Valoare estimata: 33 000,00 lei
„Achiziționarea unui soft pentru inventarierea cu coduri de bare a mijloacelor fixe și obiectelor de inventar ale Consiliului Județean”, în conformitate cu specificaţiile din caietul de sarcini și din documentația atașată prezentului anunț. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică este de 33.000,00 lei fără TVA.Durata contractului este de 12 luni de la semnarea acestuia.
Conditii referitoare la contract:
Se va încheia contract de prestări servicii conform draftului de contract anexat prezentului anunț.
Durata contractului este de 12 luni de la semnarea acestuia.
Termenul de livrare și implementare (instalare a soft-ului și a echipamentelor atașate, punere în funcțiune și instruire) este de maxim o lună de zile de la semnarea contractului.
Plata facturii se va face în termen de 30 de zile de la primirea acesteia, în baza procesului verbal de recepție.
Criterii de atribuire:
Autoritatea Contractantă va evalua oferta depusă de operatorii economici și va transmite, operatorului economic clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire ”prețul cel mai scăzut” o adresă prin care o să solicite încărcarea în catalogul electronic din SEAP a ofertei prezentate în vederea inițierii achiziției cu acesta.
Conditii de participare:
Se va prezenta oferta totală de preț, pentru toate serviciile solicitate.
Ofertele de preţ vor fi transmise în plic închis la Registratura Consiliului Județean Sălaj, până la data de 30.09.2024 ora 10:00, cu mențiunea „Ofertă pentru „ Achiziționarea unui soft pentru inventarierea cu coduri de bare a mijloacelor fixe și obiectelor de inventar ale Consiliului Județean”.
Operatorii economici au obligația de a prezenta oferta la Registratura Consiliului Județean Sălaj în plic închis și aceasta va conține:
1.Formular 12 D
2.Ofertanții vor prezenta certificatul ONRC, sau pentru ofertanții străini, document echivalent emis în țara de rezidență, (traducere autorizată în limba romană). Informațiile cuprinse în acest document trebuie să fie valabile/reale, în momentul prezentării acestuia conf. art. 196 alin. 2 din Legea 98/2016.
3.Formular 12 J
4.Propunerea tehnică va fi elaborată în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și se vor detalia serviciile ofertate, cu respectarea tuturor cerințelor impuse prin caietul de sarcini.
5.Propunerea financiară (Formular 10B)
6.Declarația ofertantului (Formular 15)
Formularele care trebuiesc completate se regăsesc în format editabil pe site-ul www.cjsj.ro, secțiunea aferentă prezentei achiziții de la Informații publice-Achiziții publice-Achiziții directe.
Termen depunere oferte:
30-09-2024 10:00:00
Alte informatii:
Orice solicitare de clarificări va fi transmisă Autorității Contractante la adresa e-mail (protejata) / Registratura instituției noastre Consiliul Județean Sălaj, Zalău, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 11, cu mențiunea În atenția Serviciului Achiziții Publice Parteneriat Public-Privat și Urmărirea Contractelor, iar Autoritatea Contractantă va posta răspunsurile la solicitările de clarificări, precum şi decizia de atribuire/anulare a achiziţiei prin publicare pe site-ul Consiliului Județean Sălaj, respectiv www.cjsj.ro, la secțiunea aferentă achiziției directe având ca obiect „ Achiziționarea unui soft pentru inventarierea cu coduri de bare a mijloacelor fixe și obiectelor de inventar ale Consiliului Județean”.
72212720-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru coduri de bare (Rev.2)