ADV1301670 Achiziție scândură tivită  

Valoare estimata
21 000,00 lei
Publicat
01-07-2022 14:37:43
Termen de ofertare
07-07-2022 16:00:00
Timp ramas

03419000-0 - Cherestea (Rev.2) 01-07-2022 14:37:43

Atribuit! 19487,4 lei
Atribuit cel mai probabil in data de 08-Jul-2022 12:31:43 catre: S.C. PRIMA FOREST S.R.L. Buzau DA30983408
Licitatii posibil asociate:
Achiziție scândură tivită - Publicat 01-09-2023 14:10:07
Valoare estimata: 21 000,00 lei

Achiziție scândură tivită = 12,5 m3 cu următoarele specificații:
- 9,5 m3 cu lungimea de 4 m, 2,5 cm grosime;
- 3 m3 cu lungimea de 5 m, 2,5 cm grosime

Conditii referitoare la contract:

Plata contravalorii produselor furnizate se face, prin virament bancar, în baza facturii emisă de către contractant, în termen de 30 (treizeci) de zile de la data semnării, fără obiecțiuni, a procesului-verbal de recepție, în contul furnizorului, deschis la Trezoreria statului. Nu se fac plăți în avans sau parțiale. Produsele vor fi livrate prin grija și cheltuiala furnizorului. Produsele vor fi însoțite obligatoriu de factura fiscala și aviz de însoțire a mărfii, certificatul de garanție al produselor, respectiv declarația de conformitate. Termen de livrare maxim 14 zile lucrătoare de la finalizarea comenzii în SEAP. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a anula comanda, în cazul în care produsele nu sunt livrate în termenul stabilit prin aceasta.

Criterii de atribuire:

ACHIZIȚIA DIRECTĂ se realizează în conformitate cu Legea 98/2016, iar criteriul de atribuire va fi prețul cel mai scăzut pentru fiecare produs. Ofertele vor fi transmise pentru cantitatea maximă totală. Ofertele transmise după data și ora limită de transmitere nu vor fi evaluate. Cerințele impuse vor fi considerate ca fiind minime și obligatorii. Ofertele care nu respectă cerințele minime obligatorii, înscrise în secțiunea "CONDITII DE PARTICIPARE", vor fi considerate neconforme și vor fi respinse.
Informatii suplimentare:

Conditii de participare:

Oferta va conține obligatoriu informații despre: - numărul anunțului de publicitate; - societate; - persoana de contact; - termenul de furnizare (asumat de ofertant); - îndeplinirea cerințelor tehnice; - oferta financiară (din care să reiasă atât prețul unitar/produs cât și valoarea totală pentru întreaga cantitate); - contul de trezorerie. Se vor lua în calcul ofertele transmise prin email la adresa (protejata), până cel târziu la data de 07.07.2022, ora 16:00. Oferta trebuie să fie valabilă cel puțin 30 de zile de la data limită de depunere a acesteia, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a acesteia. Ofertele depuse după termenul stabilit nu vor mai fi luate în considerare. După analiza și evaluarea ofertelor transmise de către operatorii economici interesați, autoritatea contractantă va comunica operatorului economic câștigător produsele ce vor fi achiziționate în baza unei comenzi în SEAP. Autoritatea contractantă are deplină decizie în selectarea ofertantului câștigător fără a fi obligată să prezinte justificări celorlalți participanți la acțiunea de achiziție a produselor mai sus specificate. Trimiterile către un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu ori care se referă la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producție specifică sau la standarde sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a caracteristicilor produselor ce urmează a fi achiziționate și NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici. Oferta va conține și suma minima pentru care contractantul va efectua livrarea gratuit la adresa indicata de autoritatea contractanta. Dimensiunea maximă a e-mailurilor transmise la adresa (protejata) NU trebuie să depășească

Termen depunere oferte:

07-07-2022 16:00:00

Alte informatii:

Prezentul anunț nu constituie un angajament de cumpărare din partea UM 01654 Buzău decât după transmiterea comenzii ferme. Transmiterea ofertei pe adresa de mail specificată, implică acceptarea tuturor condițiilor de mai sus. Cantitățile de produse pot varia în funcție de fondurile avute la dispoziție. Livrările se vor face la sediul autorității beneficiare (franco beneficiar) în baza comenzii pe SEAP pe cheltuiala operatorului economic. Programul de lucru este 08.00-16.00 în zilele lucrătoare. Pentru informații suplimentare nu ezitati să ne contactați la adresa de e-mail (protejata)/ telefon: 0761966420, precizând denumirea, datele de contact ale la societății comerciale și numărul anunțului de publicitate.

03419000-0 - Cherestea (Rev.2)

Autoritate contractanta Ministerul Apararii prin UM 01654 Buzau

message user image
Date de contact disponibile dupa login (XCKN)