Versiune 2 - Publicat 12-09-2024 13:44:12
Versiune 1 - Publicat 04-09-2024 17:49:50 - expirat.
Valoare estimata: 126 050,00 lei
Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc dorește să achiziţioneze servicii de consultanță in domeniul IT și elaborare proiect caiet de sarcini, conform cerințelor prevăzute în Caietul de sarcini nr. 49630/02.09.2024, atașat prezentului anunț
Conditii referitoare la contract:
Prețul rămâne ferm pe toată durata contractului și va include toate costurile necesare pentru realizarea integrală a obiectului contractului.
Plata serviciilor se va efectua în baza facturii care va fi însoțită de Procesul verbal de recepție al serviciilor executate, semnat de ambele părți, fără obiecțiuni, în termen de 30 de zile de la data încărcării acesteia în platforma RO E-Factura, cu ordin de plată, în contul de Trezorerie al Prestatorului.
Plata serviciilor se va efectua în tranșe, după cum urmează:
- 50% din valoarea contractului, după publicarea și acceptarea de către ANAP a documentației necesare demarării procedurii de achiziție a Sistem Informatic Integrat personalizat pe specificul activității ONJN, pe bază de factură și proces-verbal de recepție;
- 50% din valoarea contractului, după semnarea contractului de achiziție publică a Sistem Informatic Integrat personalizat pe specificul activității ONJN, pe bază de factură și proces-verbal de recepție;
Durata contractului: De la data semnarii contractului de achiziție publică si până la data de 31.12.2024 cu posibilitatea prelungirii cu acordul partilor pentru situatii care rezulta din executarea contractului, in limita existentei creditelor bugetare aprobate. Prestarea serviciilor se va face pana cel tarziu in data de 10.12.2024
Prestatorul de servicii va constitui garanție de bună execuție în valoare de 10% din valoarea contractului fără TVA în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului.
Modul de constituire a garanției de bună execuție: Garanția de bună execuție se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări în condițiile art.39-40 din H.G. nr. 395/2016 și devine anexă la contract.
Autoritatea contractantă are dreptul de a denunța unilateral contractul, în perioada de valabilitatea a acestuia, în conformitate cu prevederile art. 223 din Legea nr. 98/2016.
Criterii de atribuire:
Algoritmul de calcul pentru evaluare presupune clasificarea ofertelor în ordinea descrescătoare a punctajelor totale obținute.
Va fi declarată câștigătoare oferta care obține cel mai mare număr total de puncte P, calculat ca sumă a punctajelor obținute pe factori de evaluare pe baza formulei P= P1 + P2.
Factorii de evaluare propuși sunt: P1-Propunerea financiară, pondere 30%, punctaj maxim 30 puncte, P2 - Propunere tehnică – resurse umane asigurate, pondere 70%, punctaj maxim 70 puncte
P1 –Propunerea financiară – pondere 30%, punctaj maxim factor: 30 puncte
Algoritm de calcul: Punctajul se acordă astfel:
a) Pentru oferta cu prețul cel mai scăzut se acordă punctajul maxim alocat;
b) Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (Preț minim ofertat / Preț ofertă) x punctaj maxim alocat.
Valoarea punctajului se calculează cu două zecimale, prin rotunjire.
P2 –Propunerea tehnică: P2= P2.1 + P2.2
Conditii de participare:
Cerinţele din Caietul de sarcini sunt minimale şi obligatorii, nerespectarea acestor cerinţe duce la respingerea ofertelor de prezentare, autoritatea contractantă rezervându-şi dreptul de a descalifica ofertele incomplete.
Oferta va fi semnată și trebuie să conțină cel puțin următoarele informații: datele de identificare ale ofertantului, oferta tehnică, oferta financiară, documente din care să rezulte îndeplinirea cerințelor din caietul de sarcini, perioada de valabilitatea a ofertei (nu mai puțin de 60 zile).
Prezentarea propunerii financiare – prețul va fi exprimat în lei fără TVA și va include toate costurile ofertantului.
Valoarea estimată a achiziției este și valoarea maximă disponibilă pentru achiziție. Ofertele care depăşesc bugetul maxim disponibil pentru achiziție vor fi respinse
Pentru a putea participa, operatorii economici trebuie sa fie înregistrați în catalogul electronic disponibil pe SICAP.
Termen depunere oferte:
12-09-2024 15:00:00
Alte informatii:
P2.1 -Experiență consultant/Expert IT – pondere 35%, punctaj maxim factor: 35 puncte P2.2 - Experiență expert tehnic cooptat – pondere 35%, punctaj maxim factor: 35 puncte. Detalierea modalității de acordare a punctajelor se regăsește în Caietul de sarcini nr. 49630/02.09.2024. Orice operator economic interesat are posibilitatea de a transmite oferta tehnică însoțită de oferta financiară, cu respectarea condițiilor solicitate, la adresa de e-mail (protejata), termen limită depunere oferte 12.09.2024 ora 15:00
72266000-7 - Servicii de consultanta pentru software (Rev.2)