Conditii referitoare la contract:
Text prelucrat automat. Pentru edificare consultati fisierul original.
Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară "Ion Ionescu de la Brad" din Iaşi intenţionează să achiziţioneze, prin cumpărare directă, Servicii de consultanţă în vederea elaborării documentaţiei de achiziţie pentru obiectivul "Lucrări de reabilitare căi de acces campus USAMV Iaşi"
- Anunţ publicitar, formulare
- Caiet de sarcini
- Certificat de urbanism
- Model de contract
- Notă justificativă anulare achiziţie directă
"| Ministerul Educaţiei și Cercetării
| UNIVERSITATEA DE ŞTIINŢE AGRICOLE ŞI MEDICINĂ VETERINARĂ . „LON IONESCU DE LA BRAD” DIN IAŞI
“University of Applied Life Sciences and Environment”
ANUNȚ PUBLICITAR e Universitatea de Ştiinţe Agricole şi de Medicină Veterinară „on 10% ceru chaelst
Aleea Mihail Sadoveanu nr. 3, intenţionează să achiziţioneze prin cumpărare directă următoarele:
Denumire achiziţie: Servicii de consultanță în vederea elaborarii documentaţiei de achiziţie pentru obiectivul “Lucrări de reabilitare căi de acces campus USAMV IAȘI ”,
Tip contracte: Servicii
Cod CPV: 79418000-7 Servicii de consultanță în domeniul achiziţiilor
Data limita depunere ofertă: 03.06.2020, ora 12.00
Condiţii referitoare la contract: Durata de execuţie : 30 zile
Documentaţia tehnica se găseşte la adresa: http://www.uaiasi.ro/,sectiunea
Achiziţii publice (http://www .uaiasi.ro/index.php?lang=ro&pagina=pagini/achizitii.html).
Valoarea estimată în lei cu TVA: 120 000 lei
Nr. Activitate crt.
Termen publicare anunţ SEAP/ site propriu USAMV 24.05.2020 Termen limită pentru solicitarea de clarificări 25.05.2020
Termen de raspuns la solicitarile de clarificari 28.05.2020 Data şi ora limita pentru depunerea ofertelor
Data şi ora deschiderii ofertelor Termen de finalizare de evaluare a ofertelor şi de transmitere a comunicărilor privind rezultatele evaluării ofertelor
Condiţii de participare:
Oferta depusa de ofertanţi trebuie să cuprindă: A. Documente de calificare:
Data estimativă
05.06.2020, ora 12,30
12.06.2020
- Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 59 (evitarea conflictului de interese) coroborat cu art. 60 din Legea 98/2016 ) — se va completa de către operatorii economici participanți (ofertanţi, ofertanţi asociaţi, terţi susținători, subcontractanti);
În vederea completării declaraţiei, precizăm că persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante şi cele implicate în desfăşurarea procedurii de atribuire din cadrul autorităţii contractante:
Rector — Prof. univ. dr. Gerard JITĂREANU;
Contabil Şef — Ec. Gabriela RADU; Prorector dezvoltare instituţională: — Prof. univ. dr. Eugen ULEA; Director General Administrativ — Prof. univ. dr. Paul Corneliu BOIŞTEANU;
Şef Serviciu Tehnic — Ing. Romeu LUPU
Şef Serviciu Achiziţii Publice — Ing. Constantin GÂLEA
Control financiar preventiv - Ec. Daniela BURLACU Comisia de evaluare: Director General Administrativ — Prof. univ. dr. Paul Corneliu
BOIŞTEANU - preşedinte comisie de evaluare cu drept de vot, Şef Serviciu Tehnic — Ing. Romeu LUPU - membru , Adm. financiar Carmen MĂSLIN — membru.
- Declaraţie pe propria raspundere privind motivele de excludere (neîncadrarea în situaţiile prevazute art. 164, 165 şi 167 din Legea 98/2016) — se va completa de către operatorii economici participanţi (ofertanţi, ofertanţi asociaţi, terţi susţinatori, subcontractanţi);
- Un document care să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit şi că nu se află în nici una din situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din Certificatul Constator / CUI. În cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizaţia de funcţionare sau alte documente echivalente din care să rezulte competenta acestora de a realiza activităţile care fac obiectul prezentului contract.
