbe- minim 37 kg, maxim 1.267 kg. Conservă de ghiveci de legume- minim 37 kg, maxim 1.267 kg. Măsline de masă calitatea I negre- minim 56 kg, maxim 1978 kg. Pastă de tomate fără adaos de sare, cu conţinut de substanţe solubile - minim 75 kg, maxim 2608 kg. CANTITATI AFERENTE CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: Conservă din mazare boabe - minim 73 kg, maxim 1053 kg. Conservă din fasole verde- minim 73 kg, maxim 1053 kg. Conservă de roşii în bulion- minim 37 kg, maxim 564 kg. Conservă de zarzavat pentru ciorbe- minim 37 kg, maxim 564 kg. Conservă de ghiveci de legume- minim 37 kg, maxim 564 kg. Măsline de masă calitatea I negre- minim 56 kg, maxim 883 kg. Pastă de tomate fără adaos de sare, cu conţinut de substanţe solubile - minim 75 kg, maxim 1167 kg. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr. 18 este 38.630,78 lei fără TVA.
Finantare: Fonduri bugetare

Criterii de atribuire:

1.) Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,3,30,4,5,6,7,8,9
Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat
Cerință minimă: Ofertanti vor face dovada furnizarii unor produse similare în valoare cumulata de minim: oferta (pentru lot 1 – 62.728,93 lei, lot 2 –124.853,41 lei; lot 3 – 33.596,70 lei; lot 4 – 101.176,10 lei; lot 5 – 131.193,71 lei; lot 6 - 7.776,76 lei; lot 7-106.594,79 lei; lot 8 – 107.594,87 lei; lot 9 – 41.882,70 lei; lot 10 – 85.074,62 lei; lot 11 -85.073,41 lei; lot 12 -127.629,22 lei; lot 13 – 52.089,08 lei; lot 14 – 16.156,40 lei; lot 15 – 11.970,53 lei; lot 16 – 41.054,01 lei; lot 17 – 30.189,63 lei; lot 18 – 38.630,78 lei; lot 19 – 1.677,50 lei; lot 20 – 39.689,27 lei; lot 21 – 13.149,01 lei; lot 22 - 74.427,28 lei; lot 23 – 166.539,18 lei; lot 24 – 15.143,62 lei; lot 25 – 74.415,73 lei, lot 26 – 69.652,29 lei, lot 27 – 94.650,52 lei, lot 28 – 89.168,82 lei, lot 29 – 30.403,17 lei, lot 30 – 9.647,01 lei, iar pentru toate loturile 1.880.829,05 lei), la nivelul unuia sau mai multe contracte.
Experiență Similară: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani din care sa reiasa ca a livrat produse de o valoare cel putin egala cu valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent a lotului pentru care depune oferta.
Prin produse similare, autoritatea contractantă înțelege ca sunt acele produse care fac parte din categoria bunurilor materiale utilizate pentru odihna și adăpostirea personalului de efectele condițiilor climatice, depozitarea de bunuri, operarea și mentenanța echipamentelor militare. - Se va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE), urmand ca documentele justificative actualizate (extras din contract, recomandări, certificate) sa fie prezentat doar de catre ofertanții clasați pe primele 2(doua) locuri in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor la cererea autoritatii contractante.
1.) Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,3,30,4,5,6,7,8,9
Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatii
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Demonstrarea Certificării în managementul calităţii conform standardului ISO 9001 sau echivalent prin Certificat ISO 9001 sau echivalent, orice alte probe sau dovezi care confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calităţii în conformitate cu cerinţele Legii nr. 98/2016. - Se va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE), urmând ca documentul să fie prezentat doar la solicitarea autorităţii contractante la finalizarea evaluă rii ofertelor.
Prezentare certificate sau alte documente similare (proceduri/manuale de calitate, activitate procedurată etc.) care sa ateste implementarea si mentinerea conform cu cerintele din standardul ISO 9001:2008 sau echivalent, a unui sistem de management al calitatii. Certificatele/documentele care atestă implementarea sistemului de management al calitatii ISO trebuie să fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta în oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalent) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Ofertanţii străini care nu au sediul în România trebuie să deţină o certificare sau o acreditare, în conformitate cu ISO-9001:2008 sau echivalent, în termen de valabilitate, acordată de un organism naţional ori internaţional, recunoscut de o ţară membră UE. În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie să deţină un astfel de certificat, pentru partea de contract pe care o realizează.

