ADV1290419 Masti integrale de gaze pentru protectie respiratorie echipate cu filtre  

Valoare estimata
3 465,00 lei
Publicat
09-05-2022 13:08:57
Termen de ofertare
13-05-2022 14:00:00
Timp ramas

Valoare estimata: 3 465,00 lei

Obiectul comenzii este achizitia de “Masti integrale de gaze pentru protectie respiratorie echipate cu filtre” asa cum este prezentat in` caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie si atasat la prezentul anunt. Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produselor ce trebuie livrate, sunt in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie.
Termenul de livrare a produselor: 60 zile calendaristice de la primirea comenzii de catre furnizor si inregistrarea comenzii la achizitor.
Durata de valabilitate comanda: 90 zile calendaristice de la primirea comenzii de catre furnizor.
Termenul de garantie produse : 12 luni de la data receptiei produselor livrate.
Livrarea produselor : Produsele vor fi livrate la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România.
Caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie va face parte integranta din comanda si este atasat la prezentul anunt.
Date-factura: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A, cu sediul in localitatea Targu Jiu, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judetul Gorj, RO30267310, J18/311/31.05.2012, cont IBAN:RO59 RZBR 000 06001465 2248 deschis la Raiffeisen–Sucursala Targu-Jiu.Factura se va depune la SE CRAIOVA II.

Conditii referitoare la contract:

Plata se va face cuOP la 60zile de la primirea,inregistrarea si acceptarea la plata a facturii la Sucursala ElectrocentraleCraiovaII pentru toate produsele ce fac obiectul achizitiei si care vor fi receptionate de beneficiar, termen ce reprezinta scadenta la plata.Nerespectarea clauzelor şi termenelor asumate prin comanda de comun acord,atrage răspunderea părţii în culpă şi o poate obliga la plată de penalităţi.În cazul în care,din vina sa exclusivă,furnizorul nu reuşeşte să-şi îndeplinească obligaţiile asumate, este de drept în întârziere şi poate plăti penalităţi o sumă echiv.cu val.dobânzii legale penalizat.pentru fiecare zi de întârziere, procent calculat din valoarea obligaţiilor neîndeplinite conf.termenelor de livrare ale comenzii,după următ.algoritm de calcul:Dobânda legală penalizatoare=rata de referinţă a BNR+8puncte procentuale.Penalităţile nu pot depăşi contraval.obligaţiilor contractuale neîndeplinite.Pentru penalitatile calculate, entitatea contractanta va emite factura avand termen scadent 30zile de la emitere,in baza unei notificari prealabile.În cazul produselor cu neconformităţi stabilite de către comisia de recepţie,se va transmite raportul de neconformitate furnizorului.Acesta are obligaţia, prin comanda, să elimine neconformităţile sesizate în termenul stabilit,în caz contrar furnizorul va fi de drept în întârziere,urmând să plătească penalităţi o sumă echivalentă cu valoarea dobânzii legale penalizatoare pentru fiecare zi de întârziere din valoarea produselor aflate în această situaţie.În cazul în care entitatea contractantă nu onorează la plată facturile în termenul prevazut din comanda, poate plăti penalităţi o suma echiv.cu valoarea dobanzii legale penalizat.,din val.facturii neonorate la plată pentru fiecare zi de întârziere ce depăşeşte termenul de 30de zile de la data scadenţei la plată.Dobânda leg.penalizatoare=Rata de referinţă a BNR+8puncte procentuale.Cuantumul penalităţilor nu pot depăşi valoarea facturilor neonorate la plată.

Criterii de atribuire:

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut dintre ofertele conforme cu caietul de sarcini, negociate si acceptabile primite pentru aceasta achizitie.

Conditii de participare:

Pentru atribuirea acestei achizitii se aplica procesul de achizitie directa cu o etapa de negociere.Ofertele primite de la operatorii economici pentru achizitia susmentionata se vor primi pe adresa de email: (protejata)ta va cuprinde propunerea financiara si propunerea tehnica redactate în limba româna. Oferta va fi intocmita respectand cerintele mentionate in prezentul anunt. Se va oferta valoarea totala in lei fara TVA a tuturor produselor solicitate in caietul de sarcini privind aceasta achizitie, Este obligatoriu sa se oferteze toate produsele solicitate in caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie si totodata sa se mentioneze in oferta pentru fiecare produs ofertat, atat preţul unitar in lei faraTVA/UM, cat şi valoarea totală in lei fara TVA, cu maxim 2 zecimale. Preţul ofertat pentru produsele ce fac obiectul acestei achizitii, va include toate costurile aferente furnizarii acestora la sediul SE Craiova II. Ofertantii vor completa obligatoriu Tabelul de la pct. IX.1 din caietul de sarcini privind aceasta achizitie, documente ce vor face parte integranta din oferta. Perioada de valabilitate oferta este de 90 de zile.Toate documentele solicitate in Nota privind cerintele minime de calificare ale ofertantilor participanti pentru aceasta achizitie, nota atasata la prezentul anunt .Caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie va face parte integranta din comanda.NOTA: Orice operator economic ce participa cu oferta la procesul de achizitie susmentionat si care se afla în situaţia prevăzuta de Legea 99/2016 ce atrage excluderea din procesul de achizitie intrucat are Documente constatatoare negative (necorespunzatoare) inregistrate la sediul Entitatii Contractante, este obligat sa prezinte in cadrul acestui proces de achizitie dovezi care să arate că măsurile luate de acesta sunt suficiente pentru a-şi demonstra în concret credibilitatea prin raportare la motivele de excludere.

Termen depunere oferte:

13-05-2022 14:00:00

Alte informatii:

Pentru atribuirea acestei achizitii se aplica procesul de achizitie directa cu o etapa de negociere in conformitate cu procedura PAD-DA-005 in vigoare, astfel: negocierea ofertelor se va realiza cu rundă de negociere in sensul reducerii propunerilor financiare ale ofertelor primite initial – oferte care sunt declarate de catre comisia de evaluare ca oferte conforme (corespunzatoare) cu caietul de sarcini susmentionat. Negocierea propunerilor financiare se va realiza prin mijloace electronice, adica ofertantii cu ofertele conforme (corespunzatoare) cu caietul de sarcini, vor transmite propunerile financiare imbunatatite (reduse) pe email - (protejata) la o data ce va fi comunicata de catre entitatea contractanta. Daca ofertantul caruia i se solicita propunere financiara imbunatatita (redusa), nu o transmite pe email in termenul prevazut in solicitare, propunerea financiara depusa initial de acesta, va deveni propunerea finala depusa de acest ofertant pentru achizitia susmentionata. Propunerea tehnica va conţine si termenul de garanţie, termenul de livrare, si fisa tehnica cu caracteristicile tehnice ale pachetului ofertat de produse solicitate prin caietul de sarcini susmentionat.Produsele livrate vor fi însoţite de documentele solicitate prin caietul de sarcini privind achizitia susmentionata. Relaţii suplimentare, inclusiv eventualele solicitari de clarificare a caietului de sarcini elaborat pentru achizitia mentionata mai sus, se pot solicita in scris la adresa de e-mail : (protejata).

35814000-3 - Masti de gaze (Rev.2)

Autoritate contractanta Societatea COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

message user image
Date de contact disponibile dupa login (XCKN)
Fisiere anexate