Valoare estimata: 26 890,00 lei
„Achiziție agende, calendare și felicitări”. Invitatia de participare, caietul de sarcini si formularele se regasesc atasate prezentului anunt publicitar. Anuntul publicitar si Formularele se regasesc atasate si pe site-ul Consiliului Judetean Salaj la sectiunea: Informatii publice-Achizitii publice-Achizitii directe.Valoarea totala estimată a achiziţiei publice este de 26.890,75 lei fără TVA, defalcata astfel: -50 buc. Agende personalizate- 5.330 lei fara TVA - 50 buc. Calendare triptice personalizate- 712 lei fara TVA - 100 buc. Calendare de birou personalizate – 2.326.75 lei fara TVA - 2450 buc.Felicitari– 18.522 lei fara TVA
Conditii referitoare la contract:
Durata de livrare a produselor este de 24 de ore, de la data acceptarii designului de catre Autoritatea Contractanta. Livrarea produselor intră în sarcina furnizorului și se va face gratuit la sediul achizitorului (Zalău, P-ţa 1 Decembrie 1918 nr.11) de către un reprezentant al furnizorului in prezenţa căruia se va întocmi proces verbal de recepţie a produselor. Plata facturii emise se va efectua într-un termen de cel mult 30 de zile de la data primirii facturii la registratura Consiliului Judetean Salaj, însoţita de procesul verbal de recepţie a produselor.
Criterii de atribuire:
Autoritatea Contractantă va evalua oferta depusă de operatorii economici și va transmite, operatorului economic clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire ”prețul cel mai scăzut” o adresă prin care o să solicite încărcarea în catalogul electronicdin SEAP a ofertei prezentate în vederea inițierii achiziției cu acesta.
Conditii de participare:
Oferta de preţ și ANEXA 1 vor fi transmise în plic închis la Registratura Consiliului Județean Sălaj ofertă pentru„Achiziție agende, calendare și felicitări” , până la data de 30.09.2024 ora 10,00.Operatorii economici au obligația de a prezenta oferta la Registratura Consiliului Județean Sălaj în plic închis și aceasta va conține: 1. Propunerea financiară - (Formular 10 A) , insotit de Anexa 1 se va prezenta oferta de pret pentru produsele ofertate in lei fără TVA .
Termen depunere oferte:
30-09-2024 10:00:00
Alte informatii:
Orice solicitare de clarificări va fitransmisă Autorității Contractante la adresa e-mail (protejata) / Registratura instituției noastre Consiliul Județean Sălaj, Zalău, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 11, cu mențiunea În atenția Serviciului Achiziții Publice Parteneriat Public-Privat și Urmărirea Contractelor, iar Autoritatea Contractantă va posta răspunsurile la solicitările de clarificări, precumşi decizia de atribuire/anulare a achiziţiei prin publicare pe site-ul Consiliului Județean Sălaj, respectiv www.cjsj.ro, la secțiunea aferentă achiziției directe având ca obiect „Achiziție agende, calendare și felicitări”. În perioada de evaluare a ofertei Autoritatea Contractantă va solicita clarificări (dacă este cazul) la adresa de e-mail specificată în - Formular 15.
22819000-4 - Agende (Rev.2)