Atribuit! 2940,8 lei
Atribuit cel mai probabil in data de 23-Aug-2024 09:03:08 catre: S.C. NEURONIC TRADE S.R.L. Timis DA36324742Materiale si accesorii de resort IT și comunicații - Publicat 14-08-2024 10:19:01
Materiale si accesorii de resort IT si comunicatii - Publicat 22-04-2024 14:41:42
Materiale si accesorii de resort IT și comunicații - Publicat 04-04-2024 14:31:04
Materiale si accesorii de resort IT și comunicații - Publicat 15-02-2024 10:31:30
Materiale si accesorii de resort IT și comunicații - Publicat 25-08-2023 12:47:42
Versiune 1 - Publicat 10-07-2024 13:36:58 - expirat.
Valoare estimata: 1 563,00 lei
Materiale si accesorii de resort IT si comunicatii conform specificatiilor atasate
OFERTA VA CONȚINE ÎN MOD OBLIGATORIU ATÂT VALOAREA FĂRĂ T.V.A. CÂT ȘI VALOAREA CU T.V.A. !!!!!
Conditii referitoare la contract:
1. Plata se face pe baza facturii electronice transmise prin sistemul național privind factura electronică RO e-Factura în format .xml, cu respectarea condițiilor impuse de legislația în vigoare, conform Legii 139/2022 pentru aprobarea ordonanței de urgență 120/2021, prin virament, in cont deschis la trezoreria statului, dupa receptia produselor in termenul legal. 2. Livrarea produselor la sediul beneficiarului: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ,,BANAT,, al jud.Timis, Str. Înfrățirii, nr. 13 , localitatea Timisoara, jud. Timis. 3. Produsele se vor livra impreuna cu documentele insotitoare (certificate de conformitate, avize de insotire, certificate de garantie, dupa caz). 4. Operatorul economic/operatorii economici declarati castigatori vor posta bunurile materiale in Catalogul Electronic din SEAP, sub forma de pachet, in vederea achizitionarii online. 5. Termen de livrare a produselor: 27.07.2024.
Criterii de atribuire:
1. Achizitia se realizeaza in conformitate cu art. 7 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice iar criteriul de atribuire care sta la baza achizitiei va fi pretul cel mai scazut/pachet/bucată. 2. Pretul total din oferta va include toate costurile platibile, inclusiv taxa de timbru verde, tranportul s.a.m.d.. 3. Ofertele care nu corespund din punct de vedere tehnic se resping si nu vor fi evaluate financiar.
Conditii de participare:
OFERTA VA CONȚINE ÎN MOD OBLIGATORIU ATÂT VALOAREA FĂRĂ T.V.A. CÂT ȘI VALOAREA CU T.V.A. !!!!!
1. Oferta va contine obligatoriu date si informatii referitoare la: - indeplinirea cerintelor tehnice (propunerea tehnica); - termenul de livrare; - garantie; - propunerea financiara (valoare fara TVA si cu TVA INCLUS); etc. 2. Ofertele pot fi transmise pe adresa de e-mail (protejata) , in termenul limita stabilit .
Termen depunere oferte:
15-07-2024 10:00:00
Alte informatii:
1. Prezenta nu constituie un angajament de cumparare din partea noastra. Livrarile se vor efectua in baza unor comenzi ferme, transmise ulterior declararii ofertantului castigator. 2. Cantitatile produselor pot suferi modificari in functie de pret si bugetul alocat. 3. Informatii suplimentare: persoana de contact Rusu Marian – 0748 350 061 – Compartiment SCTI .Program de lucru: intervalul orar 08:00 – 16:00 in zilele lucratoare. 4. Rugam mentionati datele de identificare ale societatii si persoana de contact.
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)