Valoare estimata: 6 000,00 - 9 000,00 lei
Achizitionarea serviciului de service echipamente birou (11 calculatoare,4 imprimante,2 retele informatice ) ,in vederea asigurarii si bunei desfasurari a activitatii in cadrul unitatii
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului : de la data 01.05.2021 şi până la 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire, prin act aditional în conformitate cu dispoziţiile art. 165 alin. (1), din H.G. nr. 395/2016.
Criterii de atribuire:
,, Preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187, alin. ((3^1)), din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art. 34 din H.G. 395/2016.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde Propunerea financiară: Preţul ofertei va fi exprimat în lei (RON), fără TVA, numai cu două zecimale
Termen depunere oferte:
16-04-2021 09:00:00
Alte informatii:
Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 16.04.2021, ora 9:00. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 16.04.2021, ora 10:30 la sediul C.R.R.N.P.A.H. CALINESTI Comuna Floresti ,Sat Calinesti,Ștr. Principala , nr. 458A. . Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: (protejata), pana pe 16.04.2021.ora 12.00. Prezenta nu constituie un angajament de cumparare din partea noastra.Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sa sa efectueze achizitia.
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)