1.) Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,3,30,4,5,6,7,8,9
Cifra de afaceri anuala generala
Cerinta nr.1 - Cifra de afaceri
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri anuala generala cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent a lotului/loturilor pentru care depune oferta (pentru lot 1 – 62.728,93 lei, lot 2 –124.853,41 lei; lot 3 – 33.596,70 lei; lot 4 – 101.176,10 lei; lot 5 – 131.193,71 lei; lot 6 - 7.776,76 lei; lot 7-106.594,79 lei; lot 8 – 107.594,87 lei; lot 9 – 41.882,70 lei; lot 10 – 85.074,62 lei; lot 11 -85.073,41 lei; lot 12 -127.629,22 lei; lot 13 – 52.089,08 lei; lot 14 – 16.156,40 lei; lot 15 – 11.970,53 lei; lot 16 – 41.054,01 lei; lot 17 – 30.189,63 lei; lot 18 – 38.630,78 lei; lot 19 – 1.677,50 lei; lot 20 – 39.689,27 lei; lot 21 – 13.149,01 lei; lot 22 - 74.427,28 lei; lot 23 – 166.539,18 lei; lot 24 – 15.143,62 lei; lot 25 – 74.415,73 lei, lot 26 – 69.652,29 lei, lot 27 – 94.650,52 lei, lot 28 – 89.168,82 lei, lot 29 – 30.403,17 lei, lot 30 – 9.647,01 lei, iar pentru toate loturile 1.880.829,05 lei), iar cifra de afaceri anuala generala se va demonstra pentru ultimi 3 ani. - (1) Se va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE), urmand ca documentul/documentele justificativ/justificative sa fie prezentat doar de catre ofertanții clasați pe primele 2(două) locuri in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, astfel: a) declaratii sau extrase bancare corespunzatoare; b) prezentarea situatiilor financiare sau a extraselor din situatiile financiare, în cazul în care publicarea situatiilor financiare este prevazuta de legislatia țării în care este stabilit operatorul economic;
(2) În cazul în care, din motive obiective si justificate, operatorul economic nu este în masura sa prezinte una sau mai multe dintre informatiile si documentele prevazute la alin. (1), operatorul economic este autorizat sa faca dovada situatiei sale economice si financiare prin orice alt document pe care autoritatea contractanta îl considera adecvat.
3) În situatia în care ofertantul a fost înfiintat sau si-a început activitatea economica de mai putin de 3 ani se va lua în considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decât lei în euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre BNR (pentru anii 2019 – 4,7452 lei și 2020 - 4,8371 lei 2021- 4,9204 lei).
Neîndeplinirea acestei cerinte atrage excluderea ofertantului de la procedura privind atribuirea acordului cadru/contractului.

Conditii de participare:

