Licitatii publice, SEAP, e-licitatie.

Urmărim licitațiile publice pentru tine.

.actualizate la minut

Harvey urmărește licitațiile, ca să nu o faceți dvs. Licitatii publice, de pe SEAP, de pe e-licitatie si multe alte surse.
24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an, fără oprire, fără pauze de masă, fără concediu. Daca apare ceva nou, Harvey știe!
Dacă o licitație este atribuită, Harvey știe (și vă spune și dvs :D )
Regăsiți aici toate licitațiile e-licitatie SICAP / SEAP, grupate pe coduri CPV, localizare sau cuvinte de interes. Nu mai trebuie să verificați în SICAP sau pe paginile autorităților dacă a apărut o licitație de interes nouă, o facem noi pentru dvs. Pe lângă SICAP, monitorizăm zeci de pagini ale autorităților locale, universităților, tribunalelor și companiilor private.
Dacă o licitație apare online, în mod cert va apărea și în lista dvs, fără nici un efort suplimentar. Trebuie doar să-i spuneți lui Harvey ce vă interesează și gata!
Pe baza criteriilor stabilite de dvs, selectează si evidențiază licitațiile care prezintă interes pentru dvs. Vă prezentăm doar licitațiile active, la care puteți aplica concret. Se pot de asemenea vizualiza licitațiile care au avut deja loc, dar focusul este pe oportunitățile de afaceri curente. Sistemul inovativ permite vizualizarea de licitații similare, toate licitațiile unei anumite autorități, precum și achizițiile anterioare ale acelei autorități, cu detalii, astfel încat să luați cea mai informată decizie când ofertați.

La dispoziția ta 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an

.Personal si personalizat

Toate informațiile tale sunt confidențiale, criteriile și interesele fiind setate individual, pentru tine. Orice informații folosite aici sunt private și confidențiale. Informațiile sensibile sunt stocate criptat, astfel încât să minimizăm riscurile.

.Ne ocupam de hârțogăraie pentru tine

Venim în ajutorul tău, generând documentele cerute la licitații (declarații, formulare, etc), astfel încât să nu mai pierzi timpul completându-le.

.Sistem de căutare super-rapid

Folosim tehnologii de ultima oră, astfel încât căutarea după cuvinte de interes este facilă si foarte rapidă, desi volumul de date prelucrat este gi-gan-tic.

.QuickSource

Puteți vedea produsele tranzacționate pe SICAP - sistemul public de licitații, prețurile la care s-au tranzacționat și furnizorul. Astfel puteți vedea politica de prețuri a concurenței sau dacă sunteți în căutarea unui furnizor, puteți lua legătura și stabili o colaborare.

.InfoFirme

detalii despre firme (concurența / colaboratori :) ), cu indicatori economici, licitații câștigate și diverse alte informații care vă pot susține în deciziile dvs. de afaceri.

Testare gratuită 30 zile

GRATUIT

.register 4 free

Obtineți rezultate imediate!

Vă oferim o perioadă de 30 zile de testare gratuită

Inregistrarea este rapidă, activare imediată

Incepeți să participați la licitații în 2 timpi și 3 mișcări!

Inregistrare

Cele mai noi licitatii publicate

Plan de achizitii
organizarea procedurilor de achizitie obiectiv Modernizare drumuri in comuna Comarna, judetul Iasi
35 000,00 lei
COMUNA COMARNA (PRIMARIA COMUNEI COMARNA) Iasi
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Modernizare drumuri de interes local în comuna Mărgineni, județul Neamț (Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice)
20 000,00 lei
COMUNA MARGINENI Neamt
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Servicii consultanta manag.achizitiilor publice si servicii conexe
31 200,00 lei
Comuna Gura Riului Sibiu
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Modernizare drumuri de interes local în comuna Mărgineni, județul Neamț (Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice)
20 000,00 lei
COMUNA MARGINENI Neamt
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor
6 000,00 lei
CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO SOCIALA BIVOLARI Iasi
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Servicii consultanta manag.achizitiilor publice si servicii conexe
31 200,00 lei
Comuna Gura Riului Sibiu
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice
100 000,00 lei
Comuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti) Mehedinti
31 Dec 2024 00:00:00
Plan de achizitii
organizarea procedurilor de achizitie obiectiv Modernizare drumuri in comuna Comarna, judetul Iasi
35 000,00 lei
COMUNA COMARNA (PRIMARIA COMUNEI COMARNA) Iasi
31 Dec 2024 00:00:00

