ADV1353591 PATCHCORD FIBRĂ OPTICĂ LC-LC OM3  

Valoare estimata
126,00 lei
Publicat
27-03-2023 13:26:20
Termen de ofertare
30-03-2023 13:00:00
Timp ramas


Atribuit! 3300 lei
Atribuit cel mai probabil in data de 27-Apr-2023 13:21:07 catre: S.C. SMD PLUS TECHNOLOGY SRL S.R.L. Bucuresti DA33123164

Atribuit! 100 lei
Atribuit cel mai probabil in data de 18-Apr-2023 13:05:49 catre: S.C. START BIT NET SRL S.R.L. Bucuresti DA33039013
Valoare estimata: 126,00 lei

U.M. 01144 loc. Roman, str. Prof. Dumitru Martinaș nr. 2, jud. Neamt, achizitionează următorul produs cu livrare, franco beneficiar la sediul U.M. 01144 Roman, loc. Roman, str. Prof. Dumitru Mărtinaș, nr. 2, jud. Neamț, astfel:
PATCHCORD FIBRĂ OPTICĂ LC-LC OM3 duplex, multimode, lungime 20m, secțiune cablu50/125µm
Cantitate: 2buc
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta sau reduce cantitățile solicitate, în limita a maxim 50%, în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare.

Conditii referitoare la contract:

Loc de livrare- ,,franco-beneficiar” la sediul U.M. 01144 Roman, loc. Roman, str. Prof. Dumitru Mărtinaș, nr. 2, jud. Neamț, unitate care va efectua receptia, fără alte cheltuieli pentru achizitor;
Termen de livrare:
- maxim 5 zile lucratoare de la darea comenzii, transmisă prin e-mail.
1. Livrarea se va efectua doar în zile lucrătoare între orele 08.30-14.00.
2. În situația nelivrării produsului în termenul solicitat de autoritatea contractantă sau în situația livrării parțiale, oferă dreptul acesteia din urmă, de a anula achiziția, iar operatorul economic are la dispoziție 3 zile pentru a ridica produsele livrate parțial.
3. Termen de plată: Între 10-30 de zile calendaristice de la data recepției bunurilor, dacă data primirii facturii se face odată cu efectuarea recepției. În mod exepțional, dacă recepția mărfii are loc după data solicitării fondurilor bugetare pentru luna următoare(10 ale lunii în curs) termenul de plată se poate majora la 60 de zile de la data primirii facturii, fără a se plăti penalități. (prin ordin de plată).
4. Produsul va fi însoţit de factura fiscală în original (plătitor U.M. 01144 Roman, str. Profesor Dumitru Mărtinaş nr.2, jud. Neamţ, cod fiscal 27367077) și după caz de următoarele documente;
- Aviz de însoţire a mărfii;
- Certificat de garanție;
- Certificat de calitate sau declaraţie de conformitate;
5. Persoană de contact din partea unității beneficiare: HORGA BOGDAN, tel: 0744.369.955.
6. Furnizarea produsului prin curierat / Neprezentarea unui delegat împuternicit din partea furnizorului, în momentul primirii produsului la recepție, absolvă autoritatea contractantă de lipsa sau neconformitatea integrității produsului livrat.

Criterii de atribuire:

- Ofertele admisibile sunt stabilite dintre ofertele conforme din punc de vedere al conformității cu cerințele solicitate;
- Nu se acceptă oferte parțiale;
- Autoritatea contractantă va întocmi un Proces verbal de testare piață în care va stabili un clasament al ofertanților;
- Criteriul de atribuire ales este: Prețul cel mai scăzut pe: PRODUS.

Conditii de participare:

1. Ofetele se vor transmite până la data limită: 30.03.2023, ora 13.00, pe adresa de e-mail: (protejata) și va conține obligatoriu:
- Numărul anunțului de publicitate;
- Denumirea și datele de identificare al operatorului economic;
- Produsele solicitate ofertate în totalitate (numeric);
- Specificațiile tehnice ofertate per produs;
- Prețul unitar fără TVA per produs;
- Valoarea totală fără TVA a produsului;
- Termenul de livrare de la darea comenzii ferme;
- Imagini cu produsul ofertat;
- Durata de valabilitate a ofertei,(minim 30 de zile de la data limită de depunere ofertă);
- Nume, prenume și număr telefon persoană de contact;
- Oferta va fi semnată electronic sau olografic;
2. Cont deschis în Trezorerie, deoarece plata se va efectua doar prin cont de trezorerie.

Termen depunere oferte:

30-03-2023 13:00:00

Alte informatii:

- Persoana de contact din partea beneficiarului, ce poate oferi informații suplimentare în legătură cu produsul /serviciul/lucrare: HORGA BOGDAN, tel: 0744.369.955. - Furnizorul va contacta beneficiarul cu 24 de ore înainte de livrare și va oferi informații cu privire la furnizarea produsului. - După stabilirea ofertantului câștigător, acesta din urmă, va urca produsul solicitat pe platform SEAP, după primirea comenzii ferme și va finaliza achiziția; - Livrarea produsului va începe efectiv numai după lansarea comenzii ferme și finalizarea achiziției pe platform SEAP; - Persoană responsabilă pentru inițierea și derularea achiziției pe platforma SEAP: D-l Bogdan URSARIU, TEL: 0754.877.029. - Comanda ferma va fi transmisă ofertantului câştigător în următoarea zi lucrătoare după evaluare. - Autoritatea contractanta își rezervă dreptul de a sonda piața de profil în căutarea și a altor oferte avantajoase din punc de vedere economic.

32562300-3 - Cabluri cu fibre optice pentru transmiterea datelor (Rev.2)

Autoritate contractanta Unitatea Militara 01144

message user image
Date de contact disponibile dupa login (XCKN)