1. Ofertantii, terții sustinători și subcontractii nu trebuie să se regăseasca în situațiile de excludere prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea 98 / 2016.
La solicitarea autorității contractante, ofertanții clasați pe primele două locuri vor prezenta documente ce probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE (așa cum sunt prevazute la art 168 din lege: certificate constatatoare, certificate fiscale, caziere fiscale, judiciare sau documente echivalente din țara de origine, declarații pe proprie răspundere, sau declarație autentică în fața unui notar).
Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, după caz.
Operatorii participanti vor completa DUAE cu informațiile aferente situatiei lor. (a se vedea Ghidul de utilizare DUAE elaborat de ANAP disponibil la adresa www.anap.gov.ro).
La solicitarea autoritatii contractante, ofertanții clasați pe primele două locuri în clasamentul intermediar vor prezenta documente ce probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE (așa cum sunt prevazute la art 168 din legea 98/2016).
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiară care să stipuleze că Ofertantul nu are datorii restante la bugetul consolidat de stat - se va prezenta de către ofertanţii clasaţi pe locurile 1 şi 2 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor conf. art. 193 - 195 din Legea 98 / 2016 privind achzitiile publice. Certificatul va prezenta lipsa datoriilor restante la momentul prezentării acestuia sau conform excepțiilor prevăzute de lege. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE.
Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozitele și taxele locale și alte Venituri ale bugetului local – se va prezenta de către ofertanţii clasaţi pe locurile 1 şi 2 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor conf. art. 193 – 195 din Legea 98 / 2016 privind achzitiile publice. Certificatul va prezenta lipsa datoriilor restante la momentul prezentării acestuia sau conform excepțiilor prevăzute de lege. Modalitate de indeplinire: completare DUAE.
2. Respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese, in conformitate cu prevederile art. 59 – 62 din Legea 98 / 2016. Persoanele ce dețin funcții de decizie in cadrul autoritatii în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire în sensul articolului menționat sunt urmatoarele: - comandant- Marcel DOMȘA, locţiitor al comandantului- Daniel JOSAN, contabil şef- Mircea TRAMONTINI, şef al logisticii- Raul TURIC.
Operatorii economici care depun oferta, trebuie să demonstreze că dețin capacitatea de exercitare a activității profesionale, respectiv o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesionala de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Certificatul constatator ONRC (sau, pentru ofertantii straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, care să dovedească forma de înregistrare și, după caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerintele legale din tara in care este stabilit operatorul economic), se va prezenta de către ofertanţii clasaţi pe locurile 1 şi 2 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante (copie semnată pentru conformitatea cu originalul).
Din certificatul constatator trebuie să rezulte domeniul de activitate principal si secundar/e (daca exista) și codurile CAEN aferente acestora.
Informatiile cuprinse în acest document vor fi reale și actuale la data prezentarii.
Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul/rile CAEN (activitati principale si/sau secundare) înscrise în Certificatul constatator si să fie autorizat conform prevederilor art. 15 din Legea 359/2004 cu modificările și completările ulterioare.
Documentul se încarcă în SICAP, semnat cu semnatură electronica extinsă.
Persoanele juridice straine vor prezenta documentele în traducere autorizată în limba română.
Documentul va trebui prezentat atât de cître ofertant, cât
și de către ofertantul/ii asociat/i, dacă este cazul.

Informatii aditionale:

Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : a)Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei: Nicio ofertă nu poate fi retrasă după data limită de depunere precizată şi anunţul de participare, sub sancţiunea excluderii acestuia la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publică şi a pierderii garanţiei de participare. Comisia de evaluare, cu acceptul operatorului economic, corectează erorile aritmetice şi remediază viciile de formă ale documentelor şi ofertelor prezentate de către acesta (art.134, alin.10 din HG 395/2016). Dacă op. ec. modifică oferta după deschidere sau nu acceptă remedierea viciilor sau corecţia erorilor, aceasta va fi considerată neconformă (art.134, alin.11 din HG 395/2016). b) Asociere: În cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comună, îndeplinirea cerintelor privind situatia personală a ofertantului, capacitatea de exercitare a activităţii profesionale şi standardele de asigurare a calităţii trebuie să fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar cerinţa privind capacitatea tehnica si/sau profesională trebuie sa fie îndeplinită prin cumul de grupul de asociaţi. Se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel puţin următoarele: faptul ca asociaţii sunt responsabili solidar şi nelimitat de executarea contractului, nominalizarea liderului asociaţiei, comunicările şi plăţile se vor face de liderul asociaţiei. c) În cazul în care nu se specifică în cadrul prezentei Fişe de date a achiziţiei modul de prezentare a documentelor, acestea pot fi prezentate în oricare din următoarele forme: original, copie legalizată sau copie lizibilă cu menţiunea „conform cu originalul”. d) Documentele emise într-o limbă străină vor fi însoţite de traduceri în limba română efectuate de un traducător autorizat. e) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care acestea sunt semnate de o altă persoană, aceasta va prezenta o împuternicire. f) Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele, prenumele şi funcţia semnatarului. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.

Termen depunere oferte:

04-05-2022 15:00:00

Lista de fisiere care compun documentatia de atribuire:

Caiet sarcini-semnat.pdf
Formulare si modele-semnat.pdf
Clauze contractuale-semnat.pdf
Fisa de date-semnat.pdf
FisaDate_DF1142412.pdf
Declaratie persoane functii de decizie-semnat.pdf
Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
DUAE_CERERE_167395.xml

Autoritate contractanta Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02401 Alba Iulia Alba Iulia

message user image
Date de contact disponibile dupa login
Aceasta procedura se desfasoara in sistemul national de licitatii publice SEAP.