- Lista principalelor Prestari servicii similare(proiectare drumuri) realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 5 ani (în care se vor preciza: denumirea contractului/contractelor invocate/e drept experienta similara, valoarea, data de începere şi încheiere, beneficiarul).
B. Propunerea tehnică va cuprinde informaţii relevante privind abordarea propusă de ofertant pentru prestarea serviciilor de consultanta cu referire la următoarele activități:
- Verificarea la teren a elementelor ridicate topografic (studiu topografic intra în sarcina beneficiarului)
- Analiza situaţiei existente în teren în vederea stabilirii lucrărilor de reparaţii curente
Întocmirea unei documentaţii tehnice alcatuită din :
- PIESE SCRISE
- PIESE DESENATE
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevazute în caietul de sarcini.
Toate documentele prezentate vor fi înregistrate într-un opis;
Propunerea tehnică va cuprinde toate documentele solicitate în caietul de sarcini şi următoarele declaraţii:
- o declaraţie, din care să rezulte că respectă obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii care sunt în vigoare la nivel naţional şi care trebuie respectate pe parcursul îndeplinirii contractului.
- o declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi al relaţiilor de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului de prestari servicii.
Instituţiile competente de la care operatorii economici pot obţine informaţii privind
reglementările în domeniile mediului, social şi al relaţiilor de muncă: > Inspecţia muncii, din subordinea Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale - Adresa web:
www.inspectmun.ro/legislatie/legislatie.html. Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului - Adresa web: www.anpm.ro/web/guest/legislatie.
C. Propunerea financiară - Ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preț precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de formarea preţului ofertat.
Preţul ofertei (cu TVA) se va exprima în LEI şi va rămâne neschimbat pe toată perioada de valabilitate a ofertei.
Toate documentele componente vor fi înregistrate într-un opis.
Propunerea financiară va fi calculată ţinând cont de toate cheltuielile şi comisioanele care vor fi angajate de către ofertant în vederea prestării serviciilor de consultanță aşa cum au fost solicitate prin caietul de sarcini.
Propunerea financiară va fi prezentată total şi detaliat astfel:
Centralizator pentru Prestari Servicii de consultanță în vederea elaborarii documentaţiei de achiziție pentru obiectivul “Lucrări de reabilitare căi de acces campus USAM, având în vedere solicitările caietului de sarcini.
Ofertele care nu vor respecta toate precizările impuse în prezentul caiet de sarcini, vor fi declarate neconforme.
Actul prin care operatorul economic îşi manifestă voinţa de a se angaja din punct de vedere juridic în relaţia contractuală cu autoritatea contractantă, îl reprezintă formularul de ofertă cu anexele sale.
Propunerea financiară va conţine, pe lângă formularul de oferta, şi centralizatorul cu părțile din contract executate de asociaţi, subcontractanţi (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:_preţul cel mai scăzut
Evaluarea ofertelor se realizează prin compararea preţurilor cu TVA prezentate în cadrul ofertelor admisibile, şi întocmirea în ordinea crescătoare a preţurilor, a clasamentului, pe baza căruia se stabileşte oferta câştigătoare. Oferta declarată câştigătoare este cea care are preţul cel mai scăzut şi care îndeplineşte specificaţiile tehnice minime considerate obligatorii, astfel cum au fost acestea stabilite în caietul de sarcini. Dacă două sau mai multe oferte vor avea preţuri egale şi vor fi clasate pe primul loc, Autoritatea contractantă va solicita clarificări ofertanţilor respectivi pentru a depune un nou document în care vor specifica noile preţuri.
Informaţii suplimentare:
- Ofertele se vor depune în plic închis.
- Adresa la care se depune oferta: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară „Lon Ionescu de la Brad”laşi- REGISTRATURA, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, tel.0232/407507.
- "Termen limită de depunere a ofertelor: 03.06.2020, ora 12,00
- Termen limită deschidere oferte: 05.06.2020, ora 12,30, U.S.A.M.V. Iași - Serviciul Achiziţii - Valabilitate oferte: 60 zile.
- Pretul va fi exprimat în RON, fara TVA şi va fi ferm pe toată perioada de valabilitate.
- Documentaţia suport a achizitiei poate fi accesată la adresa: http:/Awvww..uaiasi.ro/index.php?lang=ro&pagina=pagini/achizitii.html - Informaţii suplimentare la nr. tel./fax: 0232/407.575 / 407.473.