Cele mai recente achiziții directe din SICAP ()

  • 04 Oct
    2024
    Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor 3 000.00 lei DA36651195 Oferirea de servicii de consultanță pentru implementarea proiectului ,,Școala Mădulari - împreună construim viitorul,, PNRAS Școli mici până la finalizarea implementării proiectului. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor 2 000.00 lei DA36651169 Consultarea cataloagelor pentru achizitii,initierea achizitiilor directe, acceptarea ofertelor. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Servicii de consultanta achizitii publice 30 000.00 lei DA36648470 Consultanta achizitii publice constructii edilitare/ constructii civile/ drumuri si poduri, fiind incluse urmatoarele servicii: a) consultanta la stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; b) consultanta la elaborarera documentatiilor de atribuire; c) consultanta la publicarea anunturilor in SEAP; d) consultanta la derularea procedurii de achizitie; e) punerea la dispozitie a doi experti achizitii cooptati in cadrul procedurii de atribuire; f) consultanta la elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari cu referire la criteriile de calificare; g) consultanta la elaborarea proceselor verbale, a raportului procedurii si a comunicarilor catre ofertanti; h) consultanta in solutionarea contestatiilor formulate de ofertanti (daca este cazul) pentru obiectivul de investitie ”PROMOVAREA INCLUZIUNII SOCIOECONOMICE SI IMBUNATATIREA ACCESULUI LA SERVICII DE CALITATE PRIN CONSTRUIREA UNUI CENTRU MULTIFUNCTIONAL PENTRU COPII IN ORAȘUL DARABANI, JUDEȚUL BOTOȘANI” Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice 12 000.00 lei DA36644159 Servicii de consultanta in elaborarea documentelor / documentatiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica pentru proiecte cu finantare nerambursabila conform legislatiei in materia achizitiilor publice in vigoare si a procedurilor organismelor intermediare de monitorizare, verificare si control Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice- RETEHNOLOGIZARE STATIE DE EPURARE 35 000.00 lei DA36645572 Procedura simplificata desfasurata într-o singura etapa ( PROIECTARE + EXECUTIE LUCRARI) conform L 98/2016 si HG 395/2016 pentru proiectul RETEHNOLOGIZARE STATIE DE EPURARE in orasul Sarmasu- Anghel Saligny .Serviciile includ elaborarea strategiei de contractare, a intregii documentatii de atribuire conform cerintelor beneficiarului, asistenta la publicarea în SEAP a documentatiei de atribuire, a anuntului de participare, asistenta la formularea si publicarea in termen si in SEAP a raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari, la deschiderea ofertelor, asistenta la întocmirea contractului, la eventualelor notificari prealabile / contestatii , si la publicarea anuntului de atribuire. Pretul NU include serviciile auxiliare aferente expertului cooptat Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Consultanta achizitii publice 4 500.00 lei DA36645747 Servicii de consult.in achiz.publ. care cuprind: 1)îndrum.metod.priv. aplic.de catre autorit.contr.a proced.atrib.a ctr.de achiz. publ./acordurilor – cadru (inclusiv prin mijl. electr.) 2)informeaza benef.asupra preved.legale si schimbarile surv.la nivel legisl.priv.aplic.proced.de atrib.a ctr.de achiz.publ. 3)config. portalului SICAP (www.e-licitatie.ro) pt.aplic.de catre benef.a proced.de atrib.a ctr.de achiz publ.prin prin mijl.electr. 4)asist.si instr.pers.autorit.contr.priv.aplic.proced.prev.la pct.3),constând în suport pt. public.anunt./invit.particip,publ.solicit.clarif.,transm.rasp.la solicit.de clarif.,alte operat.afer. proced.de atrib.derulate în SICAP 5)verif./întocm.documet.de atrib.afer.proced.prev.la pct.1),precum si a doc. procedurale care au fost puse la disp.prest.de catre benef.,din pdv.al conf.cu preved.legii 98/2016,cu modif.si complet.ult. 6)asist.priv.întocm.oricaror doc.suplim.necesare pe parcursul prest.serv.prev.la 1)-6),care sunt neces.pe parc.aplic.proced.atrib.initiate de autorit.contr. 7)punerea la disp.autorit.contr. exp.ext.care vor fi coopt.în cadrul comis.de eval., prin interm.caruia se va asig.asist.în ved.verif.si eval.prop.tehn.si asig.respect.preved.legale în vig.în proces.de atrib.a ctr.de achiz.publ.ptr. care se asig. prest.serv.prev.de mai sus. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