Director General Administrativ, Întocmit, Prof. univ. dr. Paul Corneliu BOIŞTEANU Ing. lrina TODI
jr
Formular nr. 1
OFERTANTUL
(denumirea/numele) Înregistrat la sediul autorității contractante MT. secsasoneneeeene e concasata
SCRISOARE DE ÎNAINTARE
Către ,
Ca urmare a anunţului publicitar înregistrat în SEAP cu nr. „iaca
privind atribuirea contractului de servicii ce are ca obiect :
Servicii de consultanţă în vederea elaborarii documentaţiei de achiziție pentru obiectivul “Lucrări de reabilitare căi de acces campus USAMV IASI ”, COD CPV 79418000-7- Conform Caiet de sarcini atașat
(denumirea / numele operatorului economic ofertant) vă transmitem alăturat, documentele de calificare, oferta de preţ și propunerea tehnică, conținând următoarele :
ne ana ene aan aaa na en eee on ooe noa ae one one con eee een no aseee manea one aoe neo one canoe canoe enese one neo one eee eo ones n... ...... cn ena sea eae ana en na neo one one oee ana ceea one ee eee one eee eee eee eee eee cea eee one aee one eee ce ene see oneaneeea eee ao eee ana aaa oo one aaa eoa one eee ee oo one oo eee eee eee aa one one ooa eee eee neo eae eee ae ana one eee acea eae en eneene ese on. nn aee aaa see oee one ese one ee see eee ana see one ee ae oa ne eee eee ene ee see eee eee nea one en een ee eaa eee naos one eea ese
ana seo oea eee eee oa non oa oon eee one one sooo ae eco son oee one neo eee eee nea ana cae aaa one aa cae one cae one sanse ese can ese esa see
Avem speranţa că oferta noastră este corespunzătoare și va satisface cerințele autorității contractante.
Data completării, .......ue nenea
(operator economic — denumirea/numele)
Formularul nr. 2
(denumirea autorităţii contractante şi adresa completă)
1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ...... (denumirea/numele ofertantului) ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în
documentaţia mai sus mentionată, să executăm ...ueeeeeneeneeeeeee (denumirea lucrării) pentru suma de mnneae aaa agonie (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda ofertei) platibilă după recepţia lucrărilor, la care se adaugă TVA în valoare de .... eee (suma în litere şi în cifre,
precum şi moneda ofertei)
2. Ne angajam ca, în cazul în care oferta noastra este stabilita castigatoare, sa începem lucrarile cat mai curand posibil dupa primirea ordinului de începere si sa terminam lucrarile în conformitate cu graficul de executie (se va indica anexa la formular).
3. Ne angajăm să menţinem această ofertă valabilă pentru o durată de „noa unea RETR SA Ea 0 gre ea ten zile (durata în litere şi cifre)
respectiv până la data de ........ueeeee eee (ziua/luna/anul) şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
4. Am înţeles şi consimţim că, în cazul în care oferta noastră este stabilită ca fiind câştigătoare, să constituim garanţia de bună execuţie în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
5. Precizăm că: (se bifează opțiunea corespunzătoare) |_| depunem ofertă alternativă, ale carei detalii sunt prezentate într-un formular de ofertă separat,
marcat în mod clar „alternativă”/”altă ofertă”.
|_| nu depunem ofertă alternativă.
6. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor
constitui un contract angajant între noi.
7. Înţelegem că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu cel mai scăzut preţ sau orice ofertă primită.
Data / /
(nume, prenume şi semnătură),
în calitate de... nene eeneeeneeeeneaeee legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele unea nenea nnaaneene sense (denumirea/numele operatorului economic)
OPERATOR ECONOMIC Formular nr. 3
(denumirea/numele)
ANEXA la formularul de ofertă
CENTRALIZATOR DE PREȚURI
din care (dupa caz)
Contractantul/
Categorie de lucrari /
Nr.crt. Conducatorul
servicii
Servicii consultanță în vederea elaborarii documentaţiei de achiziție pentru obiectivul “Lucrări de reabilitare căi de
acces campus USAMVY IASI”
la care se adauga TVA 19% TOTAL GENERAL
Operator economic,
o... .. . . ..ccceeeeneeneneeeeee
(semnatura autorizată )
Formular nr. 4
Ofertantul
(denumirea) DECLARAŢIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice
Subsemnatul 3 reprezentant împuternicit al „ (denumirea/numele și sediul/adresa operatorului economic) în calitate de (candidat/ofertant/ofertant
asociat/terţ susținător al candidatului/ofertantului ) declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu mă aflu în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, respectiv nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru comiterea uneia dintre următoarele infracţiuni:
a) constituirea unui grup infracţional organizat, prevăzută de art. 367 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
b) infracţiuni de corupţie, prevăzute de art. 289-294 din Legea nr. 286/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi infracţiuni asimilate infracţiunilor de corupţie prevăzute de art. 10-13 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
c) infracţiuni împotriva intereselor financiare ale Uniunii Europene, prevăzute de art. 181 -185 din Legea nr. 78/2000, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
d) acte de terorism, prevăzute de art. 32-35 şi art. 37-38 din Legea nr. 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
e) spălarea banilor, prevăzută de art. 29 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare, sau finanţarea terorismului, prevăzută de art. 36 din Legea nr. 535/2004, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
f) traficul şi exploatarea persoanelor vulnerabile, prevăzute de art. 209-217 din Legea nr. 286/2009, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat;
8) fraudă, în sensul articolului 1 din Convenţia privind protejarea intereselor financiare ale Comunităţilor Europene din 27 noiembrie 1995.
De asemenea, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nici un membru al organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al societăţii sau cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acesteia nu face obiectul excluderii așa cum este acesta definit la art. 164, alin (1) din Legea 98/2016.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înțeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Data completării... Operator economic,
( denumirea/numele semnătură și ștampilă autorizată)
Formular nr. 5
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea 98/2016
Subsemnatul, ......eeeeeee nene eee eeneeeeeee reprezentant împuternicit al ............. (denumirea operatorului economic), în calitate de candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului, la procedura de ..........eeeee. (se menţionează procedura) pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect cucerea (denumirea produsului, serviciului sau lucrării), codul CPV ............. „ la data de aamennaaenaeaee (zi/luna/an), organizată de ............ (denumirea autorităţii contractante), declar pe propria răspundere că, sub sancţiunea excluderii din procedura şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, nu ne aflăm în situaţia prevazută la art. 165 din Legea 98/2016 , respectiv:
- n-am încălcat obligaţiile privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat, iar acest lucru să fi fost stabilit printr-o hotărâre judecătorească sau decizie administrativă având caracter definitiv şi obligatoriu, în conformitate cu legea statului în care respectivul operator economic este înființat.
Înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg că, în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Data completării... nene an eneeneneeee
( denumirea/numele
semnătură și ștampilă autorizată)
Formular nr. 6
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice
Subsemnatul(a)........ccee eee ee en eneeennneeenaeenenaeeneesseTEPrezentant împuternicit al p p
>
(denumirea/numele şi sediul/adresa candidatului/ofertantului) în calitate de ofertant la procedura de atribuire a contractelor de achiziţie publică având ca obiect ceunosnanosoneasonnăaiecnnaineiiaa 5330787009380 Ri alai aa TRI ans e (denumirea, serviciului şi codul CPV), la data de ................. (ZI/LUNĂ/AN), organizată de ......meee nenea eeneneneaeeneneane (denumirea autorităţii contractante), declar pe propria răspundere că nu sunt în situaţiile prevăzute în art. 167 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
ART. 167
(1) Autoritatea contractantă exclude din procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru orice operator economic care se află în oricare dintre următoarele situaţii:
a) a încălcat obligaţiile stabilite potrivit art. SI, iar autoritatea contractantă poate demonstra acest lucru prin orice mijloc de probă adecvat, cum ar fi decizii ale autorităţilor competente prin care se constată încălcarea acestor obligații;