  • 04 Oct
    2024
    CONSULTANTA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR- PERDELE FORESTIERE DE PROTECTIE IN ZONA DE CAMPIE - VISINA-DB 25 000.00 lei DA36643672 Serviciile de consultanță în domeniul achizițiilor publice sunt următoarele: 1. Scrierea documentației de atribuire, al cărei preț este de 10.000 lei; 2. Derularea procesului de evaluare al ofertelor ce vor fi depuse la procedura de atribuire, în calitate de expert cooptat în domeniul achizițiilor publice, al cărei preț este de 15.000 lei. Detalierea serviciilor ofertate: Scrierea documentației de atribuire: • Conceperea caietului de sarcini pentru procedura; • Întocmirea strategiei de contractare; • Întocmirea fișei de date, inclusiv în platforma SEAP; • Întocmirea DUAE, inclusiv în platforma SEAP; • Întocmirea formularelor ce trebuiesc completate de către ofertanți; • Întocmirea modelului de contract; • Elaborarea răspunsului consolidat la solicitările de clarificari adresate de către operatorii economici la prevederile documentației de atribuire; • Asistență privind eventualele contestații ce pot fi depuse la procedura de atribuire (întocmirea punctului de vedere ce va fi transmis de către Primărie către Consiliu); Derularea procesului de evaluare a ofertelor ce vor fi depuse la procedura de atribuire, în calitate de expert cooptat în domeniul achizițiilor publice: • Evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE, precum și îndeplinirea cerințelor de calificare; • Elaborarea solicitărilor de clarificări către ofertanți; • Evaluarea răspunsurilor la clarificări primite de la ofertanți pentru etapa DUAE; • Evaluarea propunerilor tehnice depuse; • Elaborarea so Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Servicii consultanta elaborare procedura achizitie 35 000.00 lei DA36622645 Servicii consultanta elaborare procedura achizitie pentru proiectul ,,Sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice” Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
  • 04 Oct
    2024
    Serv. aux.A.P. prin exp. ext. cooptat pt proc. simp.Modernizare dr.de interes local pe raza comunei 50 000.00 lei DA36642570 Servicii auxiliare achizițiilor publice prin expert extern cooptat fără drept de vot pentru procedura simplificată Modernizare drumuri de interes local pe raza comunei Bogda,Timis, proiect finantat prin Programul National de Investitii ,,ANGHEL SALIGNY",Cuprinzand -Consiliere si asistenta în vederea initierii si derularii procedurilor de achizitie publica inclusiv experti cooptati, respectiv:consiliere pentru alegerea procedurii de atribuire optime in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmirea documentatiei de atribuire prevazuta de legislatia in vigoare; Lansarea procedurii in SEAP; Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici care doresc sa participe la procedura, daca este cazul; Asistenta de specialitate pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica (participarea ca expert extern cooptat - tehnic, economic sau juridic, la sedinte de evaluare a ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante), intocmire raport expert; intocmirea proceselor verbale intermediare, a raportului procedurii si a comunicarilor privind rezultatul procedurii; intocmirea punctului de vedere catreCNSC – daca este cazul; Publicarea anuntului de atribuire in SEAP; intocmirea dosarului achizitiei publice; intocmirea contractului de lucrari,Conform caiet sarcini nr.1426/282/19.06.2024 si ofera nr.1426/322/12.07.2024. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)