b) se află în procedura insolvenţei sau în lichidare, în supraveghere judiciară sau în încetarea activității,
c) a comis o abatere profesională gravă care îi pune în discuţie integritatea, iar autoritatea contractantă poate demonstra acest lucru prin orice mijloc de probă adecvat, cum ar fi o decizie a unei instanţe judecătoreşti sau a unei autorităţi administrative;
d) autoritatea contractantă are suficiente indicii rezonabile/informaţii concrete pentru a considera că operatorul economic a încheiat cu alți operatori economici acorduri care vizează denaturarea concurenţei în cadrul sau în legătură cu procedura în cauză;
e) se află într-o situaţie de conflict de interese în cadrul sau în legătură cu procedura în cauză, iar această situaţie nu poate fi remediată în mod efectiv prin alte măsuri mai puţin severe;
/) participarea anterioară a operatorului economic la pregătirea procedurii de atribuire a condus la o distorsionare a concurenţei, iar această situaţie nu poate fi remediată prin alte măsuri mai puţin severe;
8) operatorul economic şi-a încălcat în mod grav sau repetat obligaţiile principale ce-i reveneau în cadrul unui contract de achiziţii publice, al unui contract de achiziţii sectoriale sau al unui contract de concesiune încheiate anterior, iar aceste încălcări au dus la încetarea anticipată a respectivului contract, plata de daune- interese sau alte sancțiuni comparabile;
h) operatorul economic s-a făcut vinovat de declaraţii false în conţinutul informaţiilor transmise la solicitarea autorității contractante în scopul verificării absenței motivelor de excludere sau al îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie, nu a prezentat aceste informaţii sau nu este în măsură să prezinte documentele justificative solicitate;
i) operatorul economic a încercat să influenţeze în mod nelegal procesul decizional al autorităţii contractante, să obțină informaţii confidenţiale care i-ar putea conferi avantaje nejustificate în cadrul procedurii de atribuire sau a furnizat din neglijență informaţii eronate care pot avea o influenţă semnificativă asupra deciziilor autorităţii contractante privind excluderea din procedura de atribuire a respectivului operator economic, selectarea acestuia sau atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru către respectivul operator economic.
(2) Prin excepție de la dispoziţiile alin. (1) lit. b), autoritatea contractantă nu exclude din procedura de atribuire un operator economic împotriva căruia s-a deschis procedura generală de insolvenţă atunci când, pe baza informaţiilor şi/sau documentelor prezentate de operatorul economic în cauză, stabileşte că acesta are capacitatea de a executa contractul de achiziţie publică/acordul-cadru. Aceasta presupune că respectivul operator economic se află fie în faza de observaţie şi a adoptat măsurile necesare pentru a întocmi un plan de reorganizare fezabil, ce permite continuarea, de o manieră sustenabilă, a activităţii curente, fie este în cadrul fazei de reorganizare judiciară şi respectă integral graficul de implementare a planului de reorganizare aprobat de instanţă.
(3) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. c), prin abatere profesională gravă se înţelege orice abatere comisă de operatorul economic care afectează reputaţia profesională a acestuia, cum ar fi încălcări ale regulilor de concurenţă de tip cartel care vizează trucarea licitaţiilor sau încălcări ale drepturilor de proprietate intelectuală, săvârşită cu intenţie sau din culpă gravă.
(4) Dispoziţiile alin. (1) lit. c) sunt aplicabile şi în situaţia în care operatorul economic sau una dintre persoanele prevăzute la art. 164 alin. (2) este supusă unei proceduri judiciare de investigaţie în legătură cu săvârşirea uneia/unora dintre faptele prevăzute la art. 164 alin. (1).
(5) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. d) se consideră că autoritatea contractantă are suficiente indicii plauzibile pentru a considera că operatorul economic a încheiat cu alți operatori economici acorduri care vizează denaturarea concurenţei în cadrul sau în legătură cu procedura în cauză în următoarele situaţii, reglementate cu titlu exemplificativ:
a) ofertele sau solicitările de participare transmise de 2 sau mai mulți operatori economici participanţi la procedura de atribuire prezintă asemănări semnificative din punct de vedere al conţinutului documentelor nestandardizate potrivit documentaţiei de atribuire;
b) în cadrul organelor de conducere a 2 sau mai multor operatori economici participanţi la procedura de atribuire se regăsesc aceleaşi persoane sau persoane care sunt soț/soţie, rudă sau afin până la gradul al
doilea inclusiv ori care au interese comune de natură personală, financiară sau economică sau de orice altă natură,
c) un ofertant/candidat a depus două sau mai multe oferte/solicitări de participare, atât individual cât şi în comun cu alți operatori economici sau doar în comun cu alți operatori economici,
d) un ofertant/candidat a depus ofertă/solicitare de participare individuală/în comun cu alţi operatori economici şi este nominalizat ca subcontractant în cadrul unei alte oferte/solicitări de participare.
(6) Înainte de excluderea unui operator economic în temeiul alin. (1) lit. d), autoritatea contractantă solicită în scris Consiliului Concurenţei punctul de vedere cu privire la indiciile identificate care vizează denaturarea concurenţei în cadrul sau în legătură cu procedura de atribuire în cauză, pe care acesta îl va înainta în termen de maximum 15 zile.
(7) Autoritatea contractantă are obligaţia furnizării tuturor informaţiilor solicitate de Consiliul Concurenţei, în vederea formulării punctului de vedere, conform dispozițiilor alin. (6).
(8) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. g) se consideră încălcări grave ale obligaţiilor contractuale, cu titlu exemplificativ, neexecutarea contractului, livrarea/prestarea/executarea unor produse/servicii/lucrări care prezintă neconformităţi majore care le fac improprii utilizării conform destinaţiei prevăzute în contract.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înțeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt posibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Data completării ......ncccoeeoneoeeoee Ofertant,
( denumirea/numele semnătură și ștampilă autorizată)
Formular nr. 7
DECLARAȚIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. $9 şi art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
Subsemnatul(a) ......ce en eeeeeeeeeneneennneeeeeee (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant /concurent/terţul susţinător, la procedura de... eee (se menţionează procedura) pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca Obiect ceea eeeeeeeneeeeee (denumirea produsului, serviciului sau lucrării şi codul CPV), la data de amana nana ana (zi/lună/an), organizată de ......muuaneeneenennnuneneanneeneneaneasesea=.»- (denumirea autorităţii contractante),
declar pe propria răspundere că nu mă aflu în conflict de interese cu autoritatea contractantă Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară ”lon Ionescu de la Brad” Iași și nici față de următoarele persoane cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante și cele implicate în desfășurarea achiziţiei directe pentru atribuirea contractului de lucrari:
Rector — Prof. univ. dr. Gerard JITĂREANU;
Contabil Şef — Ec. Gabriela RADU;
Prorector dezvoltare instituțională: — Prof. univ. dr. Eugen ULEA;
Director General Administrativ — Prof. univ. dr. Paul Corneliu BOIŞTEANU;
Şef Serviciu Tehnic — Ing. Romeu LUPU
Şef Serviciu Achiziţii Publice — Ing. Constantin GÂLEA
Control financiar preventiv - Ec. Daniela BURLACU
Comisia de evaluare: Director General Administrativ — Prof. univ. dr. Paul Corneliu BOIŞTEANU - preşedinte comisie de evaluare cu drept de vot, Şef Serviciu Tehnic — Ing. Romeu LUPU - membru , Adm. financiar Carmen MĂSLIN — membru
Data completării... cecene Ofertantul
(nume, prenume, semnătura autorizată, ştampilă)
Legea 98/2016 privind achiziţiile publice Reguli de evitare a conflictului de interese “ART, 59
În sensul prezentei legi, prin conflict de interese se întelege orice situaţie în care membrii personalului autorităţii contractante sau ai unui furnizor de servicii de achiziţie care acționează în numele autorităţii contractante, care sunt implicaţi în desfăşurarea procedurii de atribuire sau care pot influenţa rezultatul acesteia au, în mod direct sau indirect, un interes financiar, economic sau un alt interes personal, care ar putea fi perceput ca element care compromite imparțialitatea ori independenţa lor în contextul procedurii de atribuire.
ART. 60
(1) Reprezintă situaţii potenţial generatoare de conflict de interese orice situaţii care ar putea duce la apariția unui conflict de interese în sensul art. 59, cum ar fi următoarele, reglementate cu titlu exemplificativ:
a) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a persoanelor care dețin părți sociale, părţi de interes, acțiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susținători sau subcontractanţi propuşi ori a persoanelor care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susținători ori subcontractanţi
propuşi
Conditii de participare:
Text original la https://www.uaiasi.ro/ro/files/achizitii/2020/05-21_Anunt-publicitar-Formulare.pdf
Termen depunere oferte:
03-06-2020 12